Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κινητοποίηση ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών την Παρασκευή 13.1.2023

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κινητοποίηση ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών την Παρασκευή 13.1.2023. Πανελλαδική 3ωρη στάση εργασίας για τη διευκόλυνση της συμμετοχής στη  συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 13.00.

Κινητοποίηση ΔΟΕ-ΟΛΜΕ για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων

Το ΔΣ της ΔΟΕ από κοινού με το ΔΣ της ΟΛΜΕ κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (3 τελευταίες ώρες του πρωϊνού κύκλου – 3 πρώτες του απογευματινού) την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023 με συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 13.00.

Η ΔΟΕ απαιτεί από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να δώσει άμεσα εντολή για ολοκλήρωση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, χωρίς καμία σύνδεση των διαδικασιών με την αξιολόγηση.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση

Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ)

Αθήνα 9/1/2023

Αρ. Πρωτ. 300

Θέμα: Κινητοποίηση Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε. στο Υ.ΠΑΙ.Θ. την Παρασκευή 13-1-2023. Πανελλαδική 3ωρη στάση εργασίας για τη διευκόλυνση της συμμετοχής στη  συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 13.00. Απαιτούμε την άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων συναδέλφων που συμπλήρωσαν και συμπληρώνουν διετία.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. κηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (3 τελευταίες ώρες του πρωϊνού κύκλου – 3 πρώτες του απογευματινού) την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023 με συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 13.00. Η κινητοποίηση πραγματοποιείται από κοινού με την Ο.Λ.Μ.Ε.

Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει τέρμα στην ομηρία των χιλιάδων νεοδιόριστων συναδέλφων μας που συμπλήρωσαν και συμπληρώνουν την προβλεπόμενη από τον νόμο διετία  ως δόκιμοι  νεοδιόριστοι και δεν έχουν μονιμοποιηθεί με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, ώστε να τους χρησιμοποιήσει για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, την οποία εξακολουθεί να αντιπαλεύει ο κλάδος με βάση τις ψηφισμένες θέσεις του. Αποδεικνύει έτσι ότι οι ισχυρισμοί του περί «μη τιμωρητικής αξιολόγησης» είναι ψευδείς και αποκαλύπτει τις πραγματικές προθέσεις του.

Η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. οφείλει να δώσει άμεσα εντολή για ολοκλήρωση των διαδικασιών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, χωρίς καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση.

Δεν ανεχόμαστε οι συνάδελφοί μας, νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να μετατρέπονται σε ομήρους του Υπουργείου και της Κυβέρνησης.

Δείτε επίσης

Αδεια εξετάσεων: Διαδικασία χορήγησης και δικαιούχοι | Εγκύκλιος 

Εγγραφο αστυνομίας προς εκπαιδευτικούς με οδηγίες για περιστατικά βίας-Ενδεχόμενο ποινικών διώξεων και σε εκπ/κούς

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση