Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κύκλος σεμιναρίων: Συνάντηση της Ιατρικής με τις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κύκλος σεμιναρίων: Συνεργασία του Μουσείου Ιατρικής Κρήτης με το Κέντρο Ερευνών και Μελετών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Αρχή στις 29 Μαρτίου 2021.

Κύκλος σεμιναρίων

Το Μουσείο Ιατρικής Κρήτης σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών και Μελετών του Πανεπιστημίου Κρήτης διοργανώνουν υπό την αιγίδα της Ιατρικής Σχολής Σεμινάρια με τίτλο “Η συνάντηση της Ιατρικής με τις Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες”.

Ημερομηνίες διεξαγωγής

Τα Σεμινάρια θα πραγματοποιούνται την τελευταία Δευτέρα του μήνα (εξαίρεση μόνο ο Σεπτέμβριος λόγω έκτακτου κωλύματος της ομιλήτριας), ώρα 19.00 και θα είναι διαδικτυακά για τη φετινή χρονιά κι ελεύθερα για το κοινό.

Η αρχή θα γίνει στις 29 Μαρτίου 2021, με τον κύκλο σεμιναρίων να ολοκληρώνεται στις 20 Δεκεμβρίου 2021.

Αναλυτικό Πρόγραμμα

29-03-2021. “Ελευθερία του Λόγου και της Πληροφόρησης: Ο ρόλος των ΜΜΕ και Κοινωνικών Δικτύων στη διαμόρφωση αντιλήψεων περί Υγείας του Πληθυσμού (σε περιόδους πανδημίας)”.

  • Ομιλήτρια: Σταυρούλα Τσινόρεμα (Kαθηγήτρια Σύγχρονης και Νεότερης Φιλοσοφίας του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών, ΠΚ, Διευθύντρια του Εργαστηρίου Βιοηθικής, Μέλος του ΔΣ του ΚΕΜΕ-ΠΚ).

19-04-2021. “Αγορά Εργασίας και Νέα Γενιά: τάσεις, μετασχηματισμοί, επιπτώσεις της Πανδημίας και προκλήσεις για τη δημόσια πολιτική”.

  • Ομιλητής: Νίκος Παπαδάκης (Καθηγητής του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης, Διευθυντής του Κέντρου Πολιτικής Έρευνας και Τεκμηρίωσης, Αναπληρωτής Διευθυντής ΚΕΜΕ-ΠΚ).

31-05-2021. “Ψυχολογικές Επιπτώσεις της παρατεταμένης πανδημίας σε παιδιά και εφήβους”.

  • Ομιλήτρια: Παναγιώτα Δημητροπούλου (Επίκουρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Τμήματος Ψυχολογίας, Μέλος Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας ΕΕΨ, ΚΕΜΕ-ΠΚ).

28-06-2021. “Χαρακτηριστικά της ψευδοεπιστήμης”.

  • Ομιλητής: Γιάννης Δαλέζιος (Αναπληρωτής Καθηγητής Φυσιολογίας Ιατρική Σχολή, Παν/μιο Κρήτης).

13-09-2021. “Πως βλέπουν οι άνθρωποι το μέλλον μετά την πανδημία”.

  • Ομιλήτρια: Σοφία Τριλίβα (Καθηγήτρια, Τμήμα Ψυχολογίας, Μέλος της Μονάδας Ερευνών Αγοράς και Επιχειρηματικότητας, Παρατηρητήριο Αγοράς Εργασίας για την Περιφέρεια Κρήτης, ΚΕΜΕ-ΠΚ).

25-10-2021. “Ψυχική υγεία και κοινωνία”.

  • Ομιλητής: Μανόλης Τζανάκης (Αναπληρωτής Καθηγητής στην Κοινωνιολογία της Ασθένειας και των Ιατρικών Θεσμών του Τμήματος Κοινωνιολογίας, Μέλος Εργαστηρίου Κοινωνικής Ανάλυσης και Εφαρμοσμένης Κοινωνικής Έρευνας ΕΚΑΕΚΕ, ΚΕΜΕ-ΠΚ).

29-11-2021. “ἐὰν γάρ τις νοσήσῃ… οὐκ ἐγείρονται: περιγράφοντας τον άρρωστο στους παπύρους”.

  • Ομιλητής: Νίκος Λίτινας (ΕΔΙΠ του Τμήματος Φιλολογίας, Τομέας Κλασικών Σπουδών, Μέλος Εργαστηρίου Παπυρολογίας και Επιγραφικής ΕΡΠΕ, ΚΕΠΕ-ΠΚ).

20-12-2021. “Δημόσια Υγεία και Ιδιωτικός Βίος”.

  • Ομιλητής: Κουκουζέλης Κων/νος (Επίκουρος Καθηγητής της Πολιτικής Φιλοσοφίας: Φιλοσοφία του Δικαίου του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών, Μέλος του Εργαστηρίου Βιοηθικής, ΚΕΜΕ-ΠΚ).

Βρείτε εδώ το εν λόγω πρόγραμμα.

Δείτε επίσης
Η πανδημία από τη σκοπιά των κοινωνικών επιστημών: Κύκλος σεμιναρίων από το Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σειρά διαλέξεων από το Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης: Από 1η Μαρτίου
Πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο: Δωρεάν σεμινάρια για αρχάριους από την ΕΣΗΕΑ 
ΕΚΠΑ: 21 διαδικτυακές ομιλίες για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση
Άνθρωπος – Κοινωνία – Σειρές Επιστημονικής Φαντασίας: Κύκλος παρουσιάσεων από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Tελειόφοιτος φοιτητής του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με τη δημοσιογραφία ασχολείται από το πρώτο έτος του πανεπιστημίου, όταν δημιούργησε την ερασιτεχνική ιστοσελίδα grislands στο πλαίσιο προπτυχιακού μαθήματος, ενώ στη συνέχεια αρθρογραφούσε στην αθλητική ιστοσελίδα Sportscasters, που δημιουργήθηκε από συμφοιτητές για τον ίδιο σκοπό. Το καλοκαίρι του 2019 εργάσθηκε για τρεις μήνες στην δημοσιογραφική ιστοσελίδα The Press Project, στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης.

Γράψτε μία απάντηση