Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργία διαδικτυακών τμημάτων: Παρουσιολόγιο-Ρόλος ΠΕΚΕΣ-Επιλογή εκπαιδευτικών-Βιβλίο Υλης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργία διαδικτυακών τμημάτων: Παρουσιολόγιο-Ρόλος ΠΕΚΕΣ-Επιλογή εκπαιδευτικών-Βιβλίο Υλης- Εγκύκλιος της Γ.Γ ΥΠΑΙΘ κας Αναστασίας Γκίκα.

Λειτουργία διαδικτυακών τμημάτων

Οδηγίες προς Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης και Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, για τη δημιουργία και λειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων στο πλαίσιο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2020-21, απέστειλε η Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κα Αναστασία Γκίκα.

Για τη διευκόλυνση της δημιουργίας και λειτουργίας των διαδικτυακών τμημάτων η κα Γκίκα επισημαίνει 4 θέματα:

Α. Παρουσιολόγιο

Για την παρακολούθηση των μαθημάτων στα διαδικτυακά τμήματα τηρείται καθημερινά παρουσιολόγιο.

Ο κάθε εκπαιδευτικός συμπληρώνει ανελλιπώς και κάθε μέρα δελτίο καταγραφής απουσιών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης υποχρεούμενος να αποστέλλει τις απουσίες, ανά βδομάδα, στη σχολική μονάδα φοίτησης των μαθητών/τριών προκειμένου οι Διευθυντές/τριες να ενημερώνουν την πλατφόρμα του myschool.

Β. Ρόλος ΠΕΚΕΣ

Σύμφωνα με το υπ΄ αριθ. 121802/ΓΔ4/15-09-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ η οργάνωση των προγραμμάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης συνιστάται να γίνεται σε συνεργασία με τους/τις Συντονιστές/στριες Εκπαιδευτικού Έργου (ΣΕΕ).

Οι Οργανωτικοί Συντονιστές/τριες σε συνεργασία με τους ΣΕΕ κάθε ειδικότητας είναι υπεύθυνοι για την κατάρτιση του ωρολογίου προγράμματος ανά τάξη και για το συντονισμό και την υποστήριξη των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών σε ότι αφορά στο παιδαγωγικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ειδικότερα, την εποπτεία κάθε τάξης, στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, έχει η ΠΔΕ σε  συνεργασία με τον ΣΕΕ στου οποίου την παιδαγωγική ευθύνη ανήκει το σχολείο του εκάστοτε εκπαιδευτικού που έχει αναλάβει τη διδασκαλία της κάθε τάξης.

Το ίδιο προτείνεται και για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ωστόσο θα πρέπει να ορίζεται κατά περίπτωση υπεύθυνος ΣΕΕ ανά τάξη ή ειδικότητα.

Γ. Επιλογή Εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με το υπ΄αριθ. 121802/ΓΔ4/15-09-2020 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, στα διαδικτυακά τμήματα διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου.

Η επιλογή γίνεται σε συνεργασία με τις ΔΠΕ και ΔΔΕ λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία των συγκεκριμένων τάξεων και μαθημάτων και τη σοβαρότητα της κατάστασης της υγείας τους.

Δ. Βιβλίο ύλης

Τηρείται βιβλίο ύλης από κάθε εκπαιδευτικό το οποίο ενημερώνεται καθημερινά. Στο τέλος κάθε μήνα   και πάντα σε συνεννόηση με τους ΣΕΕ θα ενημερώνονται για την πορεία της ύλης οι σχολικές μονάδες στις οποίες ανήκουν οι μαθητές/τριες των τμημάτων.

Δείτε σε μορφή pdf τις Οδηγίες για τη δημιουργία και λειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων στο πλαίσιο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 2020-21

Δείτε επίσης

Απόφαση: Επικαιροποίηση επιπέδων προληπτικών μέτρων στις περιοχές της χώρας-Χρήση μάσκας στα σχολεία
Εγκύκλιος Δευτεροβάθμιας 28ης Οκτωβρίου: Εκδηλώσεις εντός τμήματος διάρκειας τουλάχιστον 2 διδακτικών ωρών
Εγκύκλιος Πρωτοοβάθμιας 28ης Οκτωβρίου: Για τις εκδηλώσεις εορτασμού της Εθνικής Εορτής
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση