Τρίτη, 22 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-σχολική βία: Στόχος ένα σχολείο αλληλοσεβασμού, συμπερίληψης, αποδοχής, ελευθερίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-σχολική βία: Στόχος ένα σχολικό περιβάλλον αλληλοσεβασμού, αποδοχής, αρμονικής συνύπαρξης, συμπεριληπτικότητας και ελευθερίας.

Στην επιμορφωτική δράση “Φαινόμενα βίας στη σχολική κοινότητα: Αντιμετώπιση, Πρόληψη, Ερμηνεία”, που διοργάνωσαν είκοσι δύο Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ), αναφέρθηκε σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Υπουργός Παιδείας και Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός συνεχάρη

τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, τα στελέχη, τους επιμορφωτές και τους εκπαιδευτικούς “για όλα όσα κάνουν και στον ευαίσθητο αυτό τομέα”, όπως ανέφερε.

Μίλησε δε

για ένα κοινό στόχο ο οποίος είναι “ένα σχολικό περιβάλλον αλληλοσεβασμού, αποδοχής, αρμονικής συνύπαρξης, συμπεριληπτικότητας και ελευθερίας”.

Η ανακοίνωση της Υπουργού ΠΑΙΘ κας Ν. Κεραμέως

Σε επιμορφωτική δράση που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς μας με θέμα την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινόμενων βίας στη σχολική κοινότητα.

–  Εντάξαμε στα εργαστήρια δεξιοτήτων τον αλληλοσεβασμό, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Επιμορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς μας σε αυτές τις θεματικές.

– Θεσπίσαμε το Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, εκπαιδευτικό που συμβάλλει περαιτέρω στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, δίνοντας διέξοδο σε μαθητές αλλά και γονείς να μιλήσουν για τα προβλήματα, τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς ή τους φόβους τους.

– Ενισχύσαμε τα σχολεία μας με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς.

– Προγραμματίζουμε και άλλες πρόσθετες ενέργειες για την περαιτέρω ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά και για την ευρύτερη ευαισθητοποίηση σε θέματα πρόληψης και αντιμετώπισης βίας.

Πολλά συγχαρητήρια στα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, στα στελέχη, στους επιμορφωτές και στους εκπαιδευτικούς μας για όλα όσα κάνουν και στον ευαίσθητο αυτό τομέα.

Κοινός μας στόχος: ένα σχολικό περιβάλλον αλληλοσεβασμού, αποδοχής, αρμονικής συνύπαρξης, συμπεριληπτικότητας και ελευθερίας.

Δείτε επίσης

Αλλαγή διαδικασίας έγκρισης προγραμμάτων από το ΙΕΠ με παρέμβαση της Νίκης Κεραμέως 

Διεθνής Ημέρα Γυναικών και Κοριτσιών στην Επιστήμη: Η Υπουργός Παιδείας σε Γυμνάσιο του Αμαρουσίου 

Γεώργιος Κόσυβας-Απονομή Ακαδημαϊκού Φοίνικα από τη Γαλλική Δημοκρατία 

Διαδικτυακή εκδήλωση ΠΔΕ Αττικής: Διδακτικές προσεγγίσεις στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών Μαθηματικών Γυμνασίου 

Εκπαίδευση-Ηγετικός ρόλος της Ελλάδας για τη χάραξη διεθνούς εκπαιδευτικής πολιτικής 

Εκδοση τίτλων σπουδών ψηφιακά από gov.gr: Απολυτήρια Γυμνασίων-ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Πτυχία και Πιστοποιητικά ΙΕΚ-ΑΕΙ 

Υποτροφίες σε 2.000 μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply