Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-σχολική χρονιά: Τι είπε για το ενδεχόμενο παράτασης και για τις φορητές συσκευές της Τηλεκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-σχολική χρονιά: Τι είπε για το ενδεχόμενο παράτασης, για τις φορητές συσκευές και την πορεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο Special Report του ΑΝΤ1.

Κεραμέως-σχολική χρονιά

Στον ANT1 και το Special Report του Τάσου Τέλογλου μίλησε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η Υπουργός μίλησε για την πορεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και μεταξύ άλλων απάντησε σε ερώτηση του Δημοσιογράφου αναφορικά με το αν η παράταση της σχολικής χρονιάς είναι στα υπό εξέταση μέτρα του ΥΠΑΙΘ σε περίπτωση που ο χρόνος αναστολής λειτουργίας των σχολείων παραταθεί και πέραν της 7ης Ιανουαρίου 2021.

Αναλυτικά η ερώτηση και η απάντηση της Υπουργού
Ερώτηση

Αν ο χρόνος αναστολής λειτουργίας παραταθεί θα εξετάσετε και άλλα μέτρα που θα μπορούσε να είναι η παράταση του σχολικού χρόνου ή κάποια μέτρα ώστε να καλυφθεί η ύλη.

Απάντηση

Προφανώς και υπάρχει εν γένει μια αναστάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία επ αυτού.

Και πέρσι όπως ξέρετε παρατάθηκε η σχολική χρονιά, συνεπώς όταν με το καλό ανοίξουν τα σχολεία μας θα δούμε που βρισκόμαστε ακριβώς στο επίπεδο της ύλης, θα δούμε ακριβώς πόσο έχει προχωρήσει η διαδικασία και εδώ είμαστε να προσαρμόσουμε κάθε πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας που τυχόν χρειασθεί”.

Επίσης η κα Κεραμέως αναφέρθηκε και στις φορητές συσκευές των σχολείων λέγοντας:

“Οταν παραλάβαμε την ηγεσία του Υπουργείου υπήρχαν 4.500 φορητές συσκευές στα σχολεία της χώρας. Εμείς δρομολογήσαμε ενέργειες για να ξεπεράσουμε τις 90.000”.

Τέλος

η Υπουργός απάντησε σε  ερώτηση σχετικά με τις αντοχές της σχολικής κοινότητας ως εξής:

Ερώτηση

Ξέρουμε αυτή τη στιγμή πως θα παραμείνουν τα σχολεία κλειστά έως τις 7 Ιανουαρίου, πόσο νομίζετε ότι θ αντέξει η σχολική κοινότητα σ αυτό το περιβάλλον.

Απάντηση

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η πρώτη προτεραιότητα μας είναι ν ανοίξουν τα σχολεία και δεν υπάρχει τίποτε που να μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.

Ωστόσο όταν αντικειμενικές δυσκολίες μας εμποδίζουν από το να λειτουργούν τα σχολεία μας τότε η τεχνολογία μας προσφέρει πολύτιμα εργαλεία προκειμένου ακριβώς να διατηρηθεί ζωντανή η επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία και να προχωράει κανονικά η ύλη.

Αυτά δεν ήταν δεδομένα πριν από μερικούς μήνες και οφείλουμε να πούμε εδώ ένα τεράστιο ευχαριστώ και πολλά συγχαρητήρια σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, στους εκπαιδευτικούς μας, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές και στις οικογένειές τους, που προσαρμόστηκαν σ αυτά τα νέα δεδομένα με τόσο εξαιρετικό τρόπο.

Δείτε επίσης

Σχολεία-κορονοϊός: Σε ελάχιστες Ευρωπαϊκές χώρες έκλεισαν τα Δημοτικά-Αν ανοίξει κάτι στις 7.1 θα είναι αυτά
Ψηφισθέν νομοσχέδιο Επαγγελματικής Εκπ/σης: Με διατάξεις για Υπηρ. Συμβούλια, αποφ. κολεγίων, ψηφιακή μέριμνα κ.α
Κανονική και αναρρωτική άδεια νεοδιόριστων: Τι δικαιούνται και πως χορηγείται | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση