Τετάρτη, 23 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-μαθητές ΓΕΛ Αργους: Οσο η λήψη απόφασης γίνεται σε επίπεδο σχολείου ή Δ/νσης τόσο καλύτερο το εκπαιδευτικό σύστημα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-μαθητές ΓΕΛ Αργους: Οσο η λήψη απόφασης γίνεται σε επίπεδο σχολείου ή Δ/νσης τόσο καλύτερο το εκπαιδευτικό σύστημα-Video.

Μετά από πρόσκληση που απέστειλαν μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Άργους στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, με σκοπό τη συζήτηση εκπαιδευτικών θεμάτων και την κατάθεση προτάσεων αναφορικά με το εκπαιδευτικό σύστημα, πραγματοποιήθηκε Τηλεδιάσκεψη της Υπουργού με τους μαθητές.

Η κα Κεραμέως απάντησε σε ερωτήσεις

των μαθητών σχετικά με το αν η τηλεκπαίδευση μπορεί να αντικαταστήσει εξ ολοκλήρου την δια ζώσης εκπαίδευση, με το αν θα υπάρξουν αλλαγές στα βιβλία του χρόνου,.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ποια κατά την άποψή της είναι τα μειονεκτήματα του ελληνικού συστήματος εκπαίδευσης σε σχέση με της υπόλοιπης Ευρώπης, η Υπουργός ανέφερε πως:

“Υπήρχε παραδοσιακά στη χώρα μας ένα πάρα πολύ μεγάλος συγκεντρωτισμός, ο οποίος ερχόταν στο Υπουργείο Παιδείας και  στον Υπουργό Παιδείας να αποφασίζει για τα πάντα.

Μπορεί σε κάποιους να άρεσε επειδή συγκέντρωνε εξουσίες, σε εμάς δεν αρέσει καθόλου, θεωρούμε ότι κάνει κακό στην εκπαίδευση γι αυτό προσπαθούμε να  αποκεντρώνουμε.

Οσο η λήψη απόφασης γίνεται σε επίπεδο σχολείου ή σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης τόσο καλύτερο το εκπαιδευτικό σύστημα”.

Δείτε το σχετικό video

Δείτε τη σχετική ανάρτηση της Υπουργού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Mαθητές από το 1ο Γενικό Λύκειο Άργους μου ζήτησαν να συζητήσουμε για θέματα που απασχολούν την εκπαιδευτική τους επικαιρότητα και για προτάσεις τους σχετικά με το εκπαιδευτικό σύστημα.

Με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση αυτή!

Συζητήσαμε ανάμεσα σε άλλα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, για τα νέα βιβλία που ετοιμάζονται για όλες τις τάξεις, για την ελάχιστη βάση εισαγωγής.

Και ίσως η πιο δύσκολη ερώτηση που μου έκαναν τα παιδιά ήταν για τα μειονεκτήματα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος σε σχέση με άλλες χώρες. Δείτε στο βίντεο αναλυτικά τη συζήτηση. Ευχαριστώ τα παιδιά πολύ για την πρόσκληση και τη συζήτηση!.

Δείτε επίσης
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply