Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2022-23 | Εγκύκλιος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2022-23: Οργάνωση και Λειτουργία – Φοίτηση και Σχολική Ζωή – Μαθητική Μέριμνα – Εγκύκλιος του Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ.

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2022-23

Σχετικά με τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2022-2023 εξεδόθη η υπ. αριθμ. πρωτ. Φ7/ 109162 /Δ1/8-9-2022 Εγκύκλιος του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ΕΑΕ κου Α. Κόπτση.

Δείτε την Εγκύκλιο Λειτουργίας Νηπιαγωγείων 2022-23

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες της Εγκυκλίου

Α. Οργάνωση και Λειτουργία Νηπιαγωγείων

  1. Έναρξη σχολικού έτους 2022 – 2023
  2.  Ωρολόγιο Πρόγραμμα
  3.  Ωράριο Νηπιαγωγών – Συμπλήρωση Διδακτικού Ωραρίου
  4.  Κατανομή τμημάτων
  5.  Συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία
  6.  Λειτουργία Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος και Νέου, Αναβαθμισμένου Προγράμματος Ολοήμερου
  7.  Ενδοσχολικός Συντονιστής
  8. Παιδαγωγικός Σύμβουλος – Μέντορας στη σχολική μονάδα
  9.  Επιτήρηση μαθητών/τριών – Ασφάλεια μαθητών/τριών – Διαλείμματα
  10.  Άδεια εισόδου στα Νηπιαγωγεία
  11.  Διαδικασία ενημέρωσης του myschool
  12.  Ημερολόγιο σχολικής ζωής
  13.  Συνεδριάσεις Συλλόγου Διδασκόντων
  14.  Σχολικό Συμβούλιο
  15.  Συνεργασία Στελεχών – Επιμορφωτικές συναντήσεις
  16.  Δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας σε επίπεδο σχολικής μονάδας
  17.  Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος

Β. Φοίτηση και Σχολική Ζωή

  1. Έναρξη ημερήσιου προγράμματος- προσέλευση μαθητών/τριών – αποχώρηση μαθητών/τριών- ασφάλεια μαθητών /τριών
  2. Εκκλησιασμός –Προσευχή
  3. Απουσίες μαθητών/τριών
  4. Παιδαγωγικές συναντήσεις – Ενημέρωση για θέματα αγωγής και προόδου μαθητών/τριών -Συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες
  5. Σχολικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής ζωής (Διδακτικές επισκέψεις- Εκδρομές Ενδοσχολικές εκδηλώσεις))
  6. Επανάληψη φοίτησης στο Νηπιαγωγείο
  7. Ενημέρωση μαθητών/τριών για το περιεχόμενο ανακοινώσεων – προσκλήσεων
  8. Χρήση κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών
  9. Διόρθωση προσωπικών στοιχείων μαθητών/τριών στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου

Γ. Μαθητική Μέριμνα

  1. Προστασία από σεισμούς και φυσικές καταστροφές
  2. Εμβολιασμός μαθητών/τριών και Φαρμακευτική αγωγή μαθητών/τριών εντός σχολικού ωραρίου
  3. Εγγραφή και φοίτηση μαθητών/τριών Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων
  4. Δικαιώματα γονέων μαθητών/τριών που βρίσκονται σε διάσταση ή είναι διαζευγμένοι
  5. Πρώιμη εκπαιδευτική και υποστηρικτική παρέμβαση σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  6. Ενημέρωση εκπαιδευτικών
  7. Αντιμετώπιση επιμέρους θεμάτων
  8. Μέτρα προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-2023.
Δείτε σχετικά

Λειτουργία Δημοτικών σχολείων 2022-23 | Εγκύκλιος

Δείτε επίσης

Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία Α/θμιας, Β/θμιας και ΕΑΕ για το σχ. έτος 2022-23 | Εγγραφο 

Πρωτόκολλο κορονοϊού 2022-23 για σχολεία και δομές εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά 2022/23: Πρόγραμμα πανελλαδικών, ημερομηνίες Πειραματικών/Πρότυπων και άλλα ορόσημα 

Πότε θα λήξουν τα μαθήματα το 2023-Το Πρόγραμμα εξετάσεων όπως ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ

Γονείς στον αγιασμό: Τι θα ισχύσει την πρώτη ημέρα στο σχολείο με τα μέτρα covid 

Νέος Διευθυντής ΕΑΕ-Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ο Ιωάννης Μπουσδούνης 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση