Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κιβωτός του Κόσμου: Αφαίρεση κειμένου στα Θρησκευτικά της Γ’ Γυμνασίου με αναφορά στην Κιβωτό ζήτησε η ΟΙΕΛΕ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κιβωτός του Κόσμου: Αφαίρεση κειμένου στα Θρησκευτικά της Γ’ Γυμνασίου με αναφορά στην Κιβωτό ζήτησε η ΟΙΕΛΕ – Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας.

Κιβωτός του Κόσμου

Στην “Κιβωτό του Κόσμου” γίνεται αναφορά στο βιβλίο Θρησκευτικών της Γ’ Γυμνασίου και επ αυτού η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) ζήτησε την αφαίρεση του εν λόγω αποσπάσματος από το βιβλίο τονίζοντας ωστόσο πως τα μέλη της συγγραφικής ομάδας δεν θα μπορούσαν να γνωρίζουν τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη δομή.

Η αναφορά γίνεται στο κεφάλαιο που μιλά για τις μη Κυβερνητικές Οργανώσεις χαρακτηρίζοντας την “Κιβωτό του Κόσμου” ως εξής:

“Μια φωλιά στοργής και φροντίδας… καλύπτει εξ’ ολοκλήρου και φροντίζει τα απροστάτευτα παιδιά. Τα παιδιά ζουν σε ένα περιβάλλον στοργής και ειρήνης μακριά από την πείνα και τον ρατσισμό”

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

Απόσυρση δραστηριότητας από το Βιβλίο Θρησκευτικών της Γ’ Γυμνασίου σχετικά με την “Κιβωτό του Κόσμου” ζητά η ΟΙΕΛΕ

Την απόσυρση δραστηριότητας που περιέχεται στο Βιβλίο Θρησκευτικών της Γ’ Γυμνασίου σχετικά με την δράση της Κιβωτού του Κόσμου ζήτησε σήμερα από το Υπουργείο Παιδείας η ΟΙΕΛΕ, μετά από ενημέρωση συναδέλφων Θεολόγων.

Η Ομοσπονδία μας αναμένει τις αποφάσεις της δικαιοσύνης, ωστόσο τα όσα τις τελευταίες ημέρες διαδραματίζονται σε σχέση με την Κιβωτό του Κόσμου και οι αναφορές σε ενδεχόμενες ποινικές πράξεις ανθρώπων που σχετίζονται με αυτήν, έχουν θορυβήσει, όπως είναι λογικό, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Επειδή το συγκεκριμένο κεφάλαιο διδάσκεται αυτή την περίοδο σε πολλά σχολεία, ζητήσαμε από το Υπουργείο Παιδείας να εκδοθεί εντολή σχετικά με τη συγκεκριμένη δραστηριότητα (στη σελ. 19 του βιβλίου) που εγκωμιάζει την Κιβωτό του Κόσμου ως “φωλιά στοργής και φροντίδας για το παιδί”.

Τέλος, αντιλαμβανόμαστε ότι τα μέλη της συγγραφικής ομάδας δεν θα μπορούσαν να γνωρίζουν τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη δομή, ωστόσο πιστεύουμε πως θα πρέπει οι συγγραφείς σχολικών εγχειριδίων να είναι φειδωλοί, όταν αναφέρονται σε πρωτοβουλίες του ιδιωτικού τομέα σε ευαίσθητους κοινωνικούς χώρους, όταν μάλιστα η κρατική εποπτεία είναι πλημμελέστατη.

Δείτε επίσης

Ανοικτός διάλογος για τη συμπερίληψη: Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το online φόρουμ διαμόρφωσης προτάσεων πολιτικής 

 Οδηγίες ΑΣΕΠ για αιτήσεις στον Πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό-Προκήρυξη 2Γ/2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση