Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κριτήρια αντιστοίχισης Τμημάτων Σχολών Μηχανικών με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κριτήρια αντιστοίχισης Τμημάτων Σχολών Μηχανικών με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών: Τι χρειάζεται ώστε ένα τμήμα Σχολής Μηχανικών να θεωρείται αντίστοιχο με Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής.

Κριτήρια αντιστοίχισης Τμημάτων Σχολών Μηχανικών με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών

Το ΥΠΠΕΘ παρουσίασε τα κριτήρια τα οποία είναι απαραίτητα ώστε ένα τμήμα Σχολής Μηχανικών να θεωρείται αντίστοιχο με Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής, όπως ο νόμος 4610/2019, άρθρο 66,  προβλέπει.

Τα κριτήρια συντάχθηκαν με τη συνεργασία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

Κατά το Υπουργείο, με την θεσμοθέτηση των κριτηρίων αυτών μπαίνει ένα τέλος για τους μηχανικούς δύο ταχυτήτων και αναβαθμίζεται οι Σχολές Μηχανικών σε όλη τη χώρα.

Τέλος εντός των προσεχών ημερών θα υπογραφεί η σχετική ΚΥΑ των Υπουργείων.

Τα Κριτήρια όπως τα παρουσίασε το Υπουργείο Παιδείας έχουν δύο άξονες:

1. Για να θεωρούνται αντίστοιχα με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής και να απονέμουν διπλώματα Μηχανικών τα Τμήματα Μηχανικών Πανεπιστημίων θα πρέπει να πληρούν 6 προϋποθέσεις και

2. Αυτές οι προϋποθέσεις πιστοποιούνται βάσει του εγκεκριμένου Προγράμματος Σπουδών και βεβαίωση της Συγκλήτου για την ύπαρξη των αναγκαίων υποδομών για τη λειτουργία των εργαστηρίων.

Δείτε τα Κριτήρια

 

Βασίλης Βούγιας
Βασίλης Βούγιας
Δείτε ακόμη

Ισοτίμηση πτυχίων ΤΕ με ΠΕ: Η Πρόταση του Υπουργείου Παιδείας

Η συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου στο CORFU tv

Μηχανογραφικό Πανελλαδικών: Εκκίνηση διαδικασιών Παρασκευή 21/06

_____________________________________________

Ισοτίμηση πτυχίων ΤΕ με ΠΕ: Η Πρόταση του Υπουργείου Παιδείας

Πρόταση αντιστοίχισης – ισοτίμησης πτυχίων ΤΕ με πτυχία ΠΕ

Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σήμερα την πρότασή του για την ισοτίμηση πτυχίων ΤΕ με πτυχία ΠΕ.

Σύμφωνα με το ΥΠΠΕΘ αυτό δεν μπορούσε να γίνει νωρίτερα πάρα τις προτάσεις Συλλόγων αποφοίτων καθότι υπήρχαν ακόμη ιδρύματα ΤΕΙ.

Από τη στιγμή όμως που αυτή τη στιγμή όλα τα ΑΕΙ είναι Πανεπιστήμια, πλην ΑΣΠΑΙΤΕ,  με τον νόμο 4610/2019 και διαμορφώθηκε ο χάρτης της Ανώτατης Εκπάιδευσης, το Υπουργείο προχωρά στην πρόταση.

Η Πρόταση:

1. Το Υπουργείο προτιθεται να ορίσει Επιτροπές Εμπειρογνωμόνων, οι οποίες θα καταλήξουν σε επιπλέον μαθήματα, στα οποία θα πρέπει να εξεταστεί ένας απόφοιτος ΤΕ, ώστε να  ισοτιμήσει το πτυχίο του με αυτό που δίδεται από το αντίστοιχο Πανεπιστημιακό Τμήμα.

2. Το Υπουργείο προτιθεται να ορίσει τρία ή και περισσότερα εξεταστικά κέντρα που θα φιλοξενούνται στα Πανεπιστημία, με γεωγραφική κατανομή στην Επικράτεια.

3. Οι απόφοιτοι ΤΕ, που επιθυμούν να μπουν σε διαδικασία αντιστοίχισης, θα μπορούν να δηλώνουν δύο φορές τον χρόνο την επιθυμία τους να συμμετέχουν στις εξετάσεις των επιπλέον μαθημάτων, σε ένα από τα ανακοινωθέντα εξεταστικά κέντρα και θα τους δίνεται η δυνατότητα να ολοκληρώνουν την αντιστοίχιση σε διάστημα τεσσάρων ετών.

3. Τα θέματα των Εξετάσεων θα τα διαχειριζεται Κεντρική Επιτροπή εξετάσεων από Καθηγητές Ελληνικών ΑΕΙ.

Κατ’α το ΥΠΠΕΘ “η πρόταση αποτελεί μία αδιάβλητη και αξιόπιστη διαδικασία που διασφαλίζει τους αποφοίτους ΤΕ και τους δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουν πτυχίο ΠΕ χωρίς να εμπλακούν στις χρονοβόρες και αποκλειστικές διαδικασίες των κατατακτηρίων”.

Δείτε ολόκληρη την Πρόταση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση