Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ για τη διενέργεια των αποσπάσεων ζητά το Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ για τη διενέργεια των αποσπάσεων ζητά το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με έγγραφά του.

Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ

Με έγγραφά του το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ζητά από σχολικές μονάδες και Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) της χώρας:

Α. Τα λειτουργικά κενά στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) και στις σχολικές μονάδες ΕΑΕ για τη διενέργεια των αποσπάσεων των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ)και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το έτος 2022-2023.

Β. Τα λειτουργικά κενά/πλεονάσματα Γενικής Παιδείας, ΣΜΕΑΕ, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ & Ε.Ε.Ε.ΕΚ, ενόψει της ολοκλήρωσης των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. & Ε.Ε.Ε.ΕΚ, για το διδακτικό έτος 2022- 2023.

Αναφορικά με τα λειτουργικά κενά/πλεονάσματα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ο υπολογισμός των κενών/πλεονασμάτων και η συμπλήρωση των πινάκων (Γενική Παιδεία, ΣΜΕΑΕ και ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) θα γίνει, αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος και οι αντικειμενικές ανάγκες λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ και των Ε.Ε.Ε.ΕΚ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 7 του Ν.3848/2010 (71Α΄).

Επισημαίνεται δε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ότι τα λειτουργικά κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα πρέπει να αποτυπώνονται με αντικειμενικό τρόπο με στόχο την ορθολογική διαχείριση του προσωπικού και την απόλυτη κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων.

Δείτε επίσης

ΚΕΑΤ: Υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εργαζομένων σε θέματα ατόμων με οπτική αναπηρία

Κεραμέως-σχολικός εκφοβισμός: Περισσότεροι Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία 

Νέο σύστημα διορισμών-Βουλή: Ζητείται από το Υπουργείο Παιδείας να διασαφηνίσει εάν σκοπεύει να αλλάξει το σύστημα 

Αιτήσεις Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 2022: Μεγάλη αύξηση σε σχέση με το 2019-Σύνολο 80.160 από 42.095 

Μονάδα Απεξάρτησης 18 ΑΝΩ του ΨΝΑ: Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος σε εκπαιδευτικούς 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση