Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως για μόνιμους διορισμούς-παραμονή στη θέση διορισμού-ακαδημαϊκό χάρτη ΑΕΙ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως για μόνιμους διορισμούς-παραμονή στη θέση διορισμού-Πανεπιστήμια-αναδιάταξη ακαδημαϊκού χάρτη-στήριξη Ουκρανικού λαού-Τι είπε κατά την επίσκεψή της στην Πάτρα.

Επισκεπτόμενη την Πάτρα ως προσκεκλημένη ομιλήτρια στην εκδήλωση της τοπικής ΝΔ για την Ημέρα της Γυναίκας, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε με φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών και απάντησε σε ερωτήσεις της εφημερίδας “Πελοπόννησος”.

Μόνιμοι διορισμοί-Παραμονή στη θέση διορισμού

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μαρίνας Ριζογιάννη, η Υπουργός αναφερόμενη στους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και στην παραμονή για 2 χρόνια στον τόπο διορισμού είπε:

“Η ελληνική πολιτεία δεν είχε διορίσει εκπαιδευτικούς για πάνω από 12 χρόνια. Η δική μας κυβέρνηση στα πρώτα δύο χρόνια της θητείας διόρισε πάνω από 16.000 εκπαιδευτικούς. Από κει και πέρα, υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις που αφορούν συνολικά τους διορισμούς στο δημόσιο. Κι ανάμεσα σε αυτές είναι η παραμονή για δύο χρόνια στον τόπο διορισμού. Αυτή είναι μία οριζόντια ρύθμιση η οποία έχει συγκεκριμένες περιπτώσεις εξαίρεσης”.

Τμήμα Φυσικοθεραπείας και το ενδεχόμενο μεταφοράς στην Πάτρα

Για το ενδεχόμενο μεταφοράς του Τμήματος Φυσικοθεραπείας από το Αίγιο στην Πάτρα η κα Κεραμέως δεν άφησε περιθώριο αλλαγών επί της προτάσεως της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Πατρών για αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη, λέγοντας:

“Η πρόταση του Πανεπιστημίου Πατρών για την αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη, όπως γνωρίζετε, έγινε πέρυσι. Για την πρόταση αυτή έγινε θετική εισήγηση από την Ανεξάρτητη Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης με στόχο την ενδυνάμωση του Πανεπιστημίου Πατρών. Η πραγματικότητα είναι ότι κοιτάμε συνολικά τον ακαδημαϊκό χάρτη και τον κοιτάμε από την αρχή της θητείας μας με ένα και μοναδικό στόχο. Πώς θα ενδυναμώσουμε περισσότερο τα πανεπιστήμιά μας. Πώς θα βελτιώσουμε συνολικά την παρεχόμενη εκπαίδευση και την έρευνα και προς αυτή την κατεύθυνση προχωράμε”.

Πανεπιστημιακή Αστυνομία

Απαντώντας στο ερώτημα για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία και την εκδίκαση αύριο της αίτησης ακύρωσης που έχει κατατεθεί από πανεπιστημιακούς συλλόγους τόνισε

“Aναμένουμε τις αποφάσεις της ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας και με βάση αυτές θα προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα μας”.

Συνάντηση με φοιτητές

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων ξεκίνησε το πρόγραμμα της επίσκεψής της στην Πάτρα με συνάντηση με φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών για την οποία δήλωσε

“Δεν υπήρχε πιο ωραίος τρόπος να ξεκινήσω την επίσκεψή μου στην Πάτρα απ’ ό,τι με μία πολύ ωραία συνομιλία με τους νέους και τις νέες μας οι οποίοι είχαν να μου καταθέσουν πολύ ωραίες απόψεις ενόψει και του νέου πλαισίου νόμου για τα πανεπιστήμια.

Μου κατέθεσαν πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις σχετικά με τη λειτουργία του πανεπιστημίου, με ζητήματα πρακτικής άσκησης, με τα προγράμματα σπουδών και μου κατέθεσαν αίτημα να τους δοθεί η δυνατότητα να επιλέγουν μαθήματα και από άλλες σχολές. Ζητήματα τα οποία επεξεργαζόμαστε, ο διάλογος συνεχίζεται και είναι διαρκής.

Διαβεβαίωσα τους νέους και ότι είμαστε στη διάθεσή τους και αρκετά από αυτά που μας καταθέτουν θα τα συμπεριλάβουμε στον νέο νόμο”.

Στήριξη Ουκρανικού λαού

Αναφέρθηκε τέλος και στην πρωτοβουλία που πήρε η χώρα μας για τη στήριξη του ουκρανικού λαού.

Με πληροφορίες από pelop.gr

Δείτε επίσης

Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία: Επέκταση δικτύου και αιτήσεις εισαγωγής από Τρίτη 15 μέχρι Πέμπτη 31.03.2022 

Διαγωνισμός μαθητών με εγγραφή των διακριθέντων σε Πανεπιστημιακά τμήματα-EUCYS 2022 

Κεραμέως: Τάξεις υποδοχής για τους Ουκρανούς μαθητές που ήδη εγγράφονται σε σχολεία της χώρας μας 

ΔΟΑΤΑΠ: Ερωτήσεις και απαντήσεις για τη διαδικασία αναγνώρισης τίτλου σπουδών 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply