“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στο Εθνος: Προχωρά η διαδικασία των διορισμών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στο Εθνος: Προχωρά η διαδικασία των μόνιμων διορισμών – Τι είπε για τις μετεγγραφές φοιτητών, τη βάση του 10, τις Πανελλαδικές, τις εξαγγελίες στη ΔΕΘ.

Κεραμέως στο Εθνος

Συνέντευξη παραχώρησε στο ΕΘΝΟΣ της Κυριακής η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η κα Υπουργός ανάμεσα στα άλλα αναφέρθηκε:

Στο αν θα προχωρήσει η πρόσληψη 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και στην Εκπαίδευση

«Προχωρά ήδη.

Από τις πρώτες συναντήσεις με φορείς που πραγματοποιήσαμε στο υπουργείο ήταν με τον επικεφαλής και εκπροσώπους του ΑΣΕΠ, προκειμένου να επισπεύσουμε τη διαδικασία πρόσληψης.

Δυστυχώς η προηγούμενη ηγεσία δεν προχώρησε αρκετά σύντομα την προκήρυξη ώστε να προλάβουμε την έναρξη της φετινής χρονιάς. Προβλέπουμε ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες».

Επίσης για τις Πανελλαδικές και την ενδεχόμενη επαναφορά της βάσης του «10» είπε:

«Το γεγονός της εισαγωγής σε πανεπιστήμιο με 0,8 στα 20, αν μη τι άλλο, πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά, αφενός για τις επιδόσεις των υποψηφίων, αφετέρου γιατί υποβαθμίζει την ποιότητα σπουδών αλλά και την ίδια την αξία του πτυχίου.

Αυτό που θα συζητήσουμε με τους εμπλεκόμενους φορείς είναι η θέσπιση μιας ελάχιστης βάσης εισαγωγής και η δυνατότητα καθιέρωσης εκ μέρους των πανεπιστημίων μιας υψηλότερης από αυτήν βάσης εισαγωγής σε κάθε τμήμα εφόσον το επιθυμούν.

Ασφαλώς, ωστόσο, αυτό το μέτρο δεν είναι πανάκεια και δεν αρκεί για να βελτιωθεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Παράλληλα, εστιάζουμε ήδη στην εκπαιδευτική διαδικασία στο σχολείο και στις μεθόδους διδασκαλίας για την ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων σπουδών».

Για τις μετεγγραφές φοιτητών τόνισε

«Οι μετεγγραφές στοχεύουν στην εξυπηρέτηση κοινωνικών και οικονομικών αναγκών, οι οποίες, ειδικά στα χρόνια της κρίσης, πολλαπλασιάστηκαν.

Ως αποτέλεσμα επήλθε η στρέβλωση του καθεστώτος και η επιβάρυνση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με μεγάλο αριθμό πρόσθετων φοιτητών που αδυνατούν να σηκώσουν, και αυτό το βάρος το επωμίζονται στο τέλος οι φοιτητές με την υποβάθμιση της ποιότητας των σπουδών τους.

Το θεσμικό πλαίσιο χρειάζεται αναμόρφωση, ώστε αφενός να διευκολύνει τις οικογένειες που έχουν πραγματική ανάγκη και να έχουν όλοι οι φοιτητές ίση πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και αφετέρου να μην πλήττει την ισονομία και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».

Για τον κεντρικό Κυβερνητικό σχεδιασμό για την Παιδεία

Τέλος στην ερώτηση για το ποια δική της πρόταση φιλοδοξεί ότι θα βρεθεί ψηλά στην ατζέντα των εξαγγελιών του πρωθυπουργού από τη φετινή ΔΕΘ, η Υπουργός απάντησε:

«Μέρος του κεντρικού κυβερνητικού σχεδιασμού είναι:

  • H διεύρυνση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας,
  • η ενίσχυση της εξωστρέφειας των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων,
  • η αποκατάσταση της έννοιας της αριστείας,
  • η επίσπευση της διαδικασίας πρόσληψης 4.500 εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού στην Ειδική Αγωγή,
  • η υλοποίηση της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια».

Δείτε αναλυτικά όλη τη συνέντευξη της Υπουργού

Δείτε επίσης

Επιστροφή στα θρανία: Ετοιμο δηλώνει το Υπουργείο για τη νέα χρονιά

Ζαχαράκη στον ΣΚΑ’Ι’: Για προσλήψεις – διορισμούς – νέα σχολική χρονιά | Video

ΕΕΠ και ΕΒΠ: Θα είναι με το πρώτο κουδούνι στα σχολεία οι αναπληρωτές;

Νέο Πρόγραμμα Σπουδών: Οι 6 συναντήσεις της Πολιτικής Ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ

Νέο σχολικό έτος: 11 άμεσες ενέργειες | Εγγραφο

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση