Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-σχολεία: Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή καμία συζήτηση για εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-σχολεία: Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή καμία συζήτηση για εξ αποστάσεως εκπαίδευση-Τι είπε για το θέμα της ανάρτησης σκίτσου, το οποίο προκάλεσε την αντίδραση της Ιεράς Συνόδου, από τον κο Ηλία Μόσιαλο.

Κεραμέως-σχολεία

“Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή καμία συζήτηση για εξ αποστάσεως εκπαίδευση” ανέφερε στην εκπομπή του ΣΚΑΪ “Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά” η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, ερωτηθείσα για τον προγραμματισμό της σχολικής λειτουργίας το 2022 μετά τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

“Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι όλα τα σχολεία να παραμείνουν ανοιχτά”, τόνισε η Υπουργός ΠΑΙΘ,  αναφέροντας πως τα σχετικά πρωτόκολλα εστιάζουν στην προστασία της δημόσιας υγείας με ανοιχτά τα σχολεία.

Η προτεραιότητα του να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία

εν μέσω πανδημίας κορονοϊού δεν επιφέρει εφησυχασμό δήλωσε η κα Κεραμέως και εξ αυτού του λόγου ο σχολικός πληθυσμός στην Ελλάδα ελέγχεται 2 φορές την εβδομάδα και αν υπάρξει κρούσμα έχουμε 7 τεστ την εβδομάδα.

Τα σχολεία

έχουν ένα από τα πιο εντατικά πρωτόκολλα στην Ευρώπη που κοστίζει αρκετά χρήματα, τόνισε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αναφορικά με το θέμα της ανάρτησης σκίτσου* από τον Καθηγητή στο LSE και εκπρόσωπο της Ελλάδας στα διεθνή fora κο Ηλία Μόσιαλο,

το οποίο προκάλεσε την αντίδραση της Ιεράς Συνόδου, η κα Νίκη Κεραμέως τοποθετήθηκε μιλώντας για ένα λυπηρό περιστατικό επισημαίνοντας πως “είναι μία εικόνα που προσβάλλει τους Χριστιανούς τις άγιες ημέρες’.

________________

*Στο  σκίτσο το οποίο ανήρτησε προ δύο ημερών ο κος Μόσιαλος με τη φράση “Συμβαίνουν και αυτά” περιείχε μια φωτογραφία, στην οποία απεικονίζεται η Παναγία με τον Ιωσήφ να έχουν τον εξής διάλογο:

  • “Γιατί δεν φοράς μάσκα;”
  • “Δεν πιστεύω στον κορονοϊό”
  • “Ότι έμεινα έγκυος από κρίνο όμως, ε; Αμάσητο το κατάπιες”
Δείτε επίσης

Νέα μέτρα κορονοϊου από 24.12.2021: Σε 2 σκέλη-Ισως αλλάξουν τα πρωτόκολλα των σχολείων

Πρωθυπουργός-μέτρα κορονοϊού: Oχι αναστολή λειτουργίας σχολείων-2 self test στις γιορτές-Σχέδιο 2 φάσεων

Πριν φύγετε

 Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο

 Τηλεργασία στο Δημόσιο: Πως θα οργανωθεί-Σε διαβούλευση το έργο “Εισαγωγή του Μοντέλου της Τηλεργασίας στο Δημόσιο”

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση