Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κυρώσεις στους Διευθυντές που δεν ανάρτησαν στην εφαρμογή του ΙΕΠ “Αξιολόγηση σχολικών μονάδων”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κυρώσεις στους Διευθυντές που δεν ανάρτησαν στην εφαρμογή του ΙΕΠ “Αξιολόγηση σχολικών μονάδων”-Αναστολή της μισθολογικής και υπηρεσιακής εξέλιξης-Εγγραφο Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ Α. Κόπτση. 

Επιστολές απέστειλε ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης και ΕΑΕ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κος Α. Κόπτσης σε Διευθυντές σχολείων, οι οποίοι δεν συμμετείχαν στις διαδικασίες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων για το 2020-2021 εντός των τεθέντων από το ΥΠΑΙΘ προθεσμιών και σύμφωνα τις διατάξεις των άρθρων 47 και 47 A του ν. 4547/2018 και του άρθρου 97 του ν. 4823/2021.

Με την απόφαση αναστέλλεται

κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις των παρ. 5, 6 και 7 του άρθρου 56 του ν. 4823/2021, οιαδήποτε διαδικασία εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης αυτών των Διευθυντών, δεδομένου ότι δεν ανάρτησαν στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του Ι.Ε.Π. «Αξιολόγησης έργου σχολικών μονάδων» την ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του σχολικού έτους 2020-21.

Η αναστολή, σύμφωνα με το έγγραφο, δεν επιδρά στην προσμέτρηση του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος στον χρόνο δημόσιας υπηρεσίας.

Η εν λόγω απόφαση υπόκειται σε ένσταση

ενώπιον του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου και κατατίθεται στον Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δώδεκα (12) ημερών από την επόμενη της γνωστοποίησης της απόφασης με κάθε πρόσφορο μέσο και με απόδειξη σε αυτόν που αφορά.

Από τις περίπου 14.000 σχολικές μονάδες της χώρας,

σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, το 1% περίπου δεν κατέθεσε την Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου για το έτος 2020-2021 και γι αυτές  προβλέπεται, σύμφωνα με το νόμο 4823/2021, αναστολή της μισθολογικής και υπηρεσιακής εξέλιξης των Διευθυντών τους.

Δείτε επίσης

Εγγραφές μαθητών Δημοτικών σχολείων για το σχολικό έτος 2022-23 | Εγκύκλιος 

Eγγραφές μαθητών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23 | Εγκύκλιος 

Διαδικασίες Υπουργείου Παιδείας για παιδιά που δεν πάνε σχολείο και αγνοούνται-Τι είπε ο Γ.Γ. Α. Κόπτσης

Η νέα διαδικασία έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το ΙΕΠ: Τι ανακοινώθηκε στη Βουλή 

Νόμος 4887/2022-voucher εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις Υπουργείου Παιδείας σε ΦΕΚ 

Επιμόρφωση-Εργαστήρια Δεξιοτήτων 4η περίοδος: Αιτήσεις από τη Δευτέρα 07 έως Δευτέρα 28.02.2022 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply