Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κεραμέως-UNESCO: Η ρητορική μίσους δεν έχει θέση στην κοινωνία και στα σχολεία μας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κεραμέως-UNESCO: Η ρητορική μίσους δεν έχει θέση στην κοινωνία και στα σχολεία μας-Οι 3 άξονες του Υπουργείου προς αυτή την κατεύθυνση της καταπολέμησης της ρητορική μίσους σε όλες τις μορφές της.

Τηλεδιάσκεψη των Υπουργών Παιδείας των κρατών μελών της UNESCO πραγματοποιήθηκε με θέμα την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους μέσω της εκπαίδευσης.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε

η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, μαζί με Υπουργούς Παιδείας και υψηλόβαθμα κρατικά στελέχη της εκπαίδευσης από όλον τον κόσμο.

Η κα Κεραμέως ανέλυσε τους τρεις άξονες

του Υπουργείου προς αυτή την κατεύθυνση της καταπολέμησης της ρητορική μίσους σε όλες τις μορφές της.

Πρώτον, τα εργαστήρια δεξιοτήτων

που στοχεύουν στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και της συνεργασίας των μαθητών μέσω μιας σειράς θεματικών, όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, ο σεβασμός και η διαφορετικότητα. «Πιστεύουμε ότι είναι απαραίτητο να καλλιεργηθούν αυτές οι δεξιότητες από νεαρή ηλικία, προκειμένου να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της συμπεριφοράς των μαθητών προς τους άλλους.» ανέφερε η Υπουργός.

Δεύτερον, τα νέα προγράμματα σπουδών

στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσω της διδασκαλίας των οποίων, μεταξύ άλλων, προάγεται η κριτική σκέψη και η αξία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Τρίτον, οι διεθνείς συνεργασίες

με τον ΟΗΕ, την UNESCO και άλλους οργανισμούς, που συμβάλλουν ώστε να ενισχυθεί ο ρόλος της εκπαίδευσης στην πρόληψη και αντιμετώπιση της ρητορικής μίσους.

Κατά την ομιλία της, η Υπουργός τόνισε ότι:

Η εκπαίδευση μπορεί να είναι ένα από τα κύρια εργαλεία για να καλλιεργήσουμε στους νέους μας το σεβασμό προς τους άλλους και να τους διδάξουμε πώς να διακρίνουν και να καταπολεμούν τη ρητορική μίσους σε όλες τις μορφές της”

και στο τέλος της τοποθέτησής της υπογράμμισε ότι:

Η ρητορική μίσους δεν έχει θέση στην κοινωνία και στα σχολεία μας. Η εκπαίδευση διαδραματίζει καίριο ρόλο στην καταπολέμηση της ρητορικής μίσους και στην προαγωγή των αξιών που θα την εμποδίσουν να διαμορφωθεί. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε και να ενισχύσουμε αυτές τις προσπάθειές μας“.

Δείτε επίσης

Οι αλλαγές που φέρνει η πλατφόρμα edupass.gov.gr σε μαθητές-εκπ/κούς-γονείς από Δευτέρα 1.11.2021
ΦΕΚ: Κανονισμός λειτουργίας ΕΔΥ-ΣΔΕΥ: Καθήκοντα και αρμοδιότητες μελών
Ειδική Πρόσκληση ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Αιτήσεις από Παρασκευή 29.10 έως και Πέμπτη 4.11.2021
Δ Φάση προσλήψεων-Καταγραφή κενών για πρόσληψη αναπληρωτών
Προμήθεια σελφ τεστ από μαθητές για κάλυψη αναγκών περιόδου 5 έως 22 Νοεμβρίου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Γράψτε μία απάντηση