Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-πρόταση δυσπιστίας: “Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πρόβλημα με την κοινωνία”-“Εμείς στο Υπ. Παιδείας προχωράμε μπροστά”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-πρόταση δυσπιστίας: “Εμείς στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωράμε μπροστά, όπως έχουμε κάνει τα 2,5 χρόνια της διακυβέρνησής μας”-“Είναι η πρώτη φορά που κατατίθεται πρόταση δυσπιστίας όχι επειδή η Κυβέρνηση έχει πρόβλημα με την κοινωνία, αλλά η Αξιωματική Αντιπολίτευση”.

Στην Ολομέλεια της Βουλή μίλησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στα πλαίσια της πρότασης δυσπιστίας που κατέθεσε κατά της Κυβέρνησης ο ΣΥΡΙΖΑ.

Η Υπουργός απέδωσε την κίνηση αυτή της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης σε “πολιτική απόγνωση”, σημειώνοντας ότι “είναι η πρώτη φορά που κατατίθεται πρόταση δυσπιστίας, όχι επειδή έχει πρόβλημα με την κοινωνία και τους πολίτες η Κυβέρνηση, αλλά επειδή έχει πρόβλημα με την κοινωνία και τους πολίτες η Αξιωματική Αντιπολίτευση”.

“Όλες οι δημοσκοπήσεις σάς δείχνουν σε πτώση, οι ψηφοφόροι σας φυλλορροούν, κινδυνεύετε να βρεθείτε τρίτο κόμμα. Σε πολιτική απόγνωση, προσπαθείτε να αντιστρέψετε την πραγματικότητα. Παραποιείτε την αλήθεια, καταστροφολογείτε, αντιφάσκετε”, επεσήμανε η κα Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός μίλησε για το ζήτημα της τηλεκπαίδευσης, ως παράδειγμα κατάδειξης παλινωδιών από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ:

Δέκα ημέρες πριν, λέγατε ότι ο λόγος που ανοίγουμε τα σχολεία είναι γιατί δεν έχουμε τη δυνατότητα τηλεκπαίδευσης. Τώρα που εφαρμόστηκε καθολικά η τηλεκπαίδευση, και άρα διαψευσθήκατε στην πράξη, μας εγκαλείτε που εφαρμόσαμε τηλεκπαίδευση! Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο”, είπε η κα Κεραμέως και προσέθεσε:

Σας ενοχλεί ότι στη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας, σε όσες περιοχές στα σχολεία δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί δια ζώσης διδασκαλία, η εκπαιδευτική διαδικασία λειτούργησε, με μαζική συμμετοχή όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας και με ομαλή και γρήγορη μετάβαση από τη δια ζώσης εκπαίδευση στην εξ αποστάσεως. Στα μαθήματα της Παρασκευής, για παράδειγμα, είχαμε εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης σε ποσοστό 98,4% επί των κλειστών τμημάτων. Και ευχαριστούμε θερμά σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα για τη συνέπεια και την προσαρμοστικότητα”.

Αναφορικά με τις μεταρρυθμίσεις

που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία 2,5 χρόνια στον τομέα της Παιδείας και τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ σ αυτές τόνισε:

“ΟΧΙ σε όλα λοιπόν. Ανοίγουμε τα σχολεία, τα θέλετε κλειστά. Τα κλείνουμε, τα θέλετε ανοιχτά. Αλλά ΟΧΙ και σε όλους τους άλλους τομείς του εκπαιδευτικού έργου των τελευταίων 2,5 χρόνων”.

Επίσης η Υπουργός Παιδείας ανέφερε συνοπτικά το μεταρρυθμιστικό έργο που έχει συντελεστεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ενδεικτικά:
  • Εναρξη της φοίτησης στο νηπιαγωγείο από την ηλικία των τεσσάρων ετών,
  • Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο,
  • 16.200 μόνιμους διορισμούς,
  • 166 Νέα Προγράμματα Σπουδών,
  • διπλασιασμός Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων,
  • αξιολόγηση,
  • μαζικές επιμορφώσεις,
  • εξασφάλιση τεχνολογικού εξοπλισμού για μαθητές και εκπαιδευτικούς,
  • αναβάθμιση τεχνολογικού εξοπλισμού σχολείων,
  • εγγραφή 1,4 εκ μαθητών και εκπαιδευτικών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο,
  • ψηφιοποίηση υπηρεσιών,
  • αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης,
  • ίδρυση Πρότυπων ΕΠΑ.Λ,
  • ίδρυση Πειραματικών και Θεματικών ΙΕΚ,
  • εκσυγχρονισμός 336 προγραμμάτων σπουδών για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και 130 οδηγών κατάρτισης,
  • πρόγραμμα αμειβόμενης πρακτικής άσκησης,
  • εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού όλων των Εργαστηριακών Κέντρων μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.
Η Υπουργός αναφέρθηκε και στις μεταρρυθμίσεις που αφορούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ενδεικτικά:
  • Χρηματοδότηση πανεπιστημίων βάσει αντικειμενικών και ποιοτικών κριτηρίων,
  • εξορθολογισμός διαδικασίας εισαγωγής και φοίτησης σε ΑΕΙ,
  • αυξημένη χρηματοδότηση,
  • περισσότερες θέσεις μελών ΔΕΠ,
  • ίδρυση ξενόγλωσσων προγραμμάτων,
  • συνεργασίες με κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού,
  • πλαίσιο για εταιρείες τεχνοβλαστών (spinoff).

“Η Ελλάδα αλλάζει, βελτιώνεται, κατακτά διεθνώς τη θέση που της αξίζει”, κατέληξε η κα Κεραμέως.

Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση