Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-Φίλης: Συζήτηση στη Βουλή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την πρόσβαση όλων των μαθητών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-Φίλης: Συζήτηση στη Βουλή για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την πρόσβαση όλων των μαθητών – Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021 στις 12:00.

Κεραμέως-Φίλης: Συζήτηση στη Βουλή

Σύμφωνα με το Δελτίο Επίκαιρων Ερωτήσεων της Βουλή τη Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021 και ώρα 12:00’ θα συζητηθούν 2 Επίκαιρες Ερωτήσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

1. Η με αριθμό 3580/26-1-2021 Ερώτηση

του Βουλευτή Α’ Αθηνών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία κ. Νικόλαου Φίλη προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Σχεδόν ένα χρόνο από τη λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το υπουργείο Παιδείας αποτυγχάνει να εξασφαλίσει την πρόσβαση όλων των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και δεν έχει εκπονήσει μελέτη για τα μαθησιακά αποτελέσματα”.

Την Ερώτηση υπογράφουν 55 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και τα ερωτήματα που τίθενται είναι τα ακόλουθα δέκα (10).

1. Ποια ήταν τα μαθησιακά αποτελέσματα της τηλεκπαίδευσης; Ποιοι φορείς του υπουργείου διενήργησαν έρευνες αξιολόγησης μαθησιακών αποτελεσμάτων σε επίπεδο σχολικής μονάδας και ανά βαθμίδα εκπαίδευσης σε περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο;

2. Πόσοι είναι οι μαθητές που σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου δεν συμμετείχαν καθόλου ή συμμετείχαν πλημμελώς στην τηλεκπαίδευση;

3. Πόσοι μαθητές αιτήθηκαν ενίσχυση με ψηφιακά μέσα ή αναβάθμιση των συνδέσεων και του οικιακού τους εξοπλισμού για να συμμετάσχουν στην τηλεκπαίδευση;

4. Πόσα από τα παραπάνω αιτήματα κάλυψε το υπουργείο και μέσω ποιων τρόπων χρηματοδότησης(δωρεές, ΕΣΠΑ, κρατικός προϋπολογισμός κλπ); Ειδικά από τον προϋπολογισμό του 2020 του υπουργείου Παιδείας , ο οποίος έκλεισε με περίσσευμα 125 εκ., γιατί, δεν διατέθηκε ούτε ένα ευρώ για προμήθεια ηλεκτρονικών μέσων για τα σχολεία;

5. Γιατί δεν παραδόθηκε στα σχολεία ούτε ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής από τους 93.000 που διαφήμιζε η κυρία υπουργός ότι θα προμηθεύονταν το υπουργείο Παιδείας μέσω του ΕΣΠΑ. Γιατί δεν υλοποιήθηκε η δέσμευση του πρωθυπουργού στη Βουλή ότι θα επιταχυνθούν οι σχετικές διαδικασίες;

6. Γιατί το υπουργείο δεν απάντησε στην με Αριθ. Πρωτ. Γρ.Συν. 109/ 29.7.2020 επιστολή του Συνηγόρου του Πολίτη που έθετε το ζήτημα του αποκλεισμού και του κινδύνου ανισότιμης συμμετοχής των μαθητών στην τηλεκπαίδευση;

7. Με ποιον τρόπο το υπουργείο Παιδείας εξασφάλισε την ασφάλεια και την προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια τής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης; Πως εφάρμοσε τις συστάσεις τής από 7/9/2020 γνωμοδότησης της ΑΠΔΠΧ; Υπάρχει νέα γνωμοδότηση της Αρχής που να επιβεβαιώνει την πλήρη συμμόρφωση του υπουργείου;

8. Ποιες οδηγίες δόθηκαν για την κάλυψη των μαθησιακών κενών εν όψει της λειτουργίας των σχολείων;

9. Πότε επιτέλους θα αναρτηθεί σύμφωνα με το νόμο στη ΔΙ@ΥΓΕΙΑ και πότε θα κατατεθεί στη Βουλή η σύμβαση με την Cisco;

10. Είναι στις προθέσεις της κυβέρνησης η διαμόρφωση σύγχρονης εθνικής υποδομής τηλεκπαίδευσης δυναμικότητας 200.000 ψηφιακών τάξεων όπως έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ ή η χώρα μας θα συνεχίσει να βασίζεται σε υποδομές ιδιωτικών εταιριών με όλα τα προβλήματα λειτουργίας αλλά και ασφάλειας που έχουν υπάρξει;

Κεραμέως-Φίλης: Συζήτηση στη Βουλή
Δείτε σε μορφή pdf ολόκληρη την Ερώτηση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

____________________

2. Η με αριθμό 566/12-3-2021 Επίκαιρη Ερώτηση

του Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γιάννη Δελή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Τις Επαγγελματικές Σχολές του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)”.

Δείτε επίσης

Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης από Τρίτη 16.03.2021: Παράθεση εγγράφων από το Υπ. Παιδείας
Νίκη Κεραμέως: voucher 200 ευρώ-5 Απριλίου αιτήσεις-Διακοπές το Πάσχα κανονικά
Παράταση προθεσμίας αιτήσεων Πανελλαδικών 2021, υποψηφίων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Ομάδα εργασίας αποτίμησης νομοθετικού πλαισίου και βελτιωτικών αλλαγών εκπαίδευσης ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες
Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306: 24ωρης λειτουργίας | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση