Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-Κεφαλίδου για Τηλεπαίδευση στη Βουλή: Τι συζητήθηκε για τα tablets-Παράθεση στοιχείων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-Κεφαλίδου για Τηλεπαίδευση στη Βουλή: Τι συζητήθηκε για τα tablets- Παράθεση στοιχείων κατά την διάρκεια της Επίκαιρης Ερώτησης της Βουλευτού του ΚΙΝΑΛ.

Κεραμέως-Κεφαλίδου για Τηλεπαίδευση

Διεξήχθη σήμερα το πρωί η συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης της Βουλευτού Δράμας του Κινήματος Αλλαγής, κας Χαράς Κεφαλίδου προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα: “Χωρίς tablets και τεχνολογικό εξοπλισμό χιλιάδες μαθητές παραμένουν εκτός τηλε-εκπαίδευσης”.

Η κα Κεφαλίδου απηύθυνε τις ακόλουθες ερωτήσεις προς την Υπουργό κα Κεραμέως
  • Πόσα tablets και πότε θα φτάσουν σε κάθε σχολείο;
  • Ποιος είναι ο αριθμός των αιτήσεων ανά σχολείο και μαθητή για τη χορήγηση εξοπλισμού και αντίστοιχα τον αριθμό των ελλείψεων;
  • Αν ναι, πότε θα παραδοθούν;
  • Επίσης, θέλουμε να μας πείτε αν αυτό που λέτε ότι έχει εξαγγελθεί, δηλαδή η εξασφάλιση σημαίνει και διανομή του εξοπλισμού και τέλος
  • ποιες ελλείψεις υπάρχουν σε κάθε σχολείο από άποψη υποδομών και δικτύων.
Κεραμέως-Κεφαλίδου για Τηλεπαίδευση
Η Υπουργός ΠΑΙΘ κα Κεραμέως απαντώντας σχετικά αναφέρθηκε:
Για την πορεία της Τηλεκπαίδευσης μέχρι σήμερα στη χώρα μας
  • Το διάστημα αυτό συντελείται ένα τεράστιο εγχείρημα στη χώρα μας, καθολική σύγχρονη τηλεκπαίδευση.
  • Αφορά 1,6 εκατομμύρια ανθρώπους, αφορά σύσσωμη τη σχολική κοινότητα της χώρας, από το νηπιαγωγείο μέχρι και το λύκειο, αλλά και το πανεπιστήμιο.
  • Γίνεται κανονικότατο μάθημα, έξι-επτά ώρες την ημέρα στα γυμνάσια και στα λύκεια.
  • Κάθε μέρα περίπου γίνονται τριάντα οκτώ με τριάντα εννιά χιλιάδες παράλληλες τηλεδιασκέψεις γυμνασίων και λυκείων.
  • Περίπου πενήντα τέσσερις με πενήντα πέντε χιλιάδες παράλληλες τηλεδιασκέψεις δημοτικών και νηπιαγωγείων.
  • Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1,6 εκατομμύρια τηλεδιασκέψεις.
  • Πάνω από 21 εκατομμύρια αθροιστικά συμμετοχές μαθητών, πάνω από 74 εκατομμύρια λεπτά μαθήματος, με κάθε ώρα να διαρκεί κατά μέσο όρο σαράντα με σαράντα πέντε λεπτά.
Για τα προβλήματα που υπήρξαν
  • Τεχνικές δυσκολίες υπάρχουν. Το έχουμε πει από την πρώτη στιγμή. Προβλήματα υπήρξαν και θα υπάρχουν. Το εγχείρημα είναι τεράστιο, πρωτόγνωρο, όχι για την Ελλάδα, για τον κόσμο, ολόκληρο τον κόσμο.
  • Υπάρχουν προκλήσεις και τεχνικές δυσκολίες. Εδώ είμαστε για να τις επιλύουμε.
  • Εδώ είμαστε, για να βελτιώνουμε συνολικά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Και εδώ θα είμαστε σε κάθε στάδιο αυτής της διαδικασίας, για να βοηθούμε και να στηρίζουμε την εκπαιδευτική κοινότητα με όσα μέσα μπορούμε.
Για το τι υπήρχε πριν την κρίση
  • Πριν το πρώτο lockdown, στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ήταν εγγεγραμμένοι περίπου εκατό χιλιάδες μαθητές. Σήμερα είναι πάνω από 1,4 εκατομμύρια. Είναι όλοι οι μαθητές εγγεγραμμένοι στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
Για το τι έγινε από την περασμένη έναρξη
  • Εξασφαλίσαμε πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δωρεάν για όλα τα σχολεία της χώρας και μετά από δημόσια πρόσκληση που έγινε το καλοκαίρι προς όλους τους παρόχους τηλεδιασκέψεων.
  • Η πλατφόρμα αυτή προσαρμόστηκε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  • Προβλέφθηκε ειδική διαδικασία ταυτοποίησης, πάντοτε ακολουθώντας τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
  • Προβλέφθηκε μηδενική χρέωση δεδομένων για όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.
  • Μηδενική χρέωση για όσους δεν έχουν ούτε υπολογιστή ούτε τάμπλετ ούτε τηλέφωνο και γι’ αυτούς που θέλουν να μπουν με σταθερό τηλέφωνο ή με κινητό τηλέφωνο να συνδεθούν στην πλατφόρμα.
  • Έγιναν επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών μας στα ψηφιακά εργαλεία και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • Υπήρξαν οδηγίες στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως και εξοπλισμός.
Για την ενίσχυση του εξοπλισμού του σχολείου
  • Οι πρώτες διανομές ξεκίνησαν τον Απρίλιο μήνα.
  • Στις 15 Απριλίου ανακοινώσαμε την ενίσχυση εξοπλισμού 2.500 σχολικών μονάδων με συσκευές που υπερβαίνουν το ένα εκατομμύριο ευρώ.
  • Στις 23 Απριλίου ανακοινώσαμε δεύτερο κύμα δωρεών.
  • Στις 7 Μαΐου ήταν η τρίτη αποστολή φορητών συσκευών.
  • Η διανομή έχει ξεκινήσει από το πρώτο κύμα, ευθύς αμέσως μόλις ανεστάλη η δια ζώσης λειτουργία των σχολείων.
  • Είναι μία συνεχής διαδικασία. Θα συνεχίζεται αυτή η διαδικασία.
  • Και ο συνολικός αριθμός για την ώρα –γιατί συνεχώς αυξάνεται- είναι 93.000 συσκευές και από δωρεές και από κοινοτικά κονδύλια.
Για την επαναφορά στη δια ζώσης διδασκαλία
  • Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.
  • Γι’ αυτό και πρώτη προτεραιότητά μας –το είπε ο κύριος Πρωθυπουργός χθες- όταν μας δώσουν το πράσινο φως οι επιδημιολόγοι για τη σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα, πρώτο μέλημά μας θα είναι να ανοίξουν τα σχολεία.
Για τη σύμβαση με την CISCO
  • Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ
Δείτε αναλυτικά όλη τη διαλογική συζήτηση στα πλαίσια της Επίκαιρης Ερώτησης “Χωρίς tablets και τεχνολογικό εξοπλισμό χιλιάδες μαθητές παραμένουν εκτός τηλε-εκπαίδευσης”.

Δείτε επίσης

Κεφαλίδου-συζήτηση στη Βουλή για τηλεκπαίδευση: Θα μπορούσε να ολοκληρωθεί σε 5 λεπτά, αν υπήρχαν απαντήσεις
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ για σύμβαση Cisco: Να κατατεθεί στη Βουλή-Είναι δημόσιο έγγραφο
Υφυπουργός Παιδείας-Βουλή: Τι είπε για τη λειτουργία των ειδικών και τις προσλήψεις Παράλληλης
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας: Σχεδιασμός-Υλοποίηση-ΚΕΣΥ ο υποστηρικτικός θεσμός
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση