Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως και Fake News: Παράθεση στοιχείων για σχολεία και κορονοϊό-27ρια Τμήματα-Κενά-Σχολικά βιβλία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως και Fake News: Παράθεση στοιχείων για σχολεία και κορονοϊό-27ρια Τμήματα-Κενά-Σχολικά βιβλία-Κονδύλια για αντιμετώπιση covid-19.

Κεραμέως και Fake News

Με τίτλο “FAKE NEWS ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ“, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, κοινοποίησε 5 ζητήματα, τα οποία έχουν τεθεί τον τελευταίο καιρό αναφορικά με το χώρο της Εκπαίδευσης και για τα οποία η Υπουργός παραθέτει δεδομένα και στοιχεία προς την κατεύθυνση της αποδόμησης αυτών των αναφορών.

Τα ζητήματα- αναφορές

1. “Τα σχολεία αποτελούν κατεξοχήν εστίες μετάδοσης του κορωνοϊού.”

2. “Τα περισσότερα σχολικά τμήματα είναι 26άρια, 27άρια κτλ.”

3. “Φέτος τα κενά στα σχολεία είναι περισσότερα από άλλες χρονιές.”

4. “Δεν έχετε εξασφαλίσει κονδύλια για τις αυξημένες ανάγκες λόγω κορωνοϊού.”

5. “Τα σχολικά βιβλία δεν ήταν στην ώρα τους στα σχολεία.”

Η απάντηση με παράθεση στοιχείων της Υπουργού κας Ν. Κεραμέως
FAKE NEWS ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
1. “Τα σχολεία αποτελούν κατεξοχήν εστίες μετάδοσης του κορωνοϊού.”

Σύμφωνα με την ομάδα των ειδικών επιστημόνων, τα παιδιά δεν αποτελούν τη συνήθη πηγή μετάδοσης του SARS-CoV-2 και συνεπώς, με την προϋπόθεση της εφαρμογής των απαραίτητων μέτρων προφύλαξης, οι εκπαιδευτικές μονάδες δεν αποτελούν, σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα, περιβάλλον με αυξημένη δυναμική διασποράς του ιού.

Λειτουργούμε πάντα υπό τις οδηγίες της ομάδας των ειδικών και, όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής επιδημιολογικά στοιχεία, υπάρχει χαμηλή μεταδοτικότητα μεταξύ των παιδιών, αλλά και από παιδί σε ενήλικα.

Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι στιγμής, και μετά από 15 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, τα κρούσματα που έχουν καταγραφεί στην εκπαιδευτική κοινότητα ανέρχονται στο 0,01% των μαθητών και στο 0,02% των εκπαιδευτικών.

Επιπλέον, η σημαντική διαφορά της σχολικής τάξης σε σχέση με άλλους χώρους είναι ότι ο πληθυσμός της είναι σταθερός και δεν μεταβάλλεται όπως π.χ. στα καταστήματα, όπου ο πληθυσμός εναλλάσσεται διαρκώς.

2. “Τα περισσότερα σχολικά τμήματα είναι 26άρια, 27άρια κτλ.”

Σύμφωνα με τις αρμόδιες υπηρεσίες, στα δημόσια σχολεία τα τμήματα με αριθμό μαθητών 26-30 είναι στο 3% του συνόλου των τμημάτων στη χώρα.

3. “Φέτος τα κενά στα σχολεία είναι περισσότερα από άλλες χρονιές.”

Φέτος έχουμε την καλύτερη στελέχωση των σχολείων μας σε σχέση με όλες τις τελευταίες χρονιές, και τούτο παρά τις αντίξοες συνθήκες εξαιτίας του κορωνοϊού.

Φροντίσαμε ούτως ώστε:

α) οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών να γίνουν πολύ νωρίτερα,
β) να γίνουν για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή και να ολοκληρωθούν εγκαίρως,
γ) να προχωρήσουν οι μόνιμοι διορισμοί και στη γενική εκπαίδευση, και
δ) να διατεθούν πρόσθετα κονδύλια για προσλήψεις εκπαιδευτικών. Οι έως τώρα προσλήψεις αναπληρωτών ανέρχονται στις 32.291, ενώ προετοιμάζουμε και τρίτη φάση εντός των επόμενων ημερών. Συγκριτικά, τα τελευταία χρόνια:

4. “Δεν έχετε εξασφαλίσει κονδύλια για τις αυξημένες ανάγκες λόγω κορωνοϊού.”

Ενισχύθηκαν οι πιστώσεις για την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών, τη σχολική χρονιά 2020-2021, δεδομένων και των αυξημένων αναγκών λόγω κορωνοϊού.

Τα πρόσθετα κονδύλια είναι ύψους 318 εκατομμυρίων ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού, τα οποία είναι επιπλέον των 4485 μόνιμων διορισμών καθώς και των 32.291 προσλήψεων αναπληρωτών, που έχουν ήδη γίνει.

5. “Τα σχολικά βιβλία δεν ήταν στην ώρα τους στα σχολεία.”

Τα βιβλία έχουν παραδοθεί στα σχολεία από τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Οι μαθητές τα παρέλαβαν όλα εγκαίρως.

Δείτε επίσης

Καταλήψεις σχολικών μονάδων: Αναπλήρωση όλων των χαμένων ωρών διδασκαλίας και υποχρεωτική τηλεκπαίδευση
Σχολεία-τμήματα κλειστά εξ αιτίας πανδημίας κορονοϊού | Ανανέωση λίστας
Τεστ κορονοϊού σε Δομές της ΠΔΕ Αττικής: Οι επιδημιολογικοί έλεγχοι ξεκίνησαν από τα ΚΕΣΥ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply