Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΚΠΕ Μεσολογγίου: Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Σεμινάριο “Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΚΠΕ Μεσολογγίου: Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη 07/04/2021 το Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα “Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία”.

ΚΠΕ Μεσολογγίου

 Δημ. Μουζοπούλου (πρώην σταθμός ΟΣΕ) 30200, Μεσολόγγι

Τηλ. 26310 23048

E-mail: mail@kpe-mesol.ait.sch.gr

http://kpemesol.sch.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τετάρτη 07/04/2021 το Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα «Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία» για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Το Σεμινάριο υλοποιήθηκε

σύγχρονα από απόσταση λόγω της πανδημίας COVID-19, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Webex meeting του Υπουργείου Παιδείας και ταυτόχρονη μετάδοση από το Youtube με τη συμμετοχή περισσοτέρων των 800 εκπαιδευτικών.

Την έναρξη του σεμιναρίου έκανε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μ. Μακρή,

η οποία εντυπωσιάστηκε από τη συνέργεια, τη συνεργατικότητα και τη διάδραση στον εκπαιδευτικό ιστό και τόνισε τη σημασία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Χαιρετισμό έκανε

ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, κος Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος.

Εμπνευσμένο,

καινοτόμο και δημιουργικό, εξαιρετικά οργανωμένο, εμπεριστατωμένο, επιτυχημένο, πρωτότυπο, ενημερωτικό, θετικό και υποστηρικτικό, γόνιμο και εποικοδομητικό χαρακτήρισαν το σεμινάριο οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί που δήλωσαν ότι τους ενέπνευσε με τις πλούσιες- πρακτικά εφαρμόσιμες -ιδέες που οι εισηγητές κατέθεσαν.

Επετεύχθη ο στόχος του,

που ήταν η παρουσίαση ενός Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας με θέμα την πανδημία και η ανάδειξη της αξίας της συνεργατικής μάθησης και της παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη.

Το πρόγραμμα που παρουσιάστηκε,

έχει σχεδιαστεί από το ΚΠΕ Μεσολογγίου με τίτλο «Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία», αξιοποιεί σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης που προωθούν τη συνεργατική και διερευνητική μάθηση καθώς και εκπαιδευτικά εργαλεία (λογισμικά και πλατφόρμες εκπαίδευσης από απόσταση) που αξιοποιούν τις ΤΠΕ.

Έχει εγκριθεί από το ΥΠΑΙΘ και μπορεί να υλοποιηθεί τόσο στη σχολική τάξη όσο και με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (σύγχρονης ή ασύγχρονης).

 Στο Επιμορφωτικό Σεμινάριο μίλησαν:
  • Ο κ. Αναστασιάδης Παναγιώτης, καθηγητής του Πανεπιστήμιο Κρήτης

«ΤΠΕ και Συνεργατική Δημιουργικότητα: Από την Θεωρία στην Πράξη»,

  • Η κα Γιαννακογεώργου Όλγα, Υπεύθυνη ΚΠΕ Μεσολογγίου «Πανδημία: να το δούμε ως ευκαιρία
  • Η κα Γαριού Αγγελική, Βιολόγος, ΣΕΕ Φυσικών Επιστημών, ΠΕΚΕΣ ΔΕ

«Από τις αναδυόμενες ασθένειες στην COVID-19»

  • Οι κ.κ Ραβάνη Ιωάννα, Αναπληρώτρια Υπεύθυνη ΚΠΕ Καλαμάτας, και Γιαννακογεώργου Όλγα, Υπεύθυνη ΚΠΕ Μεσολογγίου

«Ψηφιακά εργαλεία στην υπηρεσία των εκπαιδευτικών στόχων

  • Ο κ Σεμιτέκος Δημήτριος, ΣΕΕ Εκπαίδευσης για την Αειφορία, ΠΕΚΕΣ ΔΕ

«Πανδημία και αειφορία»

Το επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από το ΚΠΕ Μεσολογγίου και το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία:

Με τα ΠΕΚΕΣ: 1ο Αττικής, 6ο Αττικής, 2ο Βορείου Αιγαίου, Θεσσαλίας, 3ο Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας,

τα ΚΠΕ: Δραπετσώνας, Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου, Ιεράπετρας-Νεάπολης, Καλαμάτας, Κέρκυρας, Πραμάντων, Σικυωνίων, Φιλίππων και

τους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων/ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Α΄ Αθήνας, Αιτωλοακαρνανίας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Αργολίδας, Αχαΐας, Δράμας, Δωδεκανήσου, Ευβοίας, Ημαθίας, Ηρακλείου, Ιωαννίνων, Κεφαλληνίας, Μαγνησίας, Πιερίας και Ρεθύμνου.

Υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Πράξης “Κέντρα Περιβαλλοντικής  Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) – Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Β’ κύκλος)”, που υλοποιείται μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Δείτε σχετικά

Πολυσυμμετοχική εκδήλωση: “Πανδημία, να το δούμε ως ευκαιρία”-Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 07.04.2021

Δείτε επίσης

Κακοποίηση και παραμέληση ανηλίκων: Ο ρόλος του σχολείου-Eπιμορφωτική διαδικτυακή συνάντηση
Επαγγελματικός Προσανατολισμός/ Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας: Δωρεάν εξ αποστάσεως επαγγελματική κατάρτιση 250 ωρών
Κύκλος διαδικτυακών σεμιναρίων από την Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης: Από 14 Απριλίου
Ημερίδα: Προώθηση συνεκπαίδευσης και ένταξης μέσω της άσκησης-Δευτέρα 12 Απριλίου 2021
e-κόπωση: Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας-Διαδικτυακή Ημερίδα
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply