Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στη Βουλή για τηλεκπαίδευση: Εγιναν μεγάλα βήματα σε ψηφιακές υποδομές-εξοπλισμό-επιμόρφωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στη Βουλή για τηλεκπαίδευση: Εγιναν μεγάλα βήματα σε ψηφιακές υποδομές-εξοπλισμό-επιμόρφωση- Τι απάντησε στην Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Ι. Δελή του ΚΚΕ.

Κεραμέως στη Βουλή για τηλεκπαίδευση

Συζητήθηκε στη Βουλή σήμερα-16.11.2020- στις 4μμ η με αριθμό 146/9-11-2020 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Α΄Θεσσαλονίκης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος κ. Γιάννη Δελή, προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων,  με θέμα:

“Εξ’ αποστάσεως διδασκαλία και ο τεχνολογικός εξοπλισμός σε όλους τους μαθητές για την ισότιμη πρόσβαση στη μόρφωση”.

Ο Βουλευτής του ΚΚΕ ρώτησε την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως τι μέτρα θα πάρει ώστε:

  • Να διασφαλιστεί τώρα η ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στα εξ’ αποστάσεως μαθήματα, με δωρεάν παροχή από το κράτος όλων των απαιτούμενων τεχνικών μέσων (πχ. υπολογιστών, γρήγορου διαδικτύου).
  • Να διασφαλιστεί, για όλους τους μαθητές, ο δημόσιος και δωρεάν χαρακτήρας της εξ’ αποστάσεως εργαστηριακής εκπαίδευσης.
  • Να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα των απουσιών μαθητών που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
  • Να επιταχυνθεί η Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η Υπουργός απάντησε στην πρωτολογία της ως εξής:
Αναφορικά με τις ψηφιακές υποδομές
  • Εγιναν μεγάλα βήματα με την αναβάθμιση του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ), το οποίο παρελήφθη με  δυνατότητα ταυτόχρονης εξυπηρέτησης 500 χρηστών και ο προϋπολογισμός του αυξήθηκε κατά 30%.
  • Βελτιστοποιήθηκαν οι διαδικασίες.
  • Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 3, 5 εκατομ. ευρώ για τα έτη 2020-2023.
  • Εξασφαλίσαμε πρόσβαση σε γρήγορα δίκτυα με αναβάθμιση 7.100 συνδέσεων, με 1.500 σχολεία συνδεδεμένα με οπτικές ίνες και άλλες 4.000 σε αναμονή σύνδεσης.
  • Λειτουργούμε την πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό
  • Διαθέτουμε 90.000 φορητές συσκευές, οι 25.000 από δωρεές.
  • Στα σχολεία έως τώρα ήταν 4.500 συσκευές. Αύξηση 2.000%.
  • Διαθέτουμε με κριτήρια τα τάμπλετ με βάση κοινωνικά και άλλα κριτήρια, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται ιδίως το χαμηλό εισόδημα, η ανεργία γονέων/κηδεμόνων, η ιδιότητα μέλους μονογονεïκής, πολύτεκνης, τρίτεκνης ή ορφανικής οικογένειας, ή ύπαρξη ειδικών δυσκολιών μάθησης – Δείτε εδώ
  • Σύνδεση επιτυγχάνεται και μέσω τηλεφώνου αν κάποιος/α δεν διαθέτει H/Y.
  • Διατίθενται δωρεάν η χρήση δεδομένων-data.
Στη δευτερολογία της είπε

Δύσκολη η απόφαση κλεισίματος των σχολείων, η οποία οφείλεται στην προσπάθεια αποφυγής μετακινήσεων προς και από τα σχολεία.

Αναφορικά με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών
  • Μέσω ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων MOOCS.
  • 2 επιμορφωτικά προγράμματα από ΙΕΠ και ΕΑΠ.
  • Οδηγός εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
  • Διατίθενται 2 εκατομμ. ευρώ για επιμόρφωση εκπαιδευτικών.

Επιπροσθέτως ανέφερε πως 40.000 ψηφιακές τάξεις λειτουργούν στη Β/θμια Εκπαίδευση.

Δείτε την Επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ κου Ι. Δελή
Δείτε αναλυτικά την Απάντηση της Υπουργού Παιδείας για την Τηλεκπαίδευση

Δείτε επίσης

Αναβάθμιση συστήματος τηλεκπαίδευσης: Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς Β/θμιας
Ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία: Κατάλογος-Οδηγίες για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
 Οδηγός Webex Meetings για εκπαιδευτικούς: Mε εικόνες-μετάφραση βασικών όρων και επιλογών στα Ελληνικά
Λειτουργία Δημοτικών και Νηπιαγωγείων από Δευτέρα 16.11.2020: 12 ερωτήσεις και απαντήσεις
Οδηγίες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Δημοτικών-Νηπιαγωγείων | Εγκύκλιος

Πριν φύγετε

ΦΕΚ Σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Δημοτικά-Νηπιαγωγεία, Ωρολόγιο Πρόγραμμα-ΚΕΣΥ-ΠΕΚΕΣ
Ενίσχυση συμμετοχής στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση: Του Κωνσταντίνου Ντίνα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση