Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κτιριακά προβλήματα στο ΕΕΕΕΚ Νάξου: Τι ζητούν Βουλευτές του ΚΚΕ με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κτιριακά προβλήματα στο ΕΕΕΕΚ Νάξου: Τι ζητούν Βουλευτές του ΚΚΕ με Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Κτιριακά προβλήματα στο ΕΕΕΕΚ Νάξου

Για σοβαρά κτιριακά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει το ΕΕΕΕΚ Νάξου μιλούν Βουλευτές του ΚΚΕ σε Επερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ζητώντας από τους Υπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Υποδομών & Μεταφορών και Εσωτερικών να βρεθεί μια άμεση λύση στο κτιριακό πρόβλημα και να γίνει μετεγκατάσταση του ΕΕΕΕΚ Νάξου σε ασφαλές και κατάλληλο χώρο που να ανταποκρίνεται στις σύνθετες ανάγκες των μαθητών και την ανέγερση σύγχρονου διδακτηρίου ΕΕΕΕΚ στην Νάξο.

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους Υπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, Υποδομών & Μεταφορών και Εσωτερικών

Θέμα: Σοβαρά κτιριακά προβλήματα αντιμετωπίζει το ΕΕΕΕΚ Νάξου

Το EEEEK Νάξου από την ίδρυση του, 20 χρόνια πριν, φιλοξενείται σε ένα χώρο που απαρτίζεται από 4 προκάτ κατασκευές και κοντέινερ στο προαύλιο του 1ου και 2ου Γυμνασίου Νάξου. Ένα χώρο δηλαδή εντελώς ακατάλληλο για το ρόλο και τις ανάγκες του συγκεκριμένου σχολείου, στο οποίο φοιτούν μαθητές με αναπηρίες που έχουν συνθέτες και πολλαπλές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παράλληλα το σχολείο αντιμετωπίζει προβλήματα και ως προς τη συντήρηση, επισκευή και προσαρμογή των υπαρχουσών υποδομών.

Πιο συγκεκριμένα:

– Τα πατώματα στις αίθουσες του σχολείου είναι κατεστραμμένα και ασταθή, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για μαθητές και καθηγητές και δυσκολία για τους μαθητές που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην κίνησή τους.

– Η αίθουσα που χρησιμοποιείται για γυμναστική, εργοθεραπεία και φυσιοθεραπεία δεν χωράει τον απαραίτητο εξοπλισμό του σχολείου με αποτέλεσμα πανάκριβα μηχανήματα να μένουν στα κουτιά και να μην χρησιμοποιούνται από τους μαθητές που τα έχουν ανάγκη, ενώ ταυτόχρονα ο ελεύθερος χώρος για την κίνηση των μαθητών είναι πολύ περιορισμένος.

– Η μία και μοναδική τουαλέτα για ΑΜΕΑ που υπάρχει στο σχολείο είναι μικρή. Ο χώρος δεν επαρκεί ούτε είναι κατάλληλος και ελκυστικός, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των μαθητών (που ενίοτε συνοδεύονται και από ΕΒΠ ) και την εκπαίδευση τους.

– Η υδραυλική και ηλεκτρολογική εγκατάσταση του σχολείου χρειάζεται συντήρηση (π.χ. στις τουαλέτες τρέχουν νερά και λόγω του ότι οι τουαλέτες βρίσκονται στο χώρο της κουζίνας ελλοχεύει υγειονομικός κίνδυνος).

– Όταν βρέχει σε κάποια σημεία η οροφή στάζει μέσα στις αίθουσες με αποτέλεσμα αφενός να υπάρχει κίνδυνος για τον εξοπλισμό του σχολείου και αφετέρου και αυτές οι λίγες αίθουσες που υπάρχουν να μην μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ. Υπουργοί, ποια μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για:

– Να βρεθεί μια άμεση λύση στο κτιριακό πρόβλημα και να γίνει μετεγκατάσταση του ΕΕΕΕΚ Νάξου σε ασφαλές και κατάλληλο χώρο που να ανταποκρίνεται στις σύνθετες ανάγκες των μαθητών, καλύπτοντας το επιστημονικό έργο που επιτελείται με αναβαθμισμένο και σύγχρονο τρόπο.

– Την ανέγερση σύγχρονου διδακτηρίου ΕΕΕΕΚ στην Νάξο που να υπηρετεί και να διευκολύνει το έτσι κι αλλιώς σύνθετο, απαιτητικό επιστημονικό έργο της επαγγελματικής προετοιμασίας των μαθητών με αναπηρία, με αποκλειστική ευθύνη του κράτους, χωρίς ΣΔΙΤ.

Οι Βουλευτές

Δείτε επίσης

Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας το 2024: Νέο σύστημα διορισμών-Νέες οργανικές-Επιλογές στελεχών-Αξιολόγηση 

Τεχνητή νοημοσύνη στην εκπαίδευση: Τι ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας 

Πρόβλημα στη δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αναπληρωτών: Δεν οριστικοποιούνται άμεσα τα ένσημα στον ΕΦΚΑ 

Στέγαση των 3 ειδικών σχολείων Θεσσαλονίκης: Η απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών στη Βουλή 

Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη για ζητήματα βίας και επιθετικότητας με παιδιά και εφήβους-Τηλεφωνική Γραμμή 10 306

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply