“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-Κυμπουρόπουλος: Διορισμοί, Συμπερίληψη, ΑμεΑ και Εκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-Κυμπουρόπουλος: Διορισμοί, Συμπερίληψη, ΑμεΑ και Εκπαίδευση – Τι συζητήθηκε κατά την συνάντηση της Υπουργού Παιδείας με τον Ευρωβουλευτή της ΝΔ.

Κεραμέως-Κυμπουρόπουλος

Για την επίσπευση της διαδικασίας των μόνιμων διορισμών στην ΕΑΕ και την συμπεριληπτική εκπαίδευση (inclusive education) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, μίλησαν μεταξύ άλλων στη σημερινή τους συνάντηση, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κος Στέλιος Κυμπουρόπουλος.

Σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά συνάντηση εξετάσθηκαν:

  • Εκπαιδευτικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με την Ευρωπαϊκή Eνωση.
  • Zητήματα που έχουν να κάνουν με την απρόσκοπτη συμμετοχή ατόμων με αναπηρία στην εκπαιδευτική διαδικασία, είτε ως μαθητές, είτε ως εκπαιδευτικοί.
  • Η ενίσχυση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης (inclusive education) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Η προσθήκη στο ωρολόγιο πρόγραμμα νέων εκπαιδευτικών θεματικών που θα δίνουν βάση στην εμπέδωση του σεβασμού προς τον άλλο και στην αλληλεπίδραση με άτομα με αναπηρία.
  • Η επίσπευση της διαδικασίας μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).
  • Η διασφάλιση κατάλληλων συνθηκών, ώστε εκπαιδευτικοί με αναπηρία να μπορούν να εργάζονται απρόσκοπτα σε σχολεία και Τριτοβάθμια Ιδρύματα.

Δείτε το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ

Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκης Κεραμέως, με τον Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ. Στέλιο Κυμπουρόπουλο

Συνάντηση με τον Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ. Στέλιο Κυμπουρόπουλο, είχε σήμερα η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως.

Στη συνάντηση εξετάσθηκαν εκπαιδευτικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με την Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την απρόσκοπτη συμμετοχή ατόμων με αναπηρία στην εκπαιδευτική διαδικασία, είτε ως μαθητές, είτε ως εκπαιδευτικοί.

Ειδική μνεία έγινε στην ενίσχυση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης (inclusive education) στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στην προσθήκη στο ωρολόγιο πρόγραμμα νέων εκπαιδευτικών θεματικών που θα δίνουν βάση στην εμπέδωση του σεβασμού προς τον άλλο και στην αλληλεπίδραση με άτομα με αναπηρία.

Ακόμη, συζητήθηκε η επίσπευση της διαδικασίας μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, καθώς και ειδικού βοηθητικού και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και η διασφάλιση κατάλληλων συνθηκών, ώστε εκπαιδευτικοί με αναπηρία να μπορούν να εργάζονται απρόσκοπτα σε σχολεία και τριτοβάθμια ιδρύματα.

Δείτε επίσης

ΠΑΣΑΔ: Πίνακες, νέοι και παλιοί

ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ: Τι ζητά από την Υπ. Παιδείας για τα παιδιά – μαθητές με αναπηρίες

Νέο Σύστημα Διορισμών στην Εκπαίδευση (ΝΣΔΕ) Κύπρου: Εξετάσεις Νοέμβριο 2019

Αιτήσεις στα ΣΔΕ: Πρόσκληση για επιλογή εκπαιδευτικού προσωπικού

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση