Τρίτη, 4 Αυγούστου 2020

“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στον Αθήνα 9.84: Οι νέες θεματικές στοχεύουν στη σφαιρική διαπαιδαγώγηση των παιδιών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στον Αθήνα 9.84: Οι νέες θεματικές στοχεύουν σε σφαιρική διαπαιδαγώγηση των παιδιών – Τι είπε για τον σχολικό εκφοβισμό, τον Δάσκαλο εμπιστοσύνης, τις συνέργειες με τα Διεθνή Πανεπιστήμια.

Κεραμέως στον Αθήνα 9.84

Για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, τον θεσμό του Καθηγητή-Δασκάλου Εμπιστοσύνης, τις νέες θεματικές στα σχολεία, και τις συνεργασίες με τα διεθνή Πανεπιστήμια μίλησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως στον Αθήνα 9.84 και στη Νόνη Καραγιάννη.

Συγκεκριμένα αναφέρθηκε

Στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού
  • Ο σχολικός εκφοβισμός είναι σημαντική παθογένεια με διεθνείς διαστάσεις
  • Θεωρούμε την πρόληψη καίριο στοιχείο
Στον Θεσμό του Καθηγητή – Δασκάλου εμπιστοσύνης
  • Σκοπός είναι να θεσμοθετηθεί αυτός ο θεσμός ώστε τα παιδιά να μπορούν να μιλούν πιο εύκολα, να ανοίγονται.
  • Η δουλειά του δεν είναι εκείνη του Ψυχολόγου.
  • Θα παραπέμπει άμεσα στους αρμόδιους λειτουργούς εάν διαπιστώσει οτιδήποτε και θα είναι δάσκαλος-καθηγητής ανάμεσα στους διδάσκοντες.
Στις νέες θεματικές
  • Εχουμε ήδη ξεκινήσει την προετοιμασία νέων θεματικών, που θα μπούν στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο και θα ενταχθούν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
  • Στοχεύουν στο να δίνεται από το σχολείο μία πιο σφαιρική διαπαιδαγώγηση στα παιδιά.
  • Να προετοιμάζονται να βγουν στην κοινωνία ως ενεργοί πολίτες.
Στο πότε ξεκινούν και ποιες θα είναι

Αυτές οι νέες θεματικές ξεκινούν πιλοτικά από τον Σεπτέμβριο και αφορούν

  • στον εθελοντισμό,
  • τη σεξουαλική αγωγή,
  • τη πρόληψη και προφύλαξη από φυσικές καταστροφές,
  • στο σεβασμό στον άλλων και στην διαφορετικότητα.
Στα νέα προγράμματα σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
  • Θα υπάρχουν νέα βιβλία και προγράμματα σπουδών για όλα τα μαθήματα από το νηπιαγωγείο μέχρι το Λύκειο.
  • Είναι χρονοβόρο, αλλά έχει δρομολογηθεί.
  • Μιλάμε για εισαγωγή στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα.
  • Μέσα στις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί πως θα γίνει και ποιοι θα είναι οι διδάσκοντες.
Στις συνεργασίες με διεθνή Πανεπιστήμια
  • Δεν αξιοποιείται όπως θα μπορούσε το εξαιρετικό μας ανθρώπινο δυναμικό και τα εξαιρετικά πανεπιστήμια της χώρα.
  • Από τις πρώτες εβδομάδες στην ηγεσία του Υπουργείου, κατέβαλα συστηματική προσπάθεια εντός και εκτός ΕΕ προκειμένου να ενισχυθεί η συνεργασία μεταξύ των ελληνικών Πανεπιστημίων και άλλων.
  • Αποκτήσαμε συνεργασία με το Ινστιτούτο Διεθνούς Εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, ώστε να έρθουν Αμερικανικά Πανεπιστήμια στη χώρα και να διερευνήσουν δυνατότητα συνεργασίας με τα δικά μας πανεπιστήμια, όπως περαιτέρω ανταλλαγές φοιτητών, ερευνητών καθηγητών, διπλά και κοινά προγράμματα.
  • Κατορθώσαμε να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον 28 κορυφαία Παν/μια των ΗΠΑ, όπως το Harvard, το Πρίνστον, το Μπέρκλεϊ, αντιπροσωπείες των οποίων που έρχονται τέλος Μαρτίου στη χώρα.

Δείτε σχετικά

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών 28 εκατ. ευρώ: Παρουσίαση δράσεων από ΥΠΑΙΘ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: Νέες Θεματικές, Συντονιστές Σχολ. Σύμβουλοι, Σχολ. Σύμβουλοι, Στελέχη εκπ/σης κ.α.
Επιμορφωτικά Προγράμματα ΙΝΕΠ-ΕΚΔΔΑ: Και οι αναπληρωτές δικαίωμα συμμετοχής

Δείτε επίσης

Σχεδιασμός Αξιολόγησης σχολείων: Βασικοί άξονες-Ποιοι θα αξιολογήσουν-Επιλογή Σχολικών Συμβούλων
Αξιολόγηση από Σεπτέμβριο: Τι ανέφερε η Υπουργός Παιδείας στο “Πρώτο Θέμα”
Αξιολόγηση: Οι φάσεις υλοποίησης σύμφωνα με την Υπουργό Παιδείας
Ζαχαράκη στην ΕΡΤ: Θα ενισχύσουμε την παρουσία των Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων στα σχολεία
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση