Σάββατο, 22 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κήρυξε απεργία-αποχή η ΑΔΕΔΥ από την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κήρυξε απεργία-αποχή η ΑΔΕΔΥ από την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του νόμου 4823/21 – Ανακοίνωση ΔΟΕ και η νέα Δήλωση συμμετοχής.

Κήρυξε απεργία-αποχή η ΑΔΕΔΥ από την αξιολόγηση

Εξώδικο κήρυξης απεργίαςαποχής από την ατομική αξιολόγηση του νόμου 4823/21 και της σχετικής Υπουργικής Απόφασης, επέδωσε σήμερα, 29.02.2024 στο Υπουργείο Παιδείας η ΑΔΕΔΥ, όπως το ζήτησε απ αυτήν η ΔΟΕ, μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών, με την οποία κρίθηκε παράνομη η απεργία-αποχή της ΔΟΕ/ΟΛΜΕ για τυπικούς λόγους, σε σχέση με τη μη εφαρμογή διατάξεων του νόμου Χατζηδάκη και όχι πολιτική ή/και καταχρηστική.

Στο εξώδικο της ΑΔΕΔΥ αναφέρεται μεταξύ άλλων:

“…μετά την παρέλευση τεσσάρων ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας μέχρι και την ικανοποίηση των αιτημάτων μας και την παύση κάθε διαδικασίας, που σχετίζεται με τις διαδικασίες που προβλέπονται στον ν. 4823/21, όπως αυτές συμπληρώθηκαν και περαιτέρω ρυθμίστηκαν στην Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/ΦΕΚ Β 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της»  και δη από τις διαδικασίες, που σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.), που προωθούνται από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κηρύσσεται απεργία – αποχή όλων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από κάθε ενέργεια, που συνδέεται με την εφαρμογή των ως άνω διαδικασιών παρέχοντας με τον τρόπο αυτό πλήρη κάλυψη στο σύνολο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως που εκπροσωπούμε, υπηρετούντων με έννομη σχέση δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, μέχρι την ικανοποίηση των αιτημάτων μας και την παύση κάθε διαδικασίας που σχετίζεται με την εφαρμογή του προαναφερόμενου θεσμικού πλαισίου”.  

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΔΟΕ και η σχετική Δήλωση συμμετοχής

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αθήνα 29/2/2024

Αρ. Πρωτ. 898

Προς Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Συνεχίζουμε δυναμικά με την απεργία αποχή που κήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Υπερασπιζόμαστε τη δημόσια εκπαίδευση.

 Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική – αντεπιστημονική ατομική «αξιολόγηση» του νόμου 4823/21 και της σχετικής Υπουργικής Απόφασης.

Έντρομη, μπροστά στην αποφασιστική συμμετοχή των εκπαιδευτικών η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.  με μια αγωγή «για γέλια και για κλάματα» αποκαλυπτική της παντελούς έλλειψης γνώσης των τεκταινόμενων στο δημόσιο σχολείο και των μορφωτικών αναγκών των μαθητών, πήρε την πολιτική απόφαση να μεθοδεύσει την κήρυξη της απεργίας ως παράνομης, πολιτικής και καταχρηστικής. Η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών την Τρίτη 27-2 δεν ήταν αυτή που επιθυμούσε. Η απεργία κρίθηκε παράνομη για καθαρά τυπικούς λόγους σε σχέση με τη μη εφαρμογή διατάξεων του νόμου Χατζηδάκη και όχι πολιτική ή/και καταχρηστική. Συγκεκριμένα, η απόφαση αφορά τη μη προκήρυξη της απεργίας από τη Γενική Συνέλευση (όταν το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει εκ του καταστατικού του τη δυνατότητα προκήρυξης απεργίας, είχε σχετική εξουσιοδότηση από Γενική Συνέλευση αλλά και η 92η Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε. επικύρωσε την απόφαση) και υποχρέωση προσφυγής για «διάλογο» στον ΟΜΕΔ (τη στιγμή που η ίδια η αγωγή του Υπουργείου επικαλείται την ύπαρξη διαλόγου).

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. μετά από αυτήν την απόφαση, ζήτησε, την ίδια ημέρα, από την υπερκείμενη τριτοβάθμια οργάνωση, την Α.Δ.Ε..Δ.Υ. να κηρύξει και εκείνη την απεργία αποχή, δίνοντας το μήνυμα της συνολικής εναντίωσης του δημοσιοϋπαλληλικού κινήματος στην αντιεκπαιδευτική πολιτική, τον αυταρχισμό και την επιβολή πολιτικών διαλυτικών για τον κοινωνικό πυλώνα της δημόσιας εκπαίδευσης. Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., σήμερα, 29-2-2024 επέδωσε το εξώδικο κήρυξης της απεργίας-αποχής στο Υπουργείο Παιδείας.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους εκπαιδευτικούς να υπογράψουν (και στη συνέχεια να πρωτοκολληθεί στη σχολική μονάδα), το νέο έντυπο συμμετοχής στην απεργία-αποχή που κήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. (όπως έκαναν μέχρι τώρα με το αντίστοιχο έντυπο της Δ.Ο.Ε.) τονίζοντας πως καμιά συνέπεια δεν υπήρξε, για κανένα/καμία συνάδελφο, με την έως τώρα μαζική συμμετοχή στην απεργία-αποχή.

Τονίζουμε, επίσης, ότι , συνεχίζονται οι στάσεις εργασίας σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση διδασκαλιών των συναδέλφων από αξιολογητές.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί όλους τους/τις λειτουργούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να συνεχίσουν να πορεύονται τον δρόμο του αγώνα, με βάση τον αγωνιστικό σχεδιασμό  που οργανώνεται και ανακοινώνεται βήμα βήμα από το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., μέχρι να αναγκάσουμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποσύρει όλα τα αντιδραστικά νομοθετήματα και να δεχθεί τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών μέσα από έναν ουσιαστικό διάλογο,  για τη θωράκιση του δημόσιου σχολείου.

Για το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Ο Πρόεδρος             Ο Γενικός Γραμματέας

Κικινής Θανάσης     Μαρίνης Σπύρος

________________________

ΔΗΛΩΣΗ

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Δείτε επίσης

Παράνομη κρίθηκε η απεργία αποχή από την αξιολόγηση από το Πρωτοδικείο-Αναμένονται τα επόμενα βήματα της ΔΟΕ-ΟΛΜΕ 

Ξεκινούν οι συνεδριάσεις για τις Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο ΚΥΣΠΕ 

Μισθοδοσία εκπαιδευτικών από 1.3.2024: Υπολογισμός μετά την τροποποίηση παρακρατούμενου φόρου 

ΑΔΕΔΥ-Κασσελάκης: Ναι στο αίτημα για αύξηση 10% στους μισθούς στο Δημόσιο και στην επαναφορά των Δώρων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply