Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως: 4784 προσλήψεις ενισχύουν το εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας- Οι 3.576 3μηνης διάρκειας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως: 4784 προσλήψεις ενισχύουν το εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας- 3.576 εξ αυτών με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας και 1.208 αναπληρωτών (γενικής εκπαίδευσης, μαθητείας, ψυχολόγοι/κοινωνικοί λειτουργοί) με συμβάσεις ως τη λήξη του σχολικού έτους.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

“Πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας σήμερα των σχολείων μας μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, με μαθητές, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, γονείς να τηρούν με συνέπεια το νέο υγειονομικό πρωτόκολλο προσερχόμενοι στις σχολικές μονάδες, με τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης σε πλήρη συνέργεια.

Η μαζική διενέργεια αυτοδιαγνωστικών τεστ

στο μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού που έχει εξεταστεί ταυτόχρονα για κορωνοϊό -1,6 εκατομμύρια μαθητών και εκπαιδευτικών μέσα σε 24 ώρες- είχε ως αποτέλεσμα την έγκαιρη ανίχνευση σχεδόν 16.000 εν δυνάμει κρουσμάτων, την απομόνωσή τους και την αποφυγή περαιτέρω διασποράς του ιού, όχι μόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία. 

Στους μαθητές, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης, γονείς αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ. 

Σταθερή προτεραιότητα της Κυβέρνησης αποτελεί η ομαλή λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.   

Για το σκοπό αυτό,

σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών και Ανάπτυξης, προχωρούμε άμεσα σε 4.784 προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, 3.576 εξ αυτών με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας και 1.208 αναπληρωτών (γενικής εκπαίδευσης, μαθητείας, ψυχολόγοι/κοινωνικοί λειτουργοί) με συμβάσεις ως τη λήξη του σχολικού έτους, προκειμένου να καλύψουν αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν από απουσίες εκπαιδευτικών σχετιζόμενες με την πανδημία του κορωνοϊού.

Με την ανάληψη των καθηκόντων τους τις αμέσως επόμενες ημέρες, οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα ενισχύσουν το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης στην απαιτητική συγκυρία της πανδημίας.

Με σχεδιασμό, ετοιμότητα, συνέργειες και αρωγό σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα, τα σχολεία μας συνεχίζουν το πολύτιμο εκπαιδευτικό τους έργο και συμβάλλουν τα μέγιστα και στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της πανδημίας”.

Δείτε ακόμη
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση