Πέμπτη, 15 Μαΐου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κινητοποίηση για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων προτείνει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κινητοποίηση για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων προτείνει το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022.

Κινητοποίηση για τη μονιμοποίηση

Αμεση κινητοποίηση για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με ενδεικτική ημερομηνία την  Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022 προτείνει στη ΔΟΕ το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε., καλώντας ταυτόχρονα την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, καθώς έχει παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νεοδιόριστους της Ειδικής Αγωγής.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Ο νόμος Κεραμέως κρατά ομήρους τους νεοδιόριστους συναδέλφους αποτρέποντας τη μονιμοποίησή τους

Το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε., με δημόσια παρέμβαση, από τις 14/10/22, είχε επισημάνει το ζήτημα της μη έκδοσης των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι διορίστηκαν στις 19/8/20. Με βάση τη νομοθεσία, μόλις παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα πρέπει να προχωρήσουν στις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Στην προκειμένη περίπτωση, όφειλαν οι υπηρεσίες να έχουν προχωρήσει στις σχετικές πράξεις έως τις 19/10/2022.

Κύριος υπεύθυνος αυτής της κωλυσιεργίας είναι το Υπουργείο Παιδείας, που σκόπιμα μεταθέτει τη μονιμοποίηση στο μέλλον,  σε μια προσπάθεια εκβιασμού και ομηρίας  των νεοδιόριστων συναδέρφων στο πλαίσιο της εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του ν. 4823/21, που προβλέπουν αξιολόγηση, πριν την μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών.

Η Κυβέρνηση και η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εγκλωβίζουν τους νεοδιόριστους συναδέλφους, τους κρατούν δέσμιους μέσω της αυταρχικής ατομικής αξιολόγησης που στοχεύει στην κατάταξη, στην κατηγοριοποίηση και εν τέλει στην υποτέλεια. Είναι αδιανόητο οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι, που εργάστηκαν ως αναπληρωτές εκπαιδευτικοί πάνω από 10 και 15 έτη, που γύρισαν σε κάθε γωνιά της χώρας να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο.

Είναι ώρα, όμως, να αναλογιστούν τις ευθύνες τους ορισμένες συνδικαλιστικές δυνάμεις και στελέχη που στήριξαν την ατομική αξιολόγηση Κεραμέως, που διατυμπάνιζαν ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών. Έστω και τώρα, να αναθεωρήσουν τη στάση τους  καθώς  ήδη είναι ορατές οι δυσμενείς συνέπειες της ατομικής αξιολόγησης στο εργασιακό μέλλον των δόκιμων συναδέρφων. 

Ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε., στην αυριανή συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΟΕ (29/11/22) προτείνουμε:

  • Άμεση κινητοποίηση για το θέμα στο Υπουργείο Παιδείας (ενδεικτική ημερομηνία Παρασκευή 2 Δεκέμβριου) από τη ΔΟΕ, με την οργάνωση κινητοποιήσεων και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Π.Ε. σε όλη τη χώρα.
  • Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και οι αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, καθώς έχει παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νεοδιόριστους της Ειδικής Αγωγής.
  • Τον διαρκή αγώνα για την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων Κεραμέως 4692/ 20 & 4823/21.
Δείτε επίσης

Μακρή: Μονιμοποίηση με αξιολόγηση-Ανακαλούνται διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης Δ/νσεων Εκπ/σης

Μονιμοποίηση δόκιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ με το νόμο της αξιολόγησης 4823/2021 η απόφαση του Υπ. Παιδείας 

Συνάντηση σωματείων με Κόπτση: Τι είπε για αξιολόγηση, μονιμοποίηση, Δ Φάση προσλήψεων, ωράριο Νηπιαγωγών 

ΣΑΤΕΑ-μονιμοποιήσεις: Παράσταση διαμαρτυρίας σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

 Αμεση μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής: Αναφορά επιστολή της ΟΛΜΕ στη Βουλή

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply