“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-εξ αποστάσεως εκπαίδευση: 49 νομοί της χώρας σε ψηφιακές σχολικές τάξεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-εξ αποστάσεως εκπαίδευση: 49 νομοί της χώρας έχουν ήδη μπει στις ψηφιακές σχολικές τάξεις – Τη Δευτέρα 23/3 θα έχει ολοκληρωθεί η κάλυψη του συνόλου των Λυκείων της χώρας και επικεντρώνεται η υλοποίηση την ερχόμενη εβδομάδα στα Γυμνάσια.

Κεραμέως-εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ

Κεραμέως: «Εντυπωσιακή η ανταπόκριση στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. 49 νομοί της χώρας έχουν ήδη μπει στις ψηφιακές σχολικές τάξεις.»

Με ταχύτατους ρυθμούς και εντυπωσιακή συμμετοχή υλοποιείται το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, προκειμένου να διατηρηθεί η επαφή των μαθητών με την εκπαιδευτική διαδικασία.

Τη Δευτέρα 23/3 θα έχει ολοκληρωθεί η κάλυψη του συνόλου των Λυκείων της χώρας και επικεντρώνεται η υλοποίηση την ερχόμενη εβδομάδα στα Γυμνάσια.

Αναλυτικά, το ψηφιακό σχολείο ξεκίνησε, με προτεραιότητα στους μαθητές της Γ’ Λυκείου, ως εξής:
  •     τη Δευτέρα 16/3, σε Αχαΐα, Ηλεία και Ζάκυνθο, τους νομούς όπου είχε αρχικά ανασταλεί η εκπαιδευτική λειτουργία των σχολείων,
  • την Τρίτη 17/3 επεκτάθηκε σε 16 επιπλέον νομούς: Δράμας, Έβρου, Ροδόπης, Λέσβου, Σάμου, Χίου, Καστοριάς, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Καρδίτσας, Κιλκίς, Πέλλας, Δωδεκανήσου, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας, Λασιθίου,
  • την Πέμπτη 19/3 σε ακόμα 20: Βοιωτίας Γρεβενών, Εύβοιας, Ημαθίας, Καβάλας, Κεφαλληνίας, Κορινθίας, Κυκλάδων, Λακωνίας, Λευκάδας, Μαγνησίας, Μεσσηνίας, Ξάνθης, Πρέβεζας, Ρεθύμνου, Τρικάλων, Φλώρινας, Φωκίδας, Χαλκιδικής και  Χανίων,
  • την Παρασκευή 20/3 προστέθηκαν άλλοι 10: Αργολίδας, Αρκαδίας, περιοχές της Αττικής, Πιερίας, Σερρών, Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Ηρακλείου, Λάρισας, Πειραιά.

Τη Δευτέρα 23/3 εντάσσονται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση οι νομοί Σάμου, Θεσπρωτίας, Κέρκυρας, Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.

Ενδεικτικά στοιχεία της αθρόας συμμετοχής εκπαιδευτικών και μαθητών:
  •     Την Τρίτη, 17/3, εκπαιδευτικοί δημιούργησαν 1996 ψηφιακές τάξεις και παρέδωσαν διαδικτυακά μαθήματα, ενώ την Τετάρτη, 18/3, πραγματοποιήθηκαν 4198 μαθήματα.
  • Στις τηλεδιασκέψεις που απευθύνονταν στις ομάδες υποστήριξης των σχολείων, διευθυντές-καθηγητές πληροφορικής και εκπαιδευτικούς με ευχέρεια χρήσης τεχνολογικών μέσων, υπήρξε πάνω από 100% συμμετοχή, π.χ. με 1200 συμμετέχοντες την Πέμπτη όταν οι προσκεκλημένοι ήταν 1130, οι οποίοι προσκάλεσαν με τη σειρά τους και συναδέλφους τους από άλλες περιοχές.
  • Στις ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων απομακρυσμένων και ακριτικών περιοχών της χώρας, όπως Καστελόριζο, Φούρνοι, Νίσυρος, Τήλος, Ανάφη, Σουφλί.
Οπως δήλωσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως:

«Το είπαμε, το κάναμε.

Εν μέσω μίας πρωτόγνωρης για τη χώρα μας κατάστασης, προχωρήσαμε άμεσα στο σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας καινοτόμου για τα ελληνικά δεδομένα εφαρμογής, που δεν υποκαθιστά τη δια ζώσης εκπαίδευση, αλλά διατηρεί στενή την επαφή των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συντελεστές αυτού του εγχειρήματος, που απέδειξαν ότι, και εν μέσω κρίσης, μπορούν να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα και να ανταποκριθούν τάχιστα και αποτελεσματικά, εφαρμόζοντας έναν  ολοκληρωμένο, συνεκτικό σχεδιασμό, προς όφελος της Παιδείας και της Κοινωνίας.

Είμαστε εδώ, έτοιμοι και αποφασισμένοι να απαντήσουμε σε κάθε πρόκληση, δίπλα στα παιδιά μας, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς μας, ώστε να βγούμε μαζί από αυτή την κρίση, δυνατοί.»

 Δείτε σχετικά

Νέες οδηγίες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Δείτε επίσης

Στοιχεία κηδεμόνων μαθητών: Ζητούνται από το ΥΠΑΙΘ, μετά τα mail εκπαιδευτικών, για ανάγκες τηλεκπαίδευσης
Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από ΚΕΣΥ-ΕΔΕΑΥ | Εγκύκλιος
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Σύγχρονες και ασύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
Εκπαίδευση από απόσταση: Ερωτήσεις και Απαντήσεις-17/03/2020 εισαγωγικό διαδικτυακό σεμινάριο
Οδηγίες για την εξ αποστάσεως ειδική αγωγή: Από τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του ΕΚΠΑ
ΟΛΜΕ-Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: H εφαρμογή της απαιτεί και άλλες σημαντικές προϋποθέσεις
Προσβάσιμες οδηγίες για κορονοϊό για άτομα με αναπηρία
Λεπτομέρειες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα ΑΕΙ: Εγκύκλιος

Δείτε ακόμη

Διευκρινήσεις για λειτουργία ΚΕΣΥ: Αναστολή φυσικής παρουσίας μαθητών
Μισθοδοσία αναπληρωτών εκτός ΕΑΠ λόγω κορονοϊού: Για 2 μήνες τουλάχιστον
Πρόστιμο 1000 ευρώ σε συνάθροιση πάνω από 10 άτομα: Ενημέρωση Χαρδαλιά-Τσιόδρα
Εκ περιτροπής εργασία υπηρεσιών Υπουργείου Παιδείας: ΠΔΕ-ΔΠΕ-ΔΔΕ-Δ/ντες, Υποδ/ντες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση