“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κλειστά ειδικά σχολεία: Δύσκολη καθημερινότητα μαθητών και γονέων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κλειστά ειδικά σχολεία: Δύσκολη καθημερινότητα μαθητών και γονέων – Τι είπε η κα Μαρία Λευτάκη, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό “Αγία Σκέπη” στο ΜΕΓΚΑ.

Κλειστά ειδικά σχολεία

Στην εκπομπή “MEGA Σαββατοκύριακο” μίλησε η κα Μαρία Λευτάκη, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό “Αγία Σκέπη”, αναφορικά με τις επιπτώσεις που έχει το κλείσιμο των ειδικών σχολείων στους μαθητές κι στους γονείς τους.

Επιγραμματικά και ακολουθεί σχετικό video
Η κα Μαρία Λευτάκη
  • Περιέγραψε την δύσκολη καθημερινότητα των παιδιών και των οικογενειών τους
  • Αναφέρθηκε σε εγκλωβισμό των γονέων των παιδιών από τη διαμορφωθείσα κατάσταση του κλεισίματος των Ειδικών σχολείων της χώρας.

Επίσης αναφέρθηκε στο γεγονός πως κάποια εκ των παιδιών έχουν αναπτύξει ακόμη και επιθετικές συμπεριφορές και στο ότι η ζωή για πολλά από αυτά τα παιδιά έχει αλλάξει παρά πολύ, καθώς έχει διαταραχθεί το Πρόγραμμά τους,

Οι γονείς

Αναφορικά με τους γονείς ανέφερε πως όλο το διάστημα της καραντίνας κλήθηκαν μόνοι τους να σηκώσουν το βάρος, καθώς “Η ειδική αγωγή είναι σαν να έχει περάσει στα αζήτητα”.

Το ζήτημα της ζωντανής μετάδοσης μαθήματος από την τάξη

Για το ζήτημα της ζωντανής μετάδοσης μαθήματος από την τάξη η Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό “Αγία Σκέπη” κα Λευτάκη διατυπώνει ενστάσεις και θεωρεί πως η εφαρμογή της διάταξης μπορεί να επιφέρει ακόμη περισσότερα προβλήματα στα παιδιά με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειες αυτών.

Δείτε το video

 Δείτε επίσης

Δείτε ακόμη

Ερώτηση για την Κοινωνιολογία στη Βουλή: Θα μπορούσε να παραμείνει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
Επαναλειτουργία ΚΕΠΑ μετά από δύο μήνες: Επικέντρωση στις 7.500 πρωτοείσακτες υποθέσεις
Ανακοίνωση Υπουργείου για απόφαση απευθείας μετάδοσης μαθήματος: Δυνατότητα μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση