“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κορoνοϊός και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Στον κόσμο του αυτισμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κορoνοϊός και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος: Στον κόσμο του αυτισμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας – Τομέας Εκπαίδευσης του Ιδρύματος Ωνάση | video.

Κορoνοϊός και Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Με αφορμή ερωτήματα όπως:

  • Μια πανδημία εγείρει φόβους, σκέψεις, προβληματισμούς, περίεργες εκδηλώσεις στη συμπεριφορά μας. Γιατί;
  • Πώς θα τα αντιπαρέλθουμε, και μάλιστα σε συνθήκες που μας ξεπερνούν – υπό το καθεστώς μιας πανδημίας;

ο Τομέας Εκπαίδευσης του Ιδρύματος Ωνάση ετοίμασε ένα βίντεο για τον κορονοϊό και τους ανθρώπους με διαταραχή αυτιστικού φάσματος.

Για τον Τομέα Εκπαίδευσης του Ιδρύματος Ωνάση, είναι σημαντικό πρώτα να κάνουμε μια περιήγηση στον κόσμο του αυτισμού και, στη συνέχεια, να διερευνήσουμε τι θα πούμε στον ενήλικα, στον έφηβο, στο παιδί με αυτισμό για τον κορονοϊό.

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση του Ιδρύματος:

Είναι σημαντικό πρώτα να κάνουμε μια περιήγηση στον κόσμο του αυτισμού και στη συνέχεια, να διερευνήσουμε τι θα πούμε στον ενήλικα, στον έφηβο, στο παιδί με αυτισμό για τον κορονοϊό.

Πώς θα του περιγράψουμε μια πανδημία και τις προφυλάξεις που αυτή μας επιβάλλει;

Πώς θα το πείσουμε να δεχτεί τις τόσες αλλαγές που συνεπάγεται για τη ζωή του η καραντίνα;

Πώς θα του εμπνεύσουμε κοινωνική ευθύνη, ώστε να φροντίσει για την προστασία της δικής του υγείας, αλλά και της υγείας των συμπολιτών του;

Απαντήσεις

Οι απαντήσεις δεν είναι απλές, είναι το έναυσμα για να επισκεφτούμε τον κόσμο του παιδιού, τον κόσμο του αυτισμού και να προσκαλέσουμε το παιδί με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος να μας εμπιστευτεί σε μια νέα περιήγηση.

Το Βίντεο και ακολουθούν 5 σημαντικές συμβουλές για διαχείριση του κορονοϊού από εφήβους και ενήλικες με ΔΑΦ

Δείτε 5 σημαντικές συμβουλές για τη διαχείριση του Covid-19 | Για εφήβους & ενήλικες με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)

 Δείτε σχετικά

Ειδικά σχολεία Πρωτοβάθμιας: Τρόπος επαναλειτουργίας-Οδηγίες ΕΟΔΥ | Εγκύκλιος
Ειδικά σχολεία Δευτεροβάθμιας: Τρόπος επαναλειτουργίας-Οδηγίες ΕΟΔΥ | Εγκύκλιος
Απόφαση τρόπου επαναλειτουργίας ειδικών σχολείων και Πρωτοβάθμιας | ΦΕΚ
Τρόπος επαναλειτουργίας Δημοτικών-Νηπιαγωγείων: Προσέλευση-διαρρύθμιση αιθουσών-Διαλείμματα-Καθαριότητα-Συνεδριάσεις
Οδηγίες ΕΟΔΥ: Για Δημοτικά-Νηπιαγωγεία-Παιδικούς-Βρεφονηπιακούς σταθμούς

Πριν φύγετε

Αδεια ειδικού σκοπού-εγκύκλιος: Λοιπές διευκολύνσεις γονέων-Ειδική άδεια απουσίας ομάδων αυξημένου κινδύνου
Οδηγίες για ταυτόχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Διευθυντές και εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας
Επιστροφή εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία: Πέμπτη 28.05-Λήξη διάθεσης σε ΚΕΣΥ 27.05 | Εγγραφο
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση