“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-Γαβρόγλου: DNA Ελλήνων και βιολογικός αναγωγισμός

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-Γαβρόγλου: Για το DNA των Ελλήνων και τον βιολογικό αναγωγισμό για την ερμηνεία κοινωνικών συμπεριφορών και ιστορικών γεγονότων.

Κεραμέως-Γαβρόγλου

Με ανάρτησή του στο facebook ο τ. Υπουργός Παιδείας κος Κώστας Γαβρόγλου και αναφορικά με το μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως, για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, αναφέρεται σε “βιολογικό αναγωγισμό για την ερμηνεία κοινωνικών συμπεριφορών και ιστορικών γεγονότων”.

Η αναφορά της κας Κεραμέως

Συγκεκριμένα η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στο μήνυμά της ανέφερε ότι “Η έμφυτη τάση του λαού μας να αντιμετωπίζει θαρραλέα τις δυνάμεις, που τον απειλούν, συνιστά επαναλαμβανόμενο μοτίβο στην μακραίωνη ιστορία μας”.

Κεραμέως-Γαβρόγλου

Η αναφορά του κου Γαβρόγλου

Πάνω σ αυτό ο τ. Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου αναφέρει πως “Η κ.Υπουργός προβάλλει έναν βιολογισμό που πάντα είναι ευπρόδεκτος και προσφιλής στα ακροδεξιά ακροατήρια”.

__________________

Αναλυτικά η ανάρτηση του κου Γαβρόγλου

Η Υπουργός Παιδείας και το DNA των Ελλήνων

Θα ήταν λάθος να επικεντρωθούμε μόνο στην «άγνοια» της Υπουργού Παιδείας σχετικά με τις απαρχές του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Δυστυχώς υπάρχει κάτι πολύ πιο προβληματικό στο κείμενό της.

Παραθέτω: “Η έμφυτη τάση του λαού μας να αντιμετωπίζει θαρραλέα τις δυνάμεις που τον απειλούν συνιστά επαναλαμβανόμενο μοτίβο στην μακραίωνη ιστορία μας”

Με άλλα λόγια, η κ.Υπουργός προβάλλει έναν βιολογισμό που πάντα είναι ευπρόδεκτος και προσφιλής στα ακροδεξιά ακροατήρια.

Απίστευτο αλλά αληθινό!

Η ακροδεξιά ιδεολογία επιβάλλει να μην πολυχρησιμοποιούμε τη λέξη φασισμός, να θολώνουμε τα ιστορικά γεγονότα, να ξεχνάμε την κοινωνία, τους κοινωνικούς λόγους που διαμορφώνουν συμπεριφορές και να προβάλλουμε την σημασία που έχουν τα εγγενή βιολογικά στοιχεία του ανθρώπου.

Το κίνημα ευγονισμού στις ΗΠΑ, ο αντισημιτισμός στην Γερμανία, βασίστηκαν σε «αναλύσεις» που είχαν στη βάση τους τη βιολογία. Στα καθ’ημάς, διάφοροι γραφικοί έχουν επιχειρήσει να μας πείσουν για την ανωτερότητα των Ελλήνων.

Τώρα τη σκυτάλη παίρνει η κ. Υπουργός και σε δύο γραμμές «συνοψίζει» την ιστορία των Ελλήνων. Για καλή μας τύχη, κατά την Υπουργό, κυριάρχησαν τα «καλά DNA», κάτι που αποτυπώνεται στην “μακραίωνη ιστορία” μας.

Ο νεοφιλελευθερισμός ανάγει το «άτομο» σε κυρίαρχο στοιχείο της ιδεολογίας του και αποτελεί συγκροτητικό της στοιχείο.

Μικρό είναι το άλμα, από το άτομο στο DNA του. Εκεί έχει τις ρίζες του ο ρατσισμός: το διαφορετικό είναι εγγεγραμμένο στο DNA, και οποιοσδήποτε διαφέρει από τον λευκό ευρωπαίο είναι κατώτερος. Δοκιμασμένη συνταγή που βρίσκει οπαδούς στα πιο καθυστερημένα κοινωνικά στρώματα.

Ευτυχώς, για εμάς τους Έλληνες είμαστε ανώτεροι όλων, το πιστοποιεί η ιστορία μας, το πιστοποιεί το DNA μας, μας το λέει και η Υπουργός.

Η αγωνία της ΝΔ να διευρυνθεί προς τα ακροδεξιά, να συγκροτήσει μία ιδεολογία προσφιλή στο ακροδεξιό ακροατήριο είναι προφανής από τις δηλώσεις στελεχών της.

Με αφορμή τον χαιρετισμό της Υπουργού Παιδείας προς μαθητές και εκπαιδευτικούς για την 28η Οκτωβρίου, οι προσπάθειες συγκρότησης αυτής της ιδεολογίας απέκτησαν μία πρόσθετη νομιμοποίηση.

Η χρήση του βιολογικού αναγωγισμού για την ερμηνεία κοινωνικών συμπεριφορών και ιστορικών γεγονότων, εκφέρεται πλέον από τα πιο επίσημα χείλη.

Άριστα. 

 ____________________

Δείτε επίσης

Δηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου της Υπουργού Παιδείας μετά την παρέλαση
Μήνυμα 28ης Οκτωβρίου Υπουργού Παιδείας με αντιδράσεις
Κεραμέως στον ΣΚΑΙ: Διορθώνουμε ζημιές της προηγούμενης κυβέρνησης –Τι θα κάνουμε
Αντί προσλήψεων…συμπτύξεις τμημάτων με απειλή πειθαρχικών | Ανακοίνωση
Επόμενες προσλήψεις σε 10 ημέρες: Τι είπε η Υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη για κενά, Ψυχολόγους και Κ.Λ.
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση