Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-αποτίμηση λειτουργίας Λυκείων για τις 2 εβδομάδες-Τι οδήγησε στην απόφαση να ανοίξουν τα σχολεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-αποτίμηση λειτουργίας Λυκείων για τις 2 εβδομάδες-Τι οδήγησε στην απόφαση να ανοίξουν όλες οι βαθμίδες εκπαίδευσης.

Κεραμέως-αποτίμηση λειτουργίας Λυκείων

Συνέντευξη στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα” και στην Ισμήνη Χαραλαμποπούλου παραχώρησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός μεταξύ άλλων απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά:
  • Με το τι οδήγησε στην απόφαση να ανοίξουν τη Δευτέρα 10 Μαΐου τα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά και τα Γυμνάσια
  • Με τα ποσοστά των απουσιών και των κρουσμάτων στις 2 εβδομάδες που ήταν ανοικτά τα Λύκεια.

_______________

Η ερώτηση και η απάντηση της κας Ν. Κεραμέως
– Σχολεία, νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια

ετοιμάζονται να ανοίξουν τη Δευτέρα 10 Μαΐου. Τι οδήγησε στην απόφαση αυτή; Πως πήγε η εμπειρία για δύο εβδομάδες με τους μαθητές Λυκείου και τα self tests και σε τι ποσοστά κυμάνθηκαν οι απουσίες και τα κρούσματα;

Τρία είναι τα δεδομένα που συνέβαλαν στη σταδιακή επαναλειτουργία των σχολείων μας:

Πρώτον,

ότι έχει προχωρήσει σημαντικά ο εμβολιασμός, με αποτέλεσμα να έχει θωρακιστεί ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού που συμπεριλαμβάνει και τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας.

Δεύτερον,

ότι έχουμε πλέον το πολύ χρήσιμο εργαλείο των self tests.

Και τρίτον,

ότι ο δείκτης θετικότητας βαίνει μειούμενος. Η πρώτη εφαρμογή των self tests στα Λύκειά μας ήταν πολύ ενθαρρυντική.

Τα κρούσματα τις πρώτες δύο εβδομάδες

λειτουργίας των σχολείων μας κρατήθηκαν πολύ χαμηλά, με μόλις 1,5% των τμημάτων και 2,6% των σχολείων να αναστέλλουν τη λειτουργία τους κατ’ εφαρμογή του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ για λόγους προστασίας από τον κορωνοϊό.

Η διά ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη και η επιστροφή των παιδιών μας και των εκπαιδευτικών μας στο σχολείο με όρους ασφάλειας και προστασίας συνιστά απόλυτη προτεραιότητά μας και για μαθησιακούς, αλλά και για ψυχοσυναισθηματικούς λόγους.

Δείτε επίσης

Κεραμέως-Απαντήσεις: Τέθηκε θέμα επανάληψης της χρονιάς;-Ανοιγμα σχολείων νωρίτερα;-Εμβολιασμός μαθητών;
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς
Εξετάσεις Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας 2021-Αιτήσεις από 05 έως 11 Μαΐου 2021
Για ποιους λόγους ανοίγουν τα σχολεία 10 Μαΐου: Τα τρία δεδομένα
ΦΕΚ: Διεξαγωγή κατατακτηρίων εξετάσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2020-21
Κορονοϊός-Μέτρα από 03 έως 10.05.2021: Aνά πεδίο δραστηριότητας και επίπεδο επιδημιολογικής επιβάρυνσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση