Τρίτη, 16 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κόπτσης για διορισμούς 2023-νέα κριτήρια επιλογής εκπ/κών-νέες οργανικές-κενά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κόπτσης για διορισμούς 2023-νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών-νέες οργανικές-οργανικά κένα-Τι είπε στο ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ).

Κόπτσης για διορισμούς 2023-νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών-νέες οργανικές

Το Διοικητικό Συμβούλιο (ΔΣ) της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ), συναντήθηκε εχθές, Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023, με τον Γενικό Γραμματέα Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής (ΕΑΕ) κο Αλέξανδρο Κόπτση.

Στο Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙΘ τέθηκαν από το ΔΣ της ΠΕΑΔ σημαντικά ερωτήματα που απασχολούν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς για το 2023, το νομοσχέδιο με τα νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών, την ίδρυση νέων οργανικών θέσεων κ.α.

Οι απαντήσεις που δόθηκαν από τον κο Κόπτση ήταν οι εξής:

● Οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών το 2023 δεν επιβεβαιώθηκαν ούτε και αποκλείστηκαν.

● Δεν θα ψηφιστεί νομοσχέδιο πριν τις εκλογές, που να τροποποιεί τα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών.

● Υπάρχουν σχέδια αλλαγής συστήματος επιλογής εκπαιδευτικών, αλλά δεν έχουν καταλήξει ακόμα σε κάποιο συγκεκριμένο. Όταν αυτό συμβεί, θα περάσει πρώτα από διαβούλευση.

● Η επικαιροποίηση των οργανικών θέσεων ανά ειδικότητα βρίσκεται σε κατάσταση επεξεργασίας.

● Υποστηρίχθηκε πως τα οργανικά κενά της Δευτεροβάθμιας έχουν καλυφθεί πλήρως με τους τελευταίους διορισμούς και πως τα χιλιάδες κενά που εμφανίστηκαν στην Α΄ φάση αναπληρωτών ήταν όλα λειτουργικά (άδειες, αποσπάσεις μονίμων).

Η ΠΕΑΔ προέβαλε πολλές αντιρρήσεις σχετικά με τα λεγόμενα του Γενικού Γραμματέα, πρότεινε αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των οργανικών κενών και ζήτησε τη δημοσιοποίηση των πινάκων Α, Β, Γ για κάθε περιοχή μετάθεσης, βάσει των οποίων προσδιορίζονται τα οργανικά κενά, όπως και επίσημη ανάρτηση του αριθμού των συντάξεων ανά ειδικότητα.

Επίσης, τονίστηκε η ανάγκη να ικανοποιηθεί πλήρως η Δευτεροβάθμια, καθώς οι ανάγκες το επιβάλλουν. Τέλος, εκφράστηκε η έντονη δυσαρέσκεια και μεγάλη αντίθεση των εκπαιδευτικών απέναντι σε σχέδια εφαρμογής γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ.

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός-μισθοί εκπαιδευτικών: Ζητάμε πολλά από καθηγητές και δασκάλους και δίνουμε λίγα 

Μακρή-νέοι διορισμοί: Θα ξεκινήσουν αλλά δεν θα ολοκληρωθούν γιατί είναι εκλογική χρονιά 

Κεραμέως-νέο σύστημα διορισμών: Το ετοιμάζουμε-Eνίσχυση κοινωνικών κριτηρίων-Τι είπε για γραπτό διαγωνισμό 

Αίτηση θεραπείας κατά οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ: Η διαδικασία και οι προθεσμίες της προσφυγής 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση