Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως: Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης-Συμπεριληπτικό μοντέλο | Εθνικό σχέδιο ανάκαμψης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως: Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης-Συμπεριληπτικό μοντέλο-Οι 3 άξονες προτεραιότητας στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης.

Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης-Συμπεριληπτικό μοντέλο

Τη δράση του ψηφιακού μετασχηματισμού της εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας “Ελλάδα 2.0”, παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, στον Πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκο Μητσοτάκη και την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, European Commission, Ursula von der Leyen.

Η παρουσίαση έγινε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για το Ελληνικό Πρόγραμμα για το Ταμείο Ανάκαμψης.

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων

έκανε αναφορά στους τρεις άξονες προτεραιότητας, οι οποίοι έχουν προϋπολογισμό της τάξεως του 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Οι 3 άξονες

Α. Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευση

Β. Αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

Γ. Στρατηγική για την αριστεία, την καινοτομία και τον εκσυγχρονισμό των πανεπιστημίων.

Αναφορικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης η κα Κεραμέως τόνισε πως στόχος είναι
  • Η επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου
  • Η αναβάθμιση του ψηφιακού και τεχνολογικού εξοπλισμού με την εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προϋπολογισμού 450 εκατομμυρίων ευρώ,
  • Η ψηφιακή μέριμνα, μέσω της επιταγής-voucher  ύψους 200 ευρώ σε 560.000 νέους για την αγορά τάμπλετ, λάπτοπ ή υπολογιστή.
  • Τα ψηφιακά εργαλεία για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Τα εργαστήρια ρομποτικής και STEM στις σχολικές μονάδες
  • Η αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων, όπως διαδραστικό και προσβάσιμο υλικό ενίσχυσης των 453 Προγραμμάτων Σπουδών, υλοποίηση επιμόρφωσης 120.000 εκπαιδευτικών, αναβάθμιση και διαλειτουργικότητα των ψηφιακών υπηρεσιών στα σχολεία.

Δείτε επίσης

Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης: Προτεραιότητα στην Ευρώπη
Ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης: Οι αλλαγές στην Πρωτ/θμια-Δευτ/θμια-Τριτ/θμια-Ειδική Αγωγή
Προσλήψεις αναπληρωτών-αλλαγές: Καταχώριση κενών σε ενιαία εφαρμογή-Ψηφιακή ανάληψη υπηρεσίας
Ενημέρωση υποψηφίων Πανελλαδικών με sms για τη βαθμολογία, το τμήμα ή σχολή επιτυχίας τους
Οδικός χάρτης Υπουργείου Παιδείας: Συνολικός προγραμματισμός για τη συνέχιση και λήξη της σχολικής χρονιάς

Πριν φύγετε

 Επιστημονικό συνέδριο ΙΕΠ: “Αναζητώντας τη γνώση: Τα σχολικά εγχειρίδια στο Ελληνικό Κράτος”
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση