“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κολύμβηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Εφαρμογή του αντικειμένου | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κολύμβηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Εφαρμογή του αντικειμένου στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2019-2020 | Εγγραφο.

Κολύμβηση στην Πρωτοβάθμια

Εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2019-2020

Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων  κα Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε την με αρ. πρωτ. 146567/Δ5/20-9-2019 Εγκύκλιο, με την οποία γίνεται η έναρξη εφαρμογής του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2019-2020.

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ στόχος είναι η καθολική εφαρμογή της διδασκαλίας του αντικειμένου της κολύμβησης στη Γ΄ και όπου δύναται και στη Δ΄ τάξη των Δημοτικών σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας για το σχολικό έτος 2019-2020,  προκειμένου τα μαθήματα να αρχίσουν έγκαιρα από το πρώτο (1ο Τρίμηνο) αυτής της χρονιάς.

Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης

Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης στους μαθητές και τις μαθήτριες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας στοχεύοντας:

  • Στην αποφυγή του πνιγμού.
  • Την εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο.
  • Την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής.
  • Την ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας των μαθητών/τριών, παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.

Για την επίτευξη αυτού του σκοπού απαιτείται:

  • H συνέχιση της συνεργασίας με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού –Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
  • H συνέχιση της συνεργασίας με την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας σε εφαρμογή του σχετικού Συμφώνου.
  •  H αρωγή του αρμόδιου για τη δωρεάν μετακίνηση των μαθητών/τριών Υπουργείου Εσωτερικών.
  •  H συνέχιση της συμβολής των Περιφερειών και των Δήμων της χώρας.

Τι έγινε τη σχολική χρονιά 2018-2019

Τέλος, σημειώνεται στην Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, τη σχολική χρονιά 2018-2019 στη  διδασκαλία του αντικειμένου της κολύμβησης συμμετείχαν σαράντα επτά χιλιάδες μηδέν σαράντα τέσσερις (47.044) μαθητές και μαθήτριες  από τρεις χιλιάδες τριακόσια τέσσερα (3.304)τμήματα χιλίων εξακοσίων εξήντα δυο (1.662) σχολικών μονάδων.

Δείτε το Εγγραφο αναλυτικά

________________________

Δείτε

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20

Καταγραφή κενών για προσλήψεις από το Υπουργείο Παιδείας

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Εξοπλισμός ΚΕΣΥ: Η Ομάδα για την προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

________________________

Δείτε επίσης

Ωράριο ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και στις Σχολικές Μονάδες Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης – Τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ – ΦΕΚ

Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτικό ωράριο υποχρεωτικού και Ολοήμερου προγράμματος Ειδικού Νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού Σχολείου

Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2019-20 | Εγγραφο

Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης

Τροποποίηση της 27922/Γ6/8-3-2007 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 449/τ.Β’/2007) – Καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών και του ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, των Τμημάτων Ενταξης και της Παράλληλης Στήριξης

________________________

Πριν φύγετε

Ο Κανονισμός λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ

Καθήκοντα – αρμοδιότητες Ψυχολόγων και Κοιν. Λειτουργών στα Γενικά σχολεία

Ο Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) και τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του προσωπικού

Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα: Eπικαιροποιημένος Πίνακας 2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση