“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως στον Real: Τα βασικά σημεία της συνέντευξης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως στον Real: Τα βασικά σημεία της συνέντευξης. Τι είπε για το Ασυλο, τα Πανεπιστήμια, τους αιώνιους φοιτητές, το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια.

Κεραμέως στον Real

Παρουσιάζουμε ακολούθως τα βασικά σημεία της συνέντευξης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως στο ραδιόφωνο του Real.

Κατάργηση του Ασύλου

  • Πάμε σε ενίσχυση του ασύλου.
  • Θωρακίζουμε την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, την ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα και τη διδασκαλία.
  • Θα το κάνουμε περιορίζοντας αξιόποινες πράξεις που διαπράττονται είτε εντός των πανεπιστημίων, είτε εκτός των πανεπιστημίων και οι δράστες καταφεύγουν στο Πανεπιστήμιο για να αποφεύγουν τη σύλληψη.
  • Εξομοιώνουμε τον πανεπιστημιακό χώρο με τους κοινούς δημόσιους χώρους όσον αφορά στην άσκηση από την Αστυνομία και τις εισαγγελικές Αρχές των αρμοδιοτήτων που έχουν από το νόμο.
  • Ολα αυτά γίνονται για να μπορεί κανείς να μιλάει ελεύθερα στο Πανεπιστήμιο.
  • Βασική μας αρχή είναι ότι αποκαθιστούμε το άσυλο στην πραγματική του έννοια και αποκαθιστούμε την ποιότητα του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος.

Ιδιωτικοποίηση και εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων

  • Χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία σαν χώρα στην πρώτη φάση της συνταγματικής αναθεώρησης.
  • Ούτε ένας στους τρεις βουλευτές δεν θεώρησε ότι χρήζει αναθεώρησης το άρθρο 16.
  • Αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι έχει μπλοκάρει η διαδικασία για αρκετά χρόνια.
  • Δυνατότητα στα Πανεπιστήμια να ιδρύουν ξενόγλωσσα προπτυχιακά προγράμματα.
  • Να αποφασίζει το ίδιο για το αν θέλει να αξιοποιήσει αυτή την δυνατότητα ή όχι.
  • Στόχος μας είναι να δώσουμε πολύ μεγαλύτερη εξωστρέφεια στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. 

Υποδομές των Πανεπιστημίων

  • Σχετίζονται άμεσα με πόρους αλλά όχι μόνο με τους πόρους. Σχετίζονται και με νοοτροπίες.
  • Θα επιδιώξουμε να υπάρχει ευρύτερα η δυνατότητα για την αξιοποίηση των ΣΔΙΤ. Των Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα. Π.χ να κατασκευαστούν φοιτητικές εστίες.
  • Θέλουμε να αξιοποιήσουμε όλα τα μέσα που διαθέτουμε και να αξιοποιήσουμε και περαιτέρω χρηματοδοτικά εργαλεία προκειμένου ακριβώς να βελτιώσουμε τις υποδομές παροχής εκπαίδευσης.

Αιώνιοι φοιτητές

  • Δεν μπορεί κάποιος να μπαίνει στο Πανεπιστήμιο και να αποφοιτά μετά από 30 χρόνια.
  • Η όποια παρέμβαση να ισχύει εφεξής για τους νεοεισερχόμενους.
  • Για αυτούς που είναι ήδη φοιτητές θα προβλέψουμε μεταβατικές διατάξεις.
  • Αυτό θα γίνει μετά από ενδελεχή συζήτηση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και εξεταστικό σύστημα

  • Σεβασμός στους μαθητές.
  • Θεωρούμε ότι είναι ανεύθυνο να  αλλάξουμε το εξεταστικό από την μία ημέρα στην άλλη.
  • Το σύστημα αυτό θα παραμείνει όπως ψηφίστηκε.
  • Ανακοινώνουμε τις επόμενες ημέρες κάποιες αλλαγές κυρίως όσον αφορά στον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης.
  • Θα συζητήσουμε σε βάθος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για ένα καλύτερο σύστημα εισαγωγής.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη

Δείτε ακόμη:

Ενόψει αναδιοργάνωσης Υποστηρικτικών Δομών αναστολή επιλογής ΚΕΑ

Αποτελέσματα Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2019: 93,3% ποσοστό ικανοποίησης αιτήσεων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση