Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κυρία θα σας έχουμε ξανά του χρόνου; | Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κυρία θα σας έχουμε ξανά του χρόνου; (Μέρος Α’) – Επιστολή του Συντονιστικού Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06).

Κυρία θα σας έχουμε ξανά του χρόνου; (Μέρος Α’)

Μετά από ένα τριήμερο για γερά νεύρα με διαρροή συγκεχυμένων ειδήσεων χωρίς υπεύθυνη τοποθέτηση από επίσημους φορείς και με παντελή έλλειψη ουσιαστικής πληροφόρησης εκ μέρους πολλών  αιρετών αλλά και ταυτόχρονα μια εφιαλτική και έμπλεη άγχους και αγωνίας αναμονή για το αν θα είμαστε οι τυχεροί παραλήπτες του μηνύματος του Υπουργείου Παιδείας οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ06 βρισκόμαστε για άλλη μια φορά στην θέση να αναπληρώνουμε τους εαυτούς μας – αρκετοί από εμάς με μια βαλίτσα στο χέρι για μια ακόμη χρονιά.

Στην Α’ φάση αναπληρωτών οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Γλώσσας

κατέλαβαν 893 θέσεις πλήρους ωραρίου (ΑΠΩ) και 462 θέσεις μειωμένου ωραρίου (ΑΜΩ).

Ο συνολικός αριθμός προσλήψεων ΜΟΝΟ για την Α’ φάση αγγίζει τις 1355 προσλήψεις,

δηλαδή ποσοστό 78% και 44% επι των υποτιθέμενων ΑΠΩ και ΑΜΩ λειτουργικών κενών αντίστοιχα καθώς πολλές πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες διευθύνσεις σε ολόκληρη την χώρα επέλεξαν να μας αντιμετωπίσουν σαν πολίτες Β’ κατηγορίας  επιλέγοντας να μην δημοσιοποιήσουν ποτέ τα λειτουργικά κενά που αφορούν στους ΠΕ06.

Ταυτόχρονα οι 1355 προσλήψεις αναπληρωτών αντικατοπτρίζουν τα τεράστια κενά που αφήνουν πίσω τους οι πενιχροί διορισμοί των μόλις 305 συναδέλφων ΠΕ06.

Πριν ακόμα περάσει ένας ολόκληρος μήνας από τους άδικους 305 μόνιμους διορισμούς,

αριθμό που οι ειδικοί του Υπουργείου Παιδείας με τον περιβόητο αλγόριθμό τους θεώρησαν ως αρκετό να ικανοποιήσει τις ανάγκες των μαθητών ανά την Ελληνική επικράτεια, λαμβάνει χώρα η Α’ φάση αναπληρωτών και για πολλοστή φορά στην ζωή όλων των ΠΕ06 το νούμερο 1355 παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Είμαστε κατενθουσιασμένοι με το νούμερο τούτο:

όχι γιατί αποδεικνύει περίτρανα το πόσο κατάφωρα άδικη, ελλιπής και αναποτελεσματική υπήρξε η κατανομή για τους μόνιμους διορισμούς των ΠΕ06 αλλά γιατί αποκαλύπτει την επιστημονική ένδεια των ειδικών του Υπουργείου ενώ ταυτόχρονα επιβεβαιώνει το πόσο σωστή υπήρξε η διαμαρτυρία μας και πόσο δίκαιος θα είναι ο αγώνας μας τους επόμενους μήνες.

Ένας αγώνας για μια γλώσσα

της οποίας η γνώση αποτελεί προτεραιότητα στην Ευρωπαϊκή εκπαίδευση και την Ελληνική πραγματικότητα αλλά αντιμετωπίζεται ως πολυτέλεια από το κράτος ωθώντας την μέση οικογένεια στην παραπαιδεία και στην ανάληψη οικονομικών και άλλων ευθυνών που δεν της αναλογούν αναφορικά με την εκπαίδευση των παιδιών της.

Δίκαια αναρωτιέται κανείς

τι θα ακολουθήσει στις επόμενες φάσεις και του απαντάμε με υπευθυνότητα χωρίς χρήση πολύπλοκων εξισώσεων αλλά με απλή αριθμητική: περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας ΠΕ06 οι οποίες θα γιγαντώσουν τον συνολικό αριθμό προσλήψεων.

Ευελπιστούμε οτι οι υπεύθυνοι θα αναγνωρίσουν το σφάλμα τους και θα μας δικαιώσουν. Αλλά και ανεξάρτητα από οποιαδήποτε εξέλιξη θα είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα και με περισσή προθυμία ώστε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα του κλάδου και των μαθητών μας.

Απαιτούμε τα αυτονόητα:
  1. Άμεσα περισσότερους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΠΕ06
  2. Άμεση σύσταση νέων οργανικών κενών και προσθήκη αυτών στα εναπομείναντα παλαιότερα
  3. Άμεση κάλυψη του συνόλου των οργανικών κενών (παλαιών και νέων) με μόνιμους διορισμούς το επόμενο έτος
  4. Σύσταση παράλληλης στήριξης και τμημάτων ένταξης για την Αγγλική Γλώσσα με διδασκαλία αποκλειστικά και μόνο από εκπαιδευτικούς ΠΕ06
  5. Άμεση αναδιοργάνωση της διδασκαλίας των Αγγλικών στο Λύκειο και στην ΕΑΕ.
Και τελικά απαιτούμε

να μας απαντήσει υπεύθυνα ένας ειδικός του Υπουργείου τι να απαντήσουμε με την σειρά μας στους μαθητές μας όταν στα τέλη του Ιουνίου θα μας ρωτήσουν: Κυρία θα σας έχουμε ξανά του χρόνου;

Συντονιστικό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06)

Δείτε επίσης

Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών Αγγλικής Γλώσσας
Οδηγός για αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Ολες οι λεπτομέρειες πρόσληψης αναπληρωτών
Αγγλικά και αυτισμός: Τα πολλαπλά οφέλη της εκμάθησης της αγγλικής σε μαθητές στο φάσμα του αυτισμού

Πριν φύγετε

Διευκόλυνση καθημερινότητας εκπαιδευτικών: Παρέμβαση με 5 προτάσεις για τους υπό τοποθέτηση εκπ/κούς
Ωράριο εκπαιδευτικών-γραμματειακό έργο: Τι ισχύει σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας
Κεραμέως-κρούσμα στο σχολείο: Κατεύθυνση είναι να μην κλείνει το Τμήμα αλλά να γίνονται πολλά εργαστηριακά τεστ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση