Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κινητικότητα-Erasmus: Το 130ο Δημοτικό Αθηνών στο Βέλγιο-Job Shadowing-Θετικό Κλίμα στην Εκπ/ση & Σεξουαλική Αγωγή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κινητικότητα-Erasmus: Το 130ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών στο Βέλγιο-Job Shadowing-Θετικό Κλίμα στην Εκπαίδευση & Σεξουαλική Αγωγή.

Κινητικότητα-Erasmus

Οι εκπαιδευτικοί Άννα Κούρου, Αριστοτέλης Κατσιμάρδος και Βασιλική Γουργιώτη από το 130ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών μετακινήθηκαν επιτυχώς με το πρόγραμμα Erasmus+ στην πόλη της Γάνδης, στο Βέλγιο, με σκοπό μια εποικοδομητική ανταλλαγή εκπαιδευτικών πρακτικών με τους Βέλγους συναδέλφους τους.

Η θεματική του προγράμματος αφορούσε στην «Ενδυνάμωση της Ταυτότητας του Φύλου και της Ψυχικής Ανθεκτικότητας: Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για τα Σεξουαλική Αγωγή και τη Δημιουργία Θετικού Εργασιακού Περιβάλλοντος για Μαθητές και Εκπαιδευτικούς».

Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας οι εκπαιδευτικοί έζησαν μοναδικές εκπαιδευτικές εμπειρίες, καθώς επισκέφθηκαν μια σειρά από εκπαιδευτικά ιδρύματα στο Βέλγιο. Συγκεκριμένα, η επίσκεψη αφορούσε το Δημοτικό Σχολείο KlimOp Bavegem, το Γυμνάσιο – Λύκειο Sint Lievens College Secondary School (Gent), τη σχολή εκπαίδευσης δασκάλων Odysee Hogeschool (Aalst) και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Bernadetteschool school for Special Needs (Zotegem).

Οι τρεις εκπαιδευτικοί χαρακτηριστικά αναφέρουν:

«Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη χρήσιμες γνώσεις και όμορφες στιγμές. Πέρα από την ποικιλία των εκπαιδευτικών εργαλείων που εξασφαλίσαμε για την εκπαιδευτική μας φαρέτρα, βιώσαμε μια αξέχαστη εμπειρία πολιτισμού, ακουσμάτων, αρωμάτων, γεύσεων και εικόνων. Τα προγράμματα κινητικότητας είναι αναμφίβολα εξαιρετικές ευκαιρίες διεύρυνσης των πνευματικών οριζόντων και των γνώσεων για εκπαιδευτικούς και μαθητές».

Οι εκπαιδευτικοί ευχαριστούν θερμά τους εκπαιδευτικούς και τη Διεύθυνση τόσο του Βελγίου όσο και του σχολείου τους για αυτή την ευκαιρία!

Ακολουθεί το σχετικό άρθρο με πληροφορίες για τη μοναδική εμπειρία που έζησαν ως έμπνευση για την ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα.

Δείτε το άρθρο με φωτογραφικό υλικό από ΕΔΩ

Δείτε επίσης

ΕΝΕΕΓΥΛ Ρόδου-Erasmus+: Διάχυση αποτελεσμάτων-Αειφορία-Ψηφιακά Εργαλεία-Συμπεριληπτικό Σχολείο 

20ο Δημοτικό Αιγάλεω-Erasmus+: Ταξίδι στη Μαδρίτη με όραμα ένα πιο δημοκρατικό σχολείο 

130ο Δημοτικό Αθηνών-Εράσμους :”Υπήρχε ένα δάσος…δεν ήμαστε εκεί, δε θα είμαστε εκεί…θα υπάρχει όμως το δάσος” 

Δύο νέα ευρωπαϊκά έργα από το ΙΕΠ: TA Maker Education-Καινοτομία και Δημιουργικότητα στην Εκπ/ση & EMPOWER-Στηρίζοντας τις γυναίκες στις ΤΠΕ

Λήξη των μαθημάτων, ενδοσχολικές εξετάσεις και Πανελλαδικές-Τα ορόσημα για Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply