“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στο ΒΗΜΑ: Πανεπιστήμια, εισαγωγή στην Τριτοβάθμια, αξιολόγηση, πρότυπα, δίχρονη προσχολική εκπ/ση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στο ΒΗΜΑ: Πανεπιστήμια, εισαγωγή στην Τριτοβάθμια, αξιολόγηση, πρότυπα, δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, Λατινικά και Κοινωνιολογία, προπτυχιακά στα Αγγλικά.

Κεραμέως στο ΒΗΜΑ: Πανεπιστήμια, εισαγωγή στην Τριτοβάθμια, αξιολόγηση, πρότυπα, δίχρονη προσχολική εκπ/ση

Συνέντευξη παραχώρησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως στο ΒΗΜΑ της Κυριακής.

Στην κα Κεραμέως ετέθησαν από την εφημερίδα οι ακόλουθες ερωτήσεις:

– Πανεπιστήμια! Ποιο είναι το σχέδιό σας για τη φύλαξή τους; Πρόσληψη επιπλέον φυλάκων; Κάρτες εισόδου; Πώς θα αλλάξει η εικόνα των ΑΕΙ στη χώρα;

– Τι θα περιλαμβάνει το πρώτο σας νομοσχέδιο και πότε τοποθετείτε χρονικά την κατάθεσή του στη Βουλή;

– Επιστήμονες του εξωτερικού. Πέραν των Συμβουλίων διοίκησης στα ΑΕΙ ποιο είναι το σχέδιό σας για την επιστροφή μεγάλων Ελλήνων επιστημόνων στη χώρα;

– Μήπως ήρθε η ώρα για την δημιουργία ενός Κέντρου Έρευνας που θα φέρει τη χώρα στο διεθνή χάρτη; Και τελικά σύνδεση της Ελλάδας με μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού μέσω ομογενών επιστημόνων.

– Θα ορίζουν τα Πανεπιστήμια τον αριθμό των εισακτέων τους;

– Θα τους δοθεί τελικά μετά από δεκαετίες η δυνατότητα ουσιαστικής θεσμικής και οικονομικής αυτοτέλειας;

– Εμπιστεύεστε τους Πρυτάνεις τους στα παραπάνω;

– Ποιο είναι το δικό σας σχέδιο για ένα δίκαιο και αντικειμενικό εξεταστικό σύστημα για την εισαγωγή στα ανώτατα ιδρύματα της χώρας;

– Ποια θα είναι η τύχη των Λατινικών; Επιστρέφουν τα επόμενα χρόνια ή παραμένει η Κοινωνιολογία στη θέση τους στα Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;

– Μείωση ύλης για το 2020; Πότε θα κάνετε σχετικές ανακοινώσεις;

– Προπτυχιακά στα Αγγλικά; Σε όλα τα ΑΕΙ της χώρας εφόσον το επιθυμούν;

– Πώς θα αποκτήσουν τα ΑΕΙ δυνατότητα πρόσθετης χρηματοδότησης και σύνδεσης με την αγορά;

– Αξιολόγηση στα σχολεία. Το πραγματικό αίτημα για χιλιάδες οικογένειες σε όλη τη χώρα. Οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες της χώρας όμως είναι αλλεργικές και μόνο στη λέξη.

Στη χώρα το μόνο πραγματικό παράδειγμα αξιολογημένων εκπαιδευτικών ήταν εκείνο των πειραματικών σχολείων το 2012-13.

Πώς θα προχωρήσετε;

– Πώς θα ξαναγεννηθεί ο μύθος των πρότυπων και πειραματικών σχολείων;

– Τι σκέφτεστε για τη δίχρονη εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο, θα καταργηθεί;

Δείτε τις απαντήσεις επί των ερωτήσεων που ετέθησαν στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως

Δείτε ακόμη:

Προγραμματικές Πρωθυπουργού: Διορισμοί στην Ειδική, στο Περιστέρι το 1ο Πρότυπο, κατάργηση Ασύλου, σύνδεση Παιδείας με Οικονομία

Προγραμματικές Κεραμέως: Τι είπε για Ειδική Αγωγή, Υποστηρικτικές Δομές, Α/θμια και Β/θμια, Επαγγελματική εκπ/ση, Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια

Φίλης για διορισμούς και Κυβέρνηση: Το κάνετε με το ζόρι – 20 σημεία κριτικής για την Παιδεία | video

Εκτίμηση Βάσεων Πανελλαδικών για 459 Σχολές

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση