Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργικά κενά Ιονίων Νήσων σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ: Οπως τα παρουσίασε o ΣΕΕΑΠΙΝ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργικά κενά Ιονίων Νήσων σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ: Οπως τα παρουσίασε ο Σύλλογος Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (ΣΕΕΑΠΙΝ).

Λειτουργικά κενά Ιονίων Νήσων

Ο Σύλλογος Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Ιονίων Νήσων (ΣΕΕΑΠΙΝ) κατόπιν επικοινωνιών που έγιναν τόσο με τις ΣΜΕΑΕ όσο και με τα ΚΕΔΑΣΥ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων συνέλεξε και παρουσιάζει τα λειτουργικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ, τα οποία πρέπει να καλυφθούν άμεσα προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των πλαισίων αρμοδιότητας της ΠΔΕ Ιονίων Νήσων.

Εδώ οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως:
Α. Σύμφωνα με έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, από τις ΠΔΕ η τροποποίηση/οριστικοποίηση των καταχωρισμένων κενών ΕΕΠ-ΕΒΠ των Δ/νσεων Εκπ/σης θα γίνει έως και τη Δευτέρα 22.08.2022 στις 10.00 π.μ.. και η καταχώριση λειτουργικών κενών, για προσλήψεις αναπληρωτών, στις Δ/σεις Εκπ/σης θα γίνει έως και την Τρίτη 16.08.2021 και ώρα 10.00 π.μ.
Β. Σύμφωνα με τη λέξη “τροποποίηση” του εγγράφου του ΥΠΑΙΘ, δύνανται οι ΠΔΕ να τροποποιούν τα δηλωθέντα κενά, άρα τα κενά που δίδουν οι Δ/νσεις Εκπ/σης, έως Τρίτη 16.08 πάντα, δεν είναι και τα οριστικά.
Γ. Οταν φτάνει η ώρα της τοποθέτησης των αναπληρωτών στις περιοχές όπου και προσλήφθηκαν, δεν είναι σίγουρο πως θα δοθούν όλα τα κενά στην Α Φάση προσλήψεων.
Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΣΕΕΑΠΙΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

Κέρκυρα – Τ.Κ. 49100

http://eidikotitesionian.blogspot.com – Εmail: seeapin@gmail.com

 Κέρκυρα,14/08/2022

Αρ.Πρωτ. 30

Προς: – ΠΔΕ Ιονίων Νήσων– ΠΥΣΕΕΠ Ιονίων Νήσων

Κοινοποίηση σε: – Μέλη ΣΕΕΑΠΙΝ

Ο ΣΕΕΑΠΙΝ, ως πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας, εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων

Κατόπιν επικοινωνιών που έγιναν τόσο με τις ΣΜΕΑΕ όσο και με τα ΚΕΔΑΣΥ διαπιστώθηκαν ότι υπάρχουν τα εξής κενά, τα οποία πρέπει να καλυφθούν άμεσα προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των πλαισίων αρμοδιότητας της ΠΔΕ Ιονίων Νήσων.

Νομός Κέρκυρας

Λειτουργικά Κενά σε ΣΜΕΑΕ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 25 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΕΒΠ
2 2 3 1 3 3 7
Λειτουργικά Κενά σε ΚΕΔΑΣΥ / ΣΔΕΥ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΠΕ 23 ΣΔΕΥ ΠΕ 30 ΣΔΕΥ
1 3 1 1 1 3 3

Νομός Λευκάδας

Λειτουργικά Κενά σε ΣΜΕΑΕ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 25 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΕΒΠ
1 2 1 1 2 2
Λειτουργικά Κενά σε ΚΕΔΑΣΥ / ΣΔΕΥ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΠΕ 23 ΣΔΕΥ ΠΕ 30 ΣΔΕΥ
1 2 2

*Στα προαναφερόμενα κενά στη Λευκάδα δε συμπεριλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό που χρειάζεται για την επαναλειτουργία του Ειδικού νηπιαγωγείου

Νομός Κεφαλληνίας

Λειτουργικά Κενά σε ΣΜΕΑΕ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 25 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΕΒΠ
3 2 2 2 2 6
Λειτουργικά Κενά σε ΚΕΔΑΣΥ / ΣΔΕΥ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΠΕ 23 ΣΔΕΥ ΠΕ 30 ΣΔΕΥ
1 3 1 3 4 4

 

Νομός Ζακύνθου

Λειτουργικά Κενά σε ΣΜΕΑΕ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 25 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΕΒΠ
4 4 2 2 2 4 8
Λειτουργικά Κενά σε ΚΕΔΑΣΥ / ΣΔΕΥ
ΠΕ 21 ΠΕ 22 ΠΕ 23 ΠΕ 28 ΠΕ 29 ΠΕ 30 ΠΕ 23 ΣΔΕΥ ΠΕ 30 ΣΔΕΥ
1 2 1 2 2

Από τα παραπάνω φαίνεται για ακόμη μια φορά η σημαντική υποστελέχωση των δομών ειδικής αγωγής με μόνιμο προσωπικό, γεγονός που έχει άμεσες συνέπειες στην ποιότητα της εξειδικευμένης παρέμβασης που χρήζουν οι μαθητές μας. Επιπλέον επιβεβαιώνεται πως οι τελευταίες μόνιμες προσλήψεις που πραγματοποιήθηκαν (5 συνάδελφοι ΕΕΠ – ΕΒΠ σε όλη την περιφερειακή ενότητα Ιονίων Νήσων) ισούται με μια σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τις ανάγκες που υπάρχουν

Κατόπιν της παράθεσης των παραπάνω στοιχείων αναμένουμε τις ενέργειες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων προκειμένου να καλυφθεί το σύνολο των κενών των ΣΜΕΑΕ, των ΚΕΔΑΣΥ και των ΣΔΕΥ της  περιοχής ευθύνης της ΠΔΕ. Αιτούμαστε δε να ζητηθεί από το Υπουργείο Παιδείας η πλήρης κάλυψη όλων των κενών από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

 ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ του ΣΕΕΑΠΙΝ

Ο Πρόεδρος                                                            Ο Γενικός Γραμματέας                                       

 Γκούθας Ιωάννης                                                          Σκλαβούνος Κωνσταντίνος

Δείτε σχετικά

Λειτουργικά κενά ειδικών σχολείων Δυτικής Ελλάδας ΕΕΠ-ΕΒΠ από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Προσλήψεις αναπληρωτών-ιατρικά δικαιολογητικά: Η διαδικασία πρόσληψης που εφαρμόζεται έως σήμερα 

Αιτήσεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Οδηγός με ερωτήσεις και απαντήσεις 

Πρόσκληση αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών για πρόσληψη 

Προσλήψεις 2022-23: Στοιχεία Δ/νσεων Εκπ/σης-ΠΔΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Ειδικών σχολείων-Περιοχών πρόσληψης 

Προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το 2017 έως σήμερα ανά κλάδο, δομή, περιοχή-Και η Α Φάση 4ετίας 

Χάρτης προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Πότε ξεκίνησαν και σε ποιες δομές-Πως συνεχίστηκαν και που | Ημερομηνίες 

Νέα ορθή επανάληψη Προσωρινού Πίνακα ΕΒΠ από το ΑΣΕΠ: Ενστάσεις από 21.07 έως 02.08.2022 

Προσωρινοί Πίνακες 2ΕΑ/2022 ΕΕΠ: Εύχρηστο αρχείο με τα αποτελέσματα συγκεντρωμένα 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Πριν φύγετε

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply