Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-προαγωγικές εξετάσεις Γυμνασίων-Τράπεζα Θεμάτων: Πως τοποθετήθηκε

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-προαγωγικές εξετάσεις Γυμνασίων-Τράπεζα Θεμάτων: Τι απάντησε σε σχετική ερώτηση στην εφημερίδα “ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής”. 

Κεραμέως-προαγωγικές εξετάσεις-Τράπεζα Θεμάτων

Eρώτηση αναφορικά  με τις προαγωγικές εξετάσεις στα Γυμνάσια και την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων έθεσε η Δημοσιογράφος Μάρνυ Παπαματθαίου στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, στα πλαίσια συνέντευξης στην εφημερίδα “ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής”.

“Θα γίνουν εφέτος προαγωγικές εξετάσεις στα Γυμνάσια; Στην Α’ Λυκείου θα εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων; Και, τελικά, μελετάτε ευεργετικές διατάξεις για τα παιδιά, πέρα από τη μείωση της ύλης της Γ’ Λυκείου”, ρώτησε η Δημοσιογράφος και

η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως απάντησε:

Πρόκειται αναμφισβήτητα για μια ιδιαίτερη χρονιά. Κατά το διάστημα αναστολής της διά ζώσης λειτουργίας των σχολείων η κάλυψη της ύλης προχωρεί μέσω σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Ωστόσο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τίποτε δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη διά ζώσης διδασκαλία, καθώς και τη σχολική ζωή και αλληλεπίδραση.

Με την πλήρη επιστροφή των μαθητών και των εκπαιδευτικών στη φυσική τάξη, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, θα εκτιμηθεί σε βάθος η κάλυψη της ύλης και κυρίως ο βαθμός αφομοίωσής της από τους μαθητές και θα εντοπιστεί κάθε πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας που μπορεί να χρειάζεται προσαρμογή.

Οσον αφορά την Τράπεζα Θεμάτων,

έχει ήδη δημοσιευτεί το σώμα των θεμάτων που έχουν έως τώρα ενταχθεί για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στην Α’ τάξη Γενικού Λυκείου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ενώ έχουμε ανακοινώσει περιορισμό της ύλης για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ Λυκείου.

Παρακολουθούμε στενά τις επιδράσεις της πανδημίας στην εκπαιδευτική διαδικασία και είμαστε έτοιμοι να λάβουμε μέτρα και ρυθμίσεις που ενδέχεται να χρειαστούν.

Δείτε σχετικά

Τράπεζα Θεμάτων-ΦΕΚ: Βασικά χαρακτηριστικά-Οι 3 Φάσεις λειτουργίας
Μείωση εξεταστέας ύλης πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΕΝΕΕΓΥΛ

Δείτε επίσης

Κεραμέως-Αξιολόγηση: Πότε ξεκινάει-πως θα γίνει-κριτήρια-portfolio-“Oποιος αξιολογεί, αξιολογείται”
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών-στελεχών: Πως θα γίνει-Αυτονομία σχολικών μονάδων-Μεταρρυθμίσεις για το 2021
Νομοσχέδια Υπουργείου Παιδείας 2021: Ο Κυβερνητικός σχεδιασμός-Στόχοι & ημερομηνίες
Πως θα ανοίξουν τα σχολεία τη Δευτέρα: Οι λόγοι που ανοίγουν-Τα μέτρα -Τι θα γίνει με Γυμνάσια & Λύκεια
Μέτρα κορονοϊού-lockdown 11-18.01.2021 | Νέο ΦΕΚ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση