Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κυβερνητικός εκπρόσωπος για “φασόν” κείμενα αξιολόγησης-κενά στα σχολεία-ΔΙΕΚ-Παρελάσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κυβερνητικός εκπρόσωπος για “φασόν” κείμενα αξιολόγησης-κενά στα σχολεία-ΔΙΕΚ-Παρελάσεις για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 2021.

Τρεις επισημάνσεις για το χώρο της Παιδείας και μια για τις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου  κατέθεσε ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος κος Ι. Οικονόμου κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών και των ανταποκριτών ξένου Τύπου.

Συγκεκριμένα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος αναφέρθηκε:

Α. Στη στροφή των νέων στα Δημόσια ΙΕΚ, κάτι που αποτελεί δικαίωση της κυβερνητικής επιλογής.

Β. Στα “φασόν” κείμενα, με τα οποία συνδικαλιστικές ηγεσίες προσπαθούν να ακυρώσουν στην πράξη την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Γ. Στην κάλυψη των κενών στα σχολεία που παρουσιάστηκαν, όπως είπε, εξαιτίας του μεγάλου αριθμού συνταξιοδοτήσεων, αλλά και του μεγάλου αριθμού αδειών τις οποίες δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί.

Τέλος αναφέρθηκε στις παρελάσεις

για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου οι οποίες θα γίνουν κανονικά, με εξαίρεση εκείνους τους Νομούς όπου η Περιφέρεια αποφάσισε να μην γίνουν.

_______________

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου
Η πρώτη αφορά τη στροφή των νέων μας στα δημόσια ΙΕΚ

και κατ’ επέκταση τη δικαίωση της κυβερνητικής επιλογής για να ενισχύσουμε την επαγγελματική εκπαίδευση.

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία οι νέοι από 18 έως 20 ετών που επέλεξαν να εγγραφούν φέτος στα δημόσια ΙΕΚ έφτασαν τους 12.078, από 6.715 πέρσι.

Αποδεικνύεται έτσι ότι

οι απόφοιτοι Λυκείου στρέφονται στην επαγγελματική κατάρτιση και εμπιστεύονται τις σύγχρονες ειδικότητες, τις σύγχρονες δομές των δημόσιων Ινστιτούτων. Αποκτούν γνώσεις που οδηγούν σε γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση και παίρνουν το μέλλον στα χέρια τους.

Η Κυβέρνησή μας προσφέρει αυτές τις δυνατότητες και τις επιλογές στους νέους ώστε αυτοί να φτιάξουν τη ζωή τους σύμφωνα με τις δυνατότητες και τις επιθυμίες που οι ίδιοι έχουν.

-Η δεύτερη επισήμανση αφορά τις εμμονές μίας Ελλάδας που πασχίζουμε να  αφήνουμε πίσω μας.

Μίας Ελλάδας που αρνείται να αντιληφθεί την ανάγκη να προσαρμοστεί στις σύγχρονες προκλήσεις.

Αναφέρομαι στα «φασόν» κείμενα, με τα οποία συνδικαλιστικές ηγεσίες προσπαθούν να «ακυρώσουν στην πράξη» την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Υπογραμμίζεται κατ’ αρχήν ότι

οποιαδήποτε υιοθέτηση τέτοιων κειμένων δεν συνιστά εφαρμογή της αξιολόγησης, αλλά παραβίαση του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου και  προφανώς δεν πρόκειται να γίνει ανεκτή.

Η Κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να εφαρμόσει το Νόμο. Και ο Νόμος δεν επιτρέπει κουτοπονηριές, οι οποίες εκτός από παράνομες είναι και ανάξιες του εκπαιδευτικού λειτουργήματος.

Καλούμε, λοιπόν, τις συνδικαλιστικές ηγεσίες

να ξανασκεφτούν, να συστρατευτούν στην προσπάθεια αναβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης, κρίκος της οποίας είναι και η αξιολόγηση.

Ήδη πάνω από 8.300 σχολεία, δηλαδή το 60% επί του συνόλου των σχολικών μονάδων, έχουν προχωρήσει στην πρώτη φάση της αξιολόγησης.

-Η τρίτη επισήμανση αφορά στην κάλυψη των κενών που παρουσιάστηκαν

εξαιτίας του μεγάλου αριθμού συνταξιοδοτήσεων, αλλά και του μεγάλου αριθμού αδειών τις οποίες δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα όταν ξεκίνησε η σχολική χρονιά είχαμε περίπου 1.000 άδειες, ενώ σήμερα είναι περισσότερες από 3.000.

Πρόκειται για άδειες που ζητούν οι εκπαιδευτικοί

λόγω μητρότητας, ασθενειών, αναρρωτικές άδειες, τις οποίες ασφαλώς και δικαιούνται και οφείλουμε να τις αναπληρώσουμε έτσι ώστε να θωρακίσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα και να εξασφαλίσουμε την πλήρη λειτουργία του.

Στις πρώτες φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών που ξεκίνησαν τον Αύγουστο, καλύφθηκαν σχεδόν όλες οι τότε ανάγκες.

Ωστόσο, πρόκειται για μία δυναμική κατάσταση, καθώς καθημερινά προκύπτουν νέες. Η κάλυψη των αναγκών αντιμετωπίζεται με πρόσληψη αναπληρωτών, ενώ γίνεται φέτος και προσπάθεια για βελτίωση της διαχείρισης του προσωπικού σύμφωνα με το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο.

Συγκεκριμένα, έχουν δρομολογηθεί προσλήψεις

για 5.500 πρόσθετους εκπαιδευτικούς. Για να καλυφθούν οι ανάγκες που έχουν προκύψει ξεκίνησε ήδη από την περασμένη Παρασκευή η διαδικασία για την άμεση πρόσληψη 2.512 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου.

Για τις παρελάσεις

Όπως έχει ήδη διευκρινιστεί, οι παρελάσεις για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου θα γίνουν κανονικά, με εξαίρεση εκείνους τους Νομούς όπου η Περιφέρεια αποφάσισε να μην γίνουν.

Η προγραμματισμένη για αύριο μαθητική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη δεν θα πραγματοποιηθεί αφού για την ημέρα αυτή έχει κηρυχθεί -με απόφαση του Πρωθυπουργού- εθνικό πένθος, καθώς θα γίνει η κηδεία της Φώφης Γεννηματά.

Θέλω να επισημάνω και να παροτρύνω όλους

όσοι προσέλθουν για την παρακολουθήσουν τις παρελάσεις να ακολουθήσουν  τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, να φορούν μάσκα, καθώς αυτό επιβάλλεται ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους όταν επικρατούν συνθήκες συγχρωτισμού.

Για όσους παρελάσουν η χρήση μάσκας δεν θα είναι υποχρεωτική,

αφού θα είναι στοιχισμένοι. Θα πρέπει ωστόσο και αυτοί, πριν και μετά την παρέλαση, να φορούν τις μάσκες τους.

Σημειώνεται επίσης ότι στη στρατιωτική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη θα μετέχουν εφέτος μόνο στρατιωτικά τμήματα.

Δείτε επίσης

Ακύρωση παρελάσεων στην Περιφέρεια Θεσσαλίας την 28η Οκτωβρίου λόγω κορονοϊού
Ακύρωση μαθητικών παρελάσεων στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης λόγω κρουσμάτων covid
Οδηγίες παρέλασης 28ης Οκτωβρίου 2021: Τι ισχύει για τη χρήση μάσκας-διάρκεια

Πριν φύγετε

Μακρή: 2500 προσλήψεις αναπληρωτών σήμερα και πάνω από 2500 σε 10 μέρες
Ενημέρωση για προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Για Γ Φάση-Ειδική πρόσκληση-Παράλληλη Στήριξη
Αξιολόγηση-ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας-Η απάντηση για τα έτοιμα-“φασόν” κείμενα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση