Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Ξεκινάει το επόμενο διάστημα η διαδικασία σύνταξης πλαισίου”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών: “Ξεκινάει το επόμενο διάστημα και η διαδικασία σύνταξης του πλαισίου” – Τι είπε για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου.

Κεραμέως για αξιολόγηση εκπαιδευτικών

“Ξεκινάει το επόμενο διάστημα και η διαδικασία σύνταξης του πλαισίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών”, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, στη συζήτηση επί της αρχής του νομοσχεδίου: “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”

Η Υπουργός, αναφέρθηκε στις διατάξεις του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου ως εξής:

Οπως είχαμε δεσμευθεί, προχωρούμε με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού έργου (βασισμένη στο τρίπτυχο «Προγραμματισμός –Αυτοαξιολόγηση – Εξωτερική Αξιολόγηση»).

Θα βασίζεται σε τρεις πυλώνες.
Πρώτον,

στο συλλογικό προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου και σχεδιασμού δράσεων και ερευνητικών διαδικασιών. Ο Σύλλογος θα πρέπει να συνεδριάζει τουλάχιστον ανά δίμηνο για να παρακολουθεί την πορεία υλοποίησης του αρχικού προγραμματισμού και των δράσεων και ερευνητικών διαδικασιών που έχουν σχεδιασθεί.

Δεύτερον,

στην εσωτερική αξιολόγηση, δηλαδή στην αυτοαξιολόγηση του σχολείου από το σύλλογο διδασκόντων, που θα περιλαμβάνει ετήσια απολογιστική έκθεση για τους τομείς που αποτέλεσαν αντικείμενο εστίασης, τους στόχους που είχαν τεθεί και την τεκμηριωμένη αποτίμηση της επίτευξής τους, τις δράσεις βελτίωσης της σχολικής μονάδας, επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, τις δυσκολίες υλοποίησης που παρουσιάστηκαν κ.ά.

Και τρίτον,

στην εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δηλαδή στην υποβολή και ανταλλαγή παρατηρήσεων και προτάσεων προς τη σχολική μονάδα για τη βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, με τη συμμετοχή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Αρχής για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης αναρτώνται διαδικτυακά σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του ΙΕΠ, καθώς και στις ιστοσελίδες του σχολείου και του οικείου ΠΕΚΕΣ. 

Και ξεκινάει το επόμενο διάστημα και η διαδικασία σύνταξης του πλαισίου για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών”.

Δείτε τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για το Πολυνομοσχέδιο εδώ
Δείτε την ομιλία της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως εδώ
Δείτε την ομιλία του Τομεάρχη Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ και εισηγητή της αντιπολίτευσης  Ν. Φίλη εδώ
Δείτε ποιοι θα συμμετέχουν στην Ακρόαση Φορέων αύριο Τρίτη 02.06.2020 στις 11:00 εδώ

Δείτε επίσης

Κοινωνιολογία-Κοινωνικές Επιστήμες: Επιστολή ΠΕΕΚΕ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων και στα κόμματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση