Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στο MEGA: Κοιν. Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία-Αξιολόγηση-Πρότυπα-Πανελλαδικές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στο MEGA: Κοιν. Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία-Σχολική Βία-Αξιολόγηση-Αλλαγές στα σχολεία-Πρότυπα- Πανελλαδικές-Κολέγια-Πανεπιστήμια.

Κεραμέως στο MEGA

Στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο σήμερα το πρωί εμφανίσθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός  αναφέρθηκε σε πολλά από τα φλέγοντα θέματα της Παιδείας, όπως:

Για την αντιμετώπιση της Σχολικής Βίας
  • Πρώτο μέτρο η ενίσχυση των σχολείων με Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους, ώστε να διασφαλιστεί η κοινωνική συνύπαρξη των μαθητών.
Για το δεύτερο μέτρο, το οποίο θα  ξεκινήσει από τον προσεχή Σεπτέμβριο ανέφερε:
  • “Θα εισάγουμε νέες θεματικές. Θέλουμε να υπάρχει μια πιο σφαιρική διαπαιδαγώγηση. Το σχολείο δηλαδή να μεταδίδει όχι μόνος γνώσεις, αλλά και αξίες. Μεταξύ των θεματικών, θα υπάρχει και ο σεβασμός στον άλλον. Δηλαδή, το τι σημαίνει να συνυπάρχεις σε ένα κοινωνικό σύνολο. Τι σημαίνει να βάζεις όρια στη δική σου συμπεριφορά, σεβόμενος και τη συμπεριφορά των άλλων”
Επίσης είπε
  • “Προσπαθούμε να χτίσουμε την ομαλή συνύπαρξη των παιδιών”
  • “Μετά το περιστατικό στο Βύρωνα, πήγα εκεί, μίλησα με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, τους μαθητές, την οικογένεια. Ακολουθούνται όλες οι διαδικασίες για την έρευνα του κάθε περιστατικού για να διαπιστωθεί τι ακριβώς έγινε”.
  • “Δεν αλλάζει η κοινωνία από τη μια μέρα στην άλλη”.
  • Πρέπει να μάθουμε στα παιδιά τι σημαίνει σέβομαι.
Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
  • Θα ξεκινήσουμε με την Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας και αμέσως μετά θα προχωρήσουμε στην Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όπως είχαμε δεσμευθεί.
Για τις αλλαγές στα σχολεία
  • Ξεκινάμε τις αλλαγές από το Νηπιαγωγείο.
  • Ξεχνάμε πόσο κρίσιμα είναι αυτά τα χρόνια έως την ηλικία των έξι ετών.
  • Εμπλουτίζουμε το νηπιαγωγείο και το εμπλουτίζουμε με νέες δραστηριότητες, αγγλικά, νέες τεχνολογίες.
  • Αλλάζουν όλα τα βιβλία και τα προγράμματα σπουδών.
  • Ενημερώνουμε τα βιβλία.
  • Πρέπει να επικαιροποιούμε και να προσαρμοζόμαστε στις προκλήσεις τις νέας εποχής.
  • Δεν αιφνιδιάζουμε, βάλαμε πάνω από όλα τους μαθητές.
Για την Τράπεζα Θεμάτων – Πανελλαδικές
  • Θα εφαρμοσθεί πιλοτικά από την Α Λυκείου
  • “Πρόθεση μας να συνυπολογίζεται η επίδοση του μαθητή στο Λύκειο για την εισαγωγή του στο Πανεπιστήμιο”.
  • Θα συνυπολογίζεται σταδιακά η επίδοση του μαθητή και στις 3 τάξεις του Λυκείου.
  • “Είναι αδιανόητο να μπαίνεις στο πανεπιστήμιο με 1,8 ή 1,4. Θα αλλάξει το σύστημα σε βάθος χρόνου”
  • Για όλα αυτά θα γίνει εκτεταμένος διάλογος.
  • Θα συζητήσουμε με τους εμπλεκόμενους φορείς.
  • Είμαστε φειδωλοί στις αιφνίδιες αλλαγές.
Για τα Πρότυπα σχολεία
  • Θα ιδρύσουμε 24 Πρότυπα και 38 Πειραματικά σχολεία σε όλη τη χώρα.
  • Θα γίνει δημόσια πρόσκληση για όλα τα σχολεία
Για τα Κολέγια
  • Ηταν Ενωσιακή επιταγή η νομοθετική μας παρέμβαση.
  • Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την εφάρμοζε, μόνον τον τελευταίο καιρό προεκλογικά την κατάργησε.
Για τα Ξένα Πανεπιστήμια
  • Τέλος Μαρτίου έρχονται 28 Πανεπιστήμια στη χώρα μας μεταξύ των οποίων πολλά φημισμένα. Αναπτύσσουμε συνέργειες με σκοπό την εξωστρέφεια.

Δείτε σχετικά

Κεραμέως στον Αθήνα 9.84: Οι νέες θεματικές στοχεύουν στη σφαιρική διαπαιδαγώγηση των παιδιών
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών 28 εκατ. ευρώ: Παρουσίαση δράσεων από ΥΠΑΙΘ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: Νέες Θεματικές, Συντονιστές Σχολ. Σύμβουλοι, Σχολ. Σύμβουλοι, Στελέχη εκπ/σης κ.α.
Επιμορφωτικά Προγράμματα ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ: Και οι αναπληρωτές δικαίωμα συμμετοχής

Δείτε επίσης

Σχεδιασμός Αξιολόγησης σχολείων: Βασικοί άξονες-Ποιοι θα αξιολογήσουν-Επιλογή Σχολικών Συμβούλων
Αξιολόγηση από Σεπτέμβριο: Τι ανέφερε η Υπουργός Παιδείας στο “Πρώτο Θέμα”
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση