Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Εγκύκλιος: Λήξη μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021-22

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λήξη μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021-22 – Ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας των Γυμνασίων ορίζεται η 30η Μαΐου 2022, ημέρα Δευτέρα.

Εγγραφο υπ. αριθμ. 43425/Δ2/14-4-2022 απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης, στους Συντονιστές Εκπ/κού Έργου Δ.Ε., στις Διευθύνσεις Δ/θμιας Εκπ/σης, Σ.Ο.Δ.Α.Ε., Υ.Σ.Κ.Α.Ε. και στα Γυμνάσια της χώρας, σχετικά με τη λήξη μαθημάτων Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021-22.

Σύμφωνα με το έγγραφο ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας των Γυμνασίων ορίζεται η 30η Μαΐου 2022, ημέρα Δευτέρα.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο υπ. αριθμ. 43425/Δ2/14-4-2022 

Δείτε το περιεχόμενο του εγγράφου

Σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 40398/ΓΔ4/08-04-2022 Υ.Α. με θέμα: «Λήξη μαθημάτων σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διδακτικού έτους 2021-2022» (Β’ 1716) και την παρ. 4 της με αρ. πρωτ. 126316/Δ2/06-10-2021 Υ.Α. (Β’ 4710) με θέμα:

«Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2021-2022», ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας των Γυμνασίων ορίζεται η 30η Μαΐου 2022, ημέρα Δευτέρα.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2022 και ανακοίνωση ημερομηνίας διεξαγωγής εξετάσεων-Απόφαση λήξης μαθημάτων 

Πανελλαδικές 2022: Yποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες 

Πανελλαδικές-εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | Τροποποίηση απόφασης 

Μεταβατικές διατάξεις σχετικά με τη συμμετοχή υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις πανελλαδικές εξετάσεις – Τροποποίηση άρθρου 234 ν. 4823/2021

Ενημέρωση Υπουργείου Παιδείας για 9 διατάξεις του νόμου 4823/2021

Πριν φύγετε

ΦΕΚ: Ηλεκτρονική έκδοση ΑΔΥΜ Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή-Η διαδικασία, ο τύπος, το περιεχόμενο 

Προκηρύξεις 3ΕΑ-4ΕΑ-5ΕΑ/2022: Τα προσόντα ένταξης και διορισμού, κατά κλάδο και ειδικότητα 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση