Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κορδής για Τηλεκπαίδευση: Σχετικά με τo “ψηφιακό άλμα” και “τη δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κορδής για Τηλεκπαίδευση: “Σχετικά με τo “ψηφιακό άλμα” και “τη δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας” που θα λύσει όλα τα προβλήματα”.

Κορδής για Τηλεκπαίδευση

Ανακοίνωση με θέμα “Σχετικά με τo “ψηφιακό άλμα” της τηλεκπαίδευσης και «τη δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας» που θα λύσει όλα τα προβλήματα!”, εξέδωσε ο αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ).

Ο αιρετός επισημαίνει πως:

Ολοκληρώνονται  δύο εβδομάδες μετά το κλείσιμο των σχολικών μονάδων και τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και είναι προφανές ότι τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές με τους γονείς τους, καθημερινά βιώνουν τα τεράστια προβλήματα.

Επίσης θέτει τα παρακάτω ερωτήματα:

α) Πόσα παιδιά αδυνατούν αυτή τη στιγμή να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα;

β) Πώς θα γεφυρωθούν τα μαθησιακά κενά από τη περυσινή και φετινή σχολική χρονιά;

γ) Ποιες πολιτικές παιδαγωγικής ενίσχυσης των μαθητών/τριών όλων των τάξεων θα ακολουθήσουν, ώστε να ξεπεραστούν ομαλά οι συνέπειες της πανδημίας;

Τέλος αναφορικά με τις εκλογές των αιρετών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια του ΥΠΑΙΘ επισημαίνει:
  • Ο κλάδος απονομιμοποίησε με την τεράστια αποχή το φιάσκο των εκλογών και δεν αναγνωρίζει τους όποιους «εκλεγμένους» από την εκλογική αυτή παρωδία!
  • Ήδη το  ΔΣ της ΟΛΜΕ, έχει  ζητήσει «την παραίτηση όσων παρουσιάζονται ως «εκλεγμένοι» από τις εκλογές–παρωδία της 7ης Νοεμβρίου.
  • Εκείνοι οι ελάχιστοι που  ενδεχομένως δεν θα το πράξουν, δεν θα τύχουν καμίας αναγνώρισης και νομιμοποίησης από τον κλάδο.
  • Μόνο τον εαυτό τους θα εκπροσωπούν και θα αποτελούν για τον κλάδο «ξένο σώμα».
  • Ο κλάδος επιθυμεί εκπροσώπους που μέσα από δημοκρατικά κατοχυρωμένες και ζωντανές  διαδικασίες με τη βούληση του θα έχει επιλέξει».
Δείτε ολόκληρη την Ανακοίνωση του αιρετού Νεκτάριου Κορδή σχετικά με την Τηλεκπαίδευση

Δείτε επίσης

Τηλεκπαίδευση 19.11: Στο σύνολο της σχολικής κοινότητας-Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας
Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: Να δοθεί επιτέλους τέλος στον παραλογισμό που βιώνει η εκπαίδευση
Δωρεάν πρόσβαση μέσω τηλεφώνου στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex

Πριν φύγετε

Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ): Αναποτελεσματικό το κλείσιμο των σχολείων
Αδεια ειδικού σκοπού-Υπουργείο Παιδείας | Εφαρμοστική εγκύκλιος 18.11.2020
Ωρολόγιο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης Δημοτικών-Νηπιαγωγείων: Συμπληρωματική πρόταση-Κατανομή ανά διδακτικό αντικείμενο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση