Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στο ΕΠΑΛ Θήβας:”Καταλυτικής σημασίας η σύνδεση Επαγγελματικής Εκπ/σης με την αγορά εργασίας”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στο ΕΠΑΛ Θήβας: “Καταλυτικής σημασίας η σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας”-Tο νέο νομοσχέδιο προσεχώς σε δημόσια διαβούλευση.

Κεραμέως στο ΕΠΑΛ Θήβας

Το 1ο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) Θήβας, επισκέφθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως συνοδευόμενη από:

  • Τον Διευθυντή του ΕΠΑΛ, κ. Κώστα Χαρέμη,
  • τον Διευθυντή του Εργαστηριακού Κέντρου, κ. Νικόλα Ευθυμίου,
  • τον Διευθυντή του Δημοσίου ΙΕΚ κ. Ευάγγελο Γεωργόπουλο,
  • τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Βοιωτίας, κ. Λάμπρο Κούτσικο και
  • τον Δήμαρχο Θηβαίων, κ. Γιώργο Αναστασίου.
Κατά την επίσκεψη συζητήθηκαν,

σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, με μαθητές, εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης, οι καίριες μεταρρυθμίσεις του νέου νομοσχεδίου της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

Η Νίκη Κεραμέως,

κατά την επίσκεψή της, περιηγήθηκε στους εργαστηριακούς χώρους, στη βιβλιοθήκη και στις λοιπές εγκαταστάσεις, ενώ κατά τις συνομιλίες της με τους παρευρισκόμενους αναφέρθηκε εκτενώς στο νέο σχέδιο νόμου και σε συγκεκριμένες πτυχές αυτού, όπως η αναδιάρθρωση όλου του συστήματος στη βάση των πραγματικών αναγκών της αγοράς εργασίας – σε εθνικό και τοπικό επίπεδο – αλλά και η δημιουργία Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.

Η Υπουργός ενημέρωσε,

επιπλέον, για τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί μέσω ΕΣΠΑ και άλλων πόρων για την αναβάθμιση του εξοπλισμού των δομών επαγγελματικής εκπαίδευσης. Παράλληλα, αναφερόμενη στη διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, η κυρία Κεραμέως συνεχάρη την εκπαιδευτική κοινότητα για την υποδειγματική τήρηση των μέτρων πρόληψης και προφύλαξης.

Μετά το πέρας της επίσκεψης η Υπουργός κα Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

“Επισκέφθηκα σήμερα το 1ο ΕΠΑΛ και το Εργαστηριακό Κέντρο Θήβας, όπου είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε βελτιώσεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Δια Βίου Μάθηση που επιφέρει το νέο νομοσχέδιο, το οποίο θα υποβληθεί προσεχώς σε δημόσια διαβούλευση.

Η μεταρρύθμιση που σχεδιάζουμε στοχεύει στη στενότερη σύνδεση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, στην αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στην παροχή στους απόφοιτους ποιοτικής επαγγελματικής διεξόδου και ουσιαστικών προοπτικών.

Φέτος διανύουμε μία ιδιαίτερη σχολική χρονιά.

Παρά την πανδημία, οι μαθητές μας συνεχίζουν την προσπάθειά τους, σχεδιάζουν το μέλλον τους, ετοιμάζονται για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.

Ως Υπουργείο Παιδείας, στεκόμαστε αρωγοί και συμπαραστάτες, εργαζόμενοι συστηματικά προς όφελος όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας.»

Δείτε επίσης

Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 2020: Η Εγκύκλιος για τις εκδηλώσεις εορτασμού της Εθνικής Εορτής
 Προγράμματα σπουδών-Επιμόρφωση: Επόπτες και Επιμορφωτές | Ονόματα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση