Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λήξη μαθημάτων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων 2021-22: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λήξη μαθημάτων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων 2021-22: Διευκρινίσεις από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μετά από πολλά ερωτήματα.

Λήξη μαθημάτων Δημοτικών και Νηπιαγωγείων

Κατόπιν πολλών ερωτημάτων το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δια του Γενικού Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΑΕ κου Α. Κόπτση, αναφορικά με τη λήξη των μαθημάτων στα Δημοτικά Σχολεία και στα Νηπιαγωγεία της χώρας, καθώς και τη χορήγηση πιστοποιητικού φοίτησης στους/στις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου και του τίτλου προόδου/τίτλου σπουδών στους/στις μαθητές/τριες του Δημοτικού, για το σχολικό έτος 2021-2022, ενημερώνει ότι ισχύουν όσα προβλέπονται στην παρ. 5 του άρθρου 2 του Π.Δ. 79/ 2017 (Α΄109).

Σύμφωνα με το διευκρινιστικό έγγραφο υπ. αριθμ. Φ7/ΦΔ/72257/Δ1/10-6-2022 με θέμα “Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων για το σχολικό έτος 2021-2022”, ισχύουν και όσα αναφέρονται στα κεφ. Γ΄ & Δ΄ της με αρ. πρωτ. Φ.6/45054/Δ1/18-4-2022 Εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ.

Η παρ. 5 του άρθρου 2 του Π.Δ. 79/ 2017 (Α΄109)

5. Την ημέρα λήξης των μαθημάτων χορηγούνται στους μαθητές των δημοτικών σχολείων Τίτλοι Προόδου και αντίγραφα Τίτλου Σπουδών που προβλέπονται στο άρθρο 20. Την ίδια ημερομηνία αποστέλλονται από τα νηπιαγωγεία τα Πιστοποιητικά Φοίτησης των μαθητών για την εγγραφή τους στα Δημοτικά και από τα Δημοτικά οι Τίτλοι Σπουδών των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης για την εγγραφή τους στα Γυμνάσια.

Τα κεφ. Γ΄ & Δ΄ της με αρ. πρωτ. Φ.6/45054/Δ1/18-4-2022 Εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ

Δείτε  ΕΔΩ

Δείτε το διευκρινιστικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘ ΕΔΩ 

Δείτε σχετικά

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών 2022-23-Ολοήμερο 

Εγκύκλιος: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Νηπιαγωγείων 2022-23-Το Ολοήμερο Πρόγραμμα

Δείτε επίσης

ΣΥΡΙΖΑ: Να αποσταλεί η Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης στα σχολεία γιατί λήγει το διδακτικό έτος 

Ειδική Αγωγή 2022: Το Υπ. Παιδείας για προσλήψεις αναπληρωτών-διορισμούς-νέα Τμήμ. Ενταξης-Υποδομές-Επιμόρφωση 

Αριθμός μόνιμων διορισμών: Να σταματήσει τις διαρροές το Υπουργείο και να απαντήσει για την κατανομή-Αναφορά στη Βουλή

Αποζημίωση μη ληφθείσας άδειας αναπληρωτών: Από τι εξαρτάται το τελικό ποσό 

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply