Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κόπτσης-σχολεία: 2 τμήματα σε αναστολή έως τώρα-το 96% των τμημάτων έχει λιγότερους από 25 μαθητές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κόπτσης-σχολεία: 2 τμήματα σε αναστολή έως τώρα-το 96% των τμημάτων έχει λιγότερους από 25 μαθητές-Προσλήψεις αναπληρωτών για να καλύψουν τα 3.500 κενά εκπαιδευτικών.

Στο απογευματινό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ κος Α. Κόπτσης για τις δυο πρώτες ημέρες λειτουργίας των σχολικών μονάδων της χώρας μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων με όλα τα μέτρα που πάρθηκαν για περιορισμό της διασποράς της μετάλλαξης Ομικρον του κορονοϊού.

Ο κος Κόπτσης ανέφερε πως όλα πήγαν καλά

τις πρώτες ημέρες λειτουργίας και όλα τα προβλεπόμενα μέτρα και το αυστηρό testing τηρήθηκαν σχολαστικά από όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Ακολούθως παρέθεσε στοιχεία ανάμεσα στα οποία ήταν:
  • O αριθμός των εν δυνάμει κρούσματα covid μαθητών και εκπαιδευτικών, τα οποία κατέδειξαν οι δυο προηγούμενοι αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι (self test) και ο οποίος ανήλθε σε περίπου 25.000.
  • O αριθμός των τμημάτων σχολείων σε αναστολή, ο οποίος ανέρχεται σε 2.
  • O αριθμός των εκπαιδευτικών οι οποίοι βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό, ο οποίος ανέρχεται σε 3.500.
  • O αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών για τις ανάγκες σχετιζόμενες με την πανδημία του κορωνοϊου, 1.208 εχθές, 566 σήμερα και αύριο-μεθαύριο 3.000.
Προσλήψεις τρίμηνης διάρκειας με δυνατότητα παράτασης

Σε ερώτηση της δημοσιογράφου αναφορικά με το αν όλες αυτές οι προσλήψεις είναι τρίμηνης διάρκειας και αν θα ανανεωθούν, ο κος Κόπτσης απάντησε πως υπάρχει μια τέτοια δυνατότητα και θα εξετασθεί αν οι ανάγκες το επιβάλλουν.

Μείωση αριθμού μαθητών στις τάξεις και συγχωνεύσεις τμημάτων

Σε άλλη ερώτηση γιατί δεν μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις και γιατί έγιναν συγχωνεύσεις τμημάτων, ο Γ. Γ ΥΠΑΙΘ απάντησε πως το 96% των τμημάτων των σχολείων της χώρας έχει λιγότερους από 25 μαθητές και πως στο προηγούμενο διάστημα της πανδημίας όπου τα σχολεία λειτούργησαν δεν υπήρξε διασπορά κρουσμάτων μετά από το πρώτο κρούσμα, δείγμα της επιτυχίας του πρωτοκόλλου και των μέτρων που πάρθηκαν για την αποφυγή διασποράς κορονοϊού.

Δείτε επίσης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση