Κυριακή, 26 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κουτσούμπας για Πανεπιστήμια: Η επιβολή διδάκτρων οδηγεί φοιτήτριες να αναζητούν «sugar daddies» για χορηγία σπουδών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κουτσούμπας για Πανεπιστήμια: “Η επιβολή διδάκτρων οδηγεί φοιτήτριες να αναζητούν «sugar daddies» για να χορηγήσουν τις σπουδές τους, με γνωστά ανταλλάγματα φυσικά”.

Κουτσούμπας-sugar daddies και δίδακτρα στα Πανεπιστήμια 

“Εδώ και μερικούς μήνες, κύριοι της κυβέρνησης, στην προσπάθειά σας να υπερασπιστείτε το απαράδεκτο νομοσχέδιο που φέρνετε σήμερα, έχετε δώσει πραγματικά ρεσιτάλ συκοφάντησης και κοροϊδίας. Δια στόματος πρωθυπουργού κατηγορήσατε τις φοιτήτριες και τους φοιτητές, που δημοκρατικά αποφασίζουν και αγωνίζονται, ότι φέρονται περίπου σαν ληστές, ενώ συνεχίζετε να λέτε ότι αποτελούν μειοψηφία!

Έχετε χάσει τ’ αυγά και τα πασχάλια! Κάνατε και φροντιστήριο, στην φοιτητική παράταξή σας στα πανεπιστήμια, που εδώ και δύο χρόνια βλέπει την πλάτη της Πανσπουδαστικής στις φοιτητικές εκλογές και φέτος δεν έβρισκε ούτε την ψήφο της στις γενικές συνελεύσεις. Και αφού, δόγμα σας είναι «όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος», η παράταξή σας κάλεσε τα ΜΑΤ στα πανεπιστήμια, στη Νομική της Κομοτηνής. Αλλά, αυτοί είστε!”

Μ αυτά τα λόγια ξεκίνησε την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων» o Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ κος Δημήτρης Κουτσούμπας και απευθυνόμενος στο ΠΑΣΟΚ και στο Σκανδιναβικό μοντέλο που προτείνει, ανέφερε χαρακτηριστικά:

Φοιτήτριες οδηγούνται να αναζητούν «sugar daddies»

“Τώρα, για το ανέκδοτο του Σκανδιναβικού μοντέλου, ούτε οι Σκανδιναβοί δεν σας πιστεύουν, αφού κι αυτοί έχουν πάρα πολύ πικρή πείρα από την επιβολή διδάκτρων που οδηγούν ακόμα και σε αυτή τη σαπίλα, νέες κοπέλες, φοιτήτριες, να οδηγούνται να αναζητούν «sugar daddies» για να χορηγήσουν τις σπουδές τους, με γνωστά ανταλλάγματα φυσικά. Αλλά μάλλον πρέπει να βρείτε άλλον «καπιταλιστικό παράδεισο» να αντιγράψετε. Αφού, τα τελευταία στοιχεία της EUROSTAT, δείχνουν αύξηση της ανεργίας των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στις σκανδιναβικές χώρες”.

Δείτε 

Αντεγκλήσεις στη Βουλή για τα περί διδάκτρων φοιτητριών και sugar daddies-Μακρή: “Σεξιστική η αναφορά” 

Για τις δημοσκοπήσεις σχετικά με τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια είπε:

“Τώρα για τα διάφορα που λέτε περί μειοψηφιών, τι να πούμε; Γελάνε και οι πέτρες. Δεν διαβάζετε έστω τις δικές σας δημοσκοπήσεις; Δεν βλέπετε τι ποσοστά έχει η εναντίωση στο νομοσχέδιο – έκτρωμα στις νέες ηλικίες; Δεν βλέπετε ότι παρά την ομοβροντία ψεμάτων και προπαγάνδας το μισό και πλέον της ελληνικής κοινωνίας είναι απέναντι;”.

Κλείνοντας την ομιλία του ο κος Κουτσούμπας θέλησε να απευθυνθεί σε όσους δεν βρίσκονταν στην αίθουσα της Βουλής λέγοντας χαρακτηριστικά:

“Κλείνοντας, θέλουμε να απευθυνθούμε σε όλους αυτούς κι αυτές που δε βρίσκονται μέσα σε αυτή την αίθουσα, αλλά ξέρουμε ότι μας παρακολουθούν. Στους πανεπιστημιακούς δασκάλους, στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στους μαθητές, στους φοιτητές, στους γονείς. Σε όλο τον κόσμο που πλήττεται και που αντιδρά απέναντι σε αυτό το νομοσχέδιο. Ιδιαίτερα, θέλουμε να απευθυνθούμε, στις φοιτήτριες και τους φοιτητές που δίνουν πραγματικά έναν γενναίο αγώνα για τις σπουδές τους, για τα δικαιώματά τους, για το μέλλον τους.

Ιδιαίτερα, εσείς, ο κόσμος των πανεπιστήμιων, βλέπετε «πιο ζωντανά» την τεράστια αδικία που είναι συνυφασμένη με αυτόν τον κόσμο, με αυτό το σύστημα που ζούμε. Γιατί βλέπετε, μελετάτε, ξέρετε ότι νέες περιοχές της γνώσης συνεχώς ανακαλύπτονται, νέα γνώση παράγεται.

Κι όμως, παρά τα πρωτοφανή επίπεδα στα οποία έχει φτάσει η ανθρωπότητα, πόσο μακριά βρίσκεται από το να τα απολαύσει η ίδια; Πόλεμοι χιλιάδες νεκρά παιδιά. Φτώχεια, πείνα, άστεγοι. Τόσα και τόσα που μπορούμε να πούμε.

Όμως, ξέρετε, η επιστήμη έχει μέσα της ένα κυρίαρχο επαναστατικό χαρακτηριστικό. Πρέπει να αμφισβητήσει το παλιό για να φέρει το καινούριο. Και το καινούργιο, το σύγχρονο, το προοδευτικό, είναι να αξιοποιηθούν όλα αυτά τα επιτεύγματα κι άλλα τόσα, για να ζήσουμε όλοι καλύτερα.

Κι αυτό το καταλαβαίνει πολύ καλά η πλειοψηφία των νέων και των φοιτητών που σας γυρίζει την πλάτη κατά 70%. Και γι’ αυτό αυτό το νομοσχέδιο, ακόμα κι αν ψηφιστεί, θα βρει εμπόδια, γιατί είναι άδικο.

Για όλα αυτά, οι αγώνες είναι που ανοίγουν σήμερα το δρόμο για το μέλλον. Γιατί αυτό είναι το μέλλον. Αν θέλουμε να απαντήσουμε στις ανάγκες των πολλών. Μαζί – οι εργαζόμενοι, ο λαός, η νεολαία, η πανεπιστημιακή κοινότητα – θα ξελασπώσουμε αυτό το παρόν για να ανυψωθούμε στο φωτεινό μέλλον”.

Δείτε σχετικά

Live: Συζήτηση για τα μη κρατικά Πανεπιστήμια στην Ολομέλεια της Βουλής – Πέμπτη 7.03.2024 

Τροπολογία για αύξηση στεγαστικού επιδόματος Φοιτητών κατατέθηκε στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ 

Απεργία 8 Μαρτίου 2024 για το ν/σ για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια και την Ημέρα της Γυναίκας-Ανακοινώσεις ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ 

Παραστατίδης για τα μη Κρατικά Πανεπιστήμια: Σε franchise «παραρτήματα» που θα μοιάζουν με Πανεπιστήμια δεν συμφωνούμε 

Για την αφαίρεση της διάταξης σύστασης οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ ρωτήθηκε ο Υπουργός Παιδείας-Τι απάντησε 

Τι είπαν για διορισμούς στην ΕΑΕ, ΕΕΠ-ΕΒΠ, ΕΝΕΕΓΥΛ, 8ετία στα ΚΕΔΑΣΥ, οι Βουλευτές Δελής και Τζούφη στη Βουλή

Διορισμοί στα ΚΕΔΑΣΥ αλλά όχι φέτος: Διάταξη στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ 

Συνολικό θεσμικό πλαίσιο για την Ειδική Αγωγή προσεχώς: Συναινέσεις ζήτησε ο Υπουργός Παιδείας από τα κόμματα

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση